Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
natuhan tuo kiffewarriorki on ja 200 penkkaa.
tuloksista voin mennä takuuseen sen verran hyvin tuon taistelukaverin tunnen.

laitahan kiffe niitä videoita tänne pakkotoistole:rock: .

Noo, tuskimpa mua ny kukkaa haluaa nähä niitten painojen kanssa ähisemässä :) Eipä sillä, en kyllä etes tiedä, mitenkä niitä videoita tänne lykättäs :david: Mutta löytyyhän net videot sultaki Mähis, notta ehkä miu ei etes tartte osata niitä laittaa. :)

Alakaapi muuten neutraali sullaki olemaan varmasti se 200 bena aika pirun lähelle, ellei jopa siinä. Ittellä kun on paras sarija 2x3 180kg. Jos joku päivä romu tuntuu kevyeltä benassa, ni eiku 200 hunttia tankoon ja liity meihin 200 markan natumiehiin! :thumbs: Sen 200 hunttia tuli itellä tökättyä tossa aika tasan vuosi takaperin.

Risumieshän se mulle jumpat kirjotteleepi tätänykyä ja voin sanoa, että ukko kyllä tietää, mistä puhuu :worship: ! Kovasti mies uskoo puhtaaseen nostamiseen ja niin uskon mieki, vaikka olenkin hitusen pessimistisempi ku risu, mitä tulee siihen mihin natuna voi pystyä (noh, pikkuhilijaa alakanu uskomaan enemmän ja enemmän). Mutta homma vaatiipi vain hitusen enemmän aikaa ja halua, ja onneksi nosto hommat on miut niin pahasti lumonnu, että jos met meijjän koviin tavoitteisiin päästään, niin sen voin taata, että omilla höyryillä sinne mennään, mie en ala itteeni mitään ulukopuolista tunkemaan ja se on ihan periaate mulle.

Neutraali osui naulan kantaan. Salilla voi käydä kehittymättä vaikka 20 vuotta jos ei ota niin tosissaan ja tee asioita oikein.
Siellä voi käydä vaikka 100 vuotta jos tekee asiat päin persettä. Pointti nyt onkin siinä, että olisi ehkä syytä vähän miettiä jos reenivuosia alkaa olla plakkarissa jo melkoisesti ja tulokset on edelleen vaatimattomalla tasolla.

Alakaapi muuten neutraali sullaki olemaan varmasti se 200 bena aika pirun lähelle, ellei jopa siinä. Ittellä kun on paras sarija 2x3 180kg. Jos joku päivä romu tuntuu kevyeltä benassa, ni eiku 200 hunttia tankoon ja liity meihin 200 markan natumiehiin! :thumbs: Sen 200 hunttia tuli itellä tökättyä tossa aika tasan vuosi takaperin.

Neutraalihan on käsittääkseni tökännyt lankulta 8x180kg(ei voi muistaa lankun paksuutta)?

Siellä voi käydä vaikka 100 vuotta jos tekee asiat päin persettä. Pointti nyt onkin siinä, että olisi ehkä syytä vähän miettiä jos reenivuosia alkaa olla plakkarissa jo melkoisesti ja tulokset on edelleen vaatimattomalla tasolla.

mikä on vaatimaton taso? laita joistain tuloksista esimerkkejä tai paljonko sitä lihasta pitää olla kun asiat tehdään oikein
Neutraalihan on käsittääkseni tökännyt lankulta 8x180kg(ei voi muistaa lankun paksuutta)?

4,5cm ja kevyehkö 3x200kg(4 ois tullu, mutta jännitti ku yksin tein tuota niin jätin tohon) muttei näistä nyt tän enempää jaksa edes jauhaa. tympii aina jauhaa muutenkin tosta penasta. yritän pysyä hiljaa siitä, mutta nyt meni jo vähän vituiks näköjään:D

mikä on vaatimaton taso? laita joistain tuloksista esimerkkejä tai paljonko sitä lihasta pitää olla kun asiat tehdään oikein
Tuohan riippuu luonnollisesti paljon lähtötilanteen tasosta. Mutta jos kehitystä ei tietyssä määrin tapahdu, niin kannattaisi ehkä miettiä mitä tekee väärin, tai mitä voisi tehdä paremmin. Jos se kehittyminen yleensä kiinnostaa, kaikillehan tämä ei niin tärkeää edes ole. Joillekin riittää vain se liikkumisen tuoma hyvä olo, eikä siinä mitään pahaa ole.

Itsellä on voimatasot suunnilleen tuplaantuneet viimeisen 3,5 vuoden aikana pääliikkeissä, viimeiset 2 vuotta on tullut omasta mielestä reenattua ihan kohtuu fiksusti ja tavoitteellisesti.

Penkki 70-75kg --> 147.5
Kyykky 80-90 (ei varmaan ollu syvä) --> 190 (pohjasta)
Veto 120-130 --> 210
Oma paino 64 --> 94 On sitä rasvaakin tullut, mutta ei nyt mitään paskamahaa ole. (Pituus molemmissa 180 cm)

Minusta tämä on ihan kohtalainen edistyminen, mutta varmasti parempaankin olisi fiksummalla reenillä pystynyt. Eikä itseltä lahjakkuutta juuri voimien puolesta ole annettu, jokainen kilo vaatii melkosesti töitä.

Itsellä nuo lähtötasot eivät olleen miltään nollareenipohjalta, vaan ihan kakarasta asti on urheiltu. Oma massa oli noin alhaalla, koska painoluokkaurheilua tuli harrastettua useita vuosi kilpatasolla. Punteja tuli näihin aikoihin tosin nosteltua lähinnä kesäisin.

Tässä täytyy muistaa että ihmiset käy salilla monesta eri syystä.

Esimerkiksi olen parille henkilölle selittänyt (jotka myös käy salilla) joskus että yritän tehdä jotain juttua että saisin kehitystä sarjapainoihin ja lihasmassaan. Vastaus on ollut kylmän viileä "Miksi edes pitäisi kehittyä?:D Eikö siellä salilla nyt voi käydä ottamatta sitä niin vakavasti?"

Toinen esimerkki: Olin vähän aikaa sitten näyttämässä yhdelle kaverille kyykyn, maven ym liikkeiden suoritustekniikoita. Samalla välillä sitten kyykkäsin itse viereisessä kyykkypaikassa ja valittelin kun jo valmiiksi onneton tulostaso on hieman huonontunut viimeaikoina. Kaveri tuntui huvittavan koko juttu, eikä se oikein uskonut että olen edes tosissani. Kaveri vaan sanoi että "Jos omaksi ilokseen treenailee niin mitä väliä on jollain sarjapainoilla?".

Esimerkeistä takaisin itse aiheeseen............tosiaan tavoitteita on salillakävijöillä monenlaisia. Kaveri jolle olin näyttämässä liikkeiden suoritustekniikoita halusi vaan kuntouttaa kroppaa ja pitää paikat kunnossa kun ei muuten urheile juurikaan ja työ istumishommaa enimmäkseen. Joillain ei vain ole sellaista luontaista taipumusta urheiluun että haluaisi siinä mielessä kehittää itseään.

Muutenkin tota treenivuosijuttua korostetaan täällä ehkä liikaakin. Kaikki kun ei treenaa säännöllisesti tai pitää pitkiä taukoja joiden aikana tulokset tippuu taas alas. Ajatelkaa kuinka paljon suomessakin on jotain työpaikkojen tai harrastusryhmien sählyporukoita jotka treenaa joitain kerran viikkoon. Vaikka tuolla tahdilla treenattaisiin useampi vuosi niin todellakin harva noissa porukoissa saavuttaa treenivuosiin nähden kummoista tasoa pelitaidoissa.

Sama juttu silti esim musahommissa. Aika moni on hankkinut kitaran ja omistanut sen vaikka 10 vuotta. Sillä on soiteltu ehkä pari kertaan kuukaudessa, mutta soittotaito "treenivuosiin" nähden aivan onneton. Sitten on taas näitä ketkä treenaa 8-10 tuntia päivässä jos vain on mahdollisuus siihen. Siinä ei paljon treenivuodet paina kun asennoituminen treeniin ja todellinen treenimäärä on aivan eri luokkaa. Harva silti tällä palstalla mitenkään vähättelisi tota henkilöä joka ei niin intensiivisesti ole jaksanut tota kitaraa vääntää vaan on veivannut omaksi ilokseen just sen verran kun on kiinnostanut.

Tässä täytyy muistaa että ihmiset käy salilla monesta eri syystä.

Esimerkiksi olen parille henkilölle selittänyt (jotka myös käy salilla) joskus että yritän tehdä jotain juttua että saisin kehitystä sarjapainoihin ja lihasmassaan. Vastaus on ollut kylmän viileä "Miksi edes pitäisi kehittyä?:D Eikö siellä salilla nyt voi käydä ottamatta sitä niin vakavasti?"

Toinen esimerkki: Olin vähän aikaa sitten näyttämässä yhdelle kaverille kyykyn, maven ym liikkeiden suoritustekniikoita. Samalla välillä sitten kyykkäsin itse viereisessä kyykkypaikassa ja valittelin kun jo valmiiksi onneton tulostaso on hieman huonontunut viimeaikoina. Kaveri tuntui huvittavan koko juttu, eikä se oikein uskonut että olen edes tosissani. Kaveri vaan sanoi että "Jos omaksi ilokseen treenailee niin mitä väliä on jollain sarjapainoilla?".

Esimerkeistä takaisin itse aiheeseen............tosiaan tavoitteita on salillakävijöillä monenlaisia. Kaveri jolle olin näyttämässä liikkeiden suoritustekniikoita halusi vaan kuntouttaa kroppaa ja pitää paikat kunnossa kun ei muuten urheile juurikaan ja työ istumishommaa enimmäkseen. Joillain ei vain ole sellaista luontaista taipumusta urheiluun että haluaisi siinä mielessä kehittää itseään.

Muutenkin tota treenivuosijuttua korostetaan täällä ehkä liikaakin. Kaikki kun ei treenaa säännöllisesti tai pitää pitkiä taukoja joiden aikana tulokset tippuu taas alas. Ajatelkaa kuinka paljon suomessakin on jotain työpaikkojen tai harrastusryhmien sählyporukoita jotka treenaa joitain kerran viikkoon. Vaikka tuolla tahdilla treenattaisiin useampi vuosi niin todellakin harva noissa porukoissa saavuttaa treenivuosiin nähden kummoista tasoa pelitaidoissa.

Sama juttu silti esim musahommissa. Aika moni on hankkinut kitaran ja omistanut sen vaikka 10 vuotta. Sillä on soiteltu ehkä pari kertaan kuukaudessa, mutta soittotaito "treenivuosiin" nähden aivan onneton. Sitten on taas näitä ketkä treenaa 8-10 tuntia päivässä jos vain on mahdollisuus siihen. Siinä ei paljon treenivuodet paina kun asennoituminen treeniin ja todellinen treenimäärä on aivan eri luokkaa. Harva silti tällä palstalla mitenkään vähättelisi tota henkilöä joka ei niin intensiivisesti ole jaksanut tota kitaraa vääntää vaan on veivannut omaksi ilokseen just sen verran kun on kiinnostanut.

Ei kerran kk harjoittelua voi kutsua treenaukseksi. Lisäki työpaikka porukat jotka pelaa kerran viikossa niin lähinnä siinä on pieni lihaskunnon ylläpito tarkoituksena ei niinkään se pelitaitojen kehittäminen. Joillekkin kehityksellä ei ole merkitystä vain se hyvänolon tunne salin jälkeen. Tuskin tälläinen salilla käynti haitaksikaan on?

Ei kerran kk harjoittelua voi kutsua treenaukseksi. Lisäki työpaikka porukat jotka pelaa kerran viikossa niin lähinnä siinä on pieni lihaskunnon ylläpito tarkoituksena ei niinkään se pelitaitojen kehittäminen. Joillekkin kehityksellä ei ole merkitystä vain se hyvänolon tunne salin jälkeen. Tuskin tälläinen salilla käynti haitaksikaan on?

Joo, samaa mieltä. Juuri tuo tuossa mun postissa oli idea.;) Eli kukin tyylillään. Tässä kun keskusteltiin osttain siitä että joku käy salilla vaikka useamman vuoden eikä kuitenkaan kehity kovaksi nostajaksi. Pointti mulla olis siis juuri se, että ehkei se ole edes ollut missään vaiheessa tarkoitus.

Penkki 70-75kg --> 147.5
Kyykky 80-90 (ei varmaan ollu syvä) --> 190 (pohjasta)
Veto 120-130 --> 210
Oma paino 64 --> 94 On sitä rasvaakin tullut, mutta ei nyt mitään paskamahaa ole. (Pituus molemmissa 180 cm)
Pitäisin tuohon aikaan kyllä hyvänä kehityksenä nuita tuloksia. Hyviä tuloksia alkaa olla jo jokatapauksessa. Itellä vielä matkaa... :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis tottakai ihmiset saa urheilla omaksi ilokseen ja niin pitääkin toimia. Ei ne tulokset tarvi olla se syy siellä salilla käymiseen. Ei ne itsellänikään sinänsä ole, minusta harjoittelu on mukavaa, mutta motivaattorina kehittyminen ja sen seuraaminen on itselle korvaamaton. Minun on vaikea sinänsä ymmärtää miksi jotkut jaksavat sinänsä säännöllisesti käydä siellä salilla tekemässä vähän sitä sun tätä, ja eivät silti juurikan kehity. Samalla vaivalla kun saisi jotain aikaseksikin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Pointti oli siis siinä, että on aivan turha ihmetellä toisten kovia tuloksia ja valittaa netissä omaa surkeaa kehittymistään, jos oma panostus on oikeasti tasolla "kuhan nyt omaksi ilokseni käyn". Ei siinä mitään pahaa ole, mutta ei luulisi olevan vaikea päätellä miksi, joku "tosissaan" panostava kehittyy paremmin. Välillä voisi oikeesti vähän harjoitellakin eikä vain miettiä kunpi edistää paremmin kehittymistä, suodatinkahvi vai pannukahvi.

Käyn minä itsekin uimassa ja juoksemassa ihan vaan ylläpitääkseni edes jonkinlaista aerobista kuntoa, mutta en ole täällä valittamassa, että et varmaan voi kehittyä uimarina noin hyvin, koska minäkään en 1-2krt/vko uinneilla kehity. Niin ja kitaraakin tulee soiteltua epäsäännöllisesti tunnin pari päivässä, ja en ole täällä ihmettelemässä miksei Bodomi vielä luista.

Ja keneltä noi toisten kovat tulokset muutenkaan on pois? Ei voi käsittää?

Tuohan riippuu luonnollisesti paljon lähtötilanteen tasosta. Mutta jos kehitystä ei tietyssä määrin tapahdu, niin kannattaisi ehkä miettiä mitä tekee väärin, tai mitä voisi tehdä paremmin. .

kylle se fakta vain on ettei jotkut kehity kovinkaan kummoisesti. joillekin voi olla täys mahdottomuus koskaan saavuttaa 150kilon penkkipunnerrusta tai 45cm hauista. vaikka oikein asiat tekisikin. jotkut ei yksinkertaisesti vaan kehity kovinkaan kummoisesti. parhaimmat ei, vaikka douppaavatkin.

ei keneltäkään, mutta eihän kyseenalaistaminenkaan pahasta ole.ihan kaikkea ei nyt aivan sokeastikaan kannata uskoa. välillä tekee hyvää kun käyttää siteitä pois silmiltä.

siis ihan yleisesti ottaen netti juttuja tarkoitin tuolla sanonnalla^, en niinkään tätä trediä.

vähän ot, mut mites sä tota yksin teit? räkissä pinnoista vai jotenki virittelit ne lankut?

lankku, ei lankut. mulla on gaspin verkkareista otettu kuminauha systeemi pikakiristyksellä ja sitten lankussa on sellanen hieno ura sahattu johon se nauha uppoaa eli ensin se kuminauha laitetaan päälle ja lankku sitten rinnan ja nauhan väliin. lisäksi lankun toiselle puolelle on liimattu 180(karheus aste) hiomapaperia ettei se liikkus tossa paidan päällä. tahtoo se silti aina liikkua, mutta jos varmistaja mukana onkin niin ei lankkua juuri koskaan kiinni pidetä vaan pelkästään takana on kaveri ja lankku pysyy sen mitä pysyy. kunnon hifi lankku :D

lankku, ei lankut. mulla on gaspin verkkareista otettu kuminauha systeemi pikakiristyksellä ja sitten lankussa on sellanen hieno ura sahattu johon se nauha uppoaa eli ensin se kuminauha laitetaan päälle ja lankku sitten rinnan ja nauhan väliin. lisäksi lankun toiselle puolelle on liimattu 180(karheus aste) hiomapaperia ettei se liikkus tossa paidan päällä. tahtoo se silti aina liikkua, mutta jos varmistaja mukana onkin niin ei sitä juuri koskaan kiinni pidetä vaan pelkästään takana on kaveri ja lankku pysyy sen mitä pysyy. kunnon hifi lankku :D

:lol2: Pimp my penkki lankku

Zone-sarja -42%
lankku, ei lankut. mulla on gaspin verkkareista otettu kuminauha systeemi pikakiristyksellä ja sitten lankussa on sellanen hieno ura sahattu johon se nauha uppoaa eli ensin se kuminauha laitetaan päälle ja lankku sitten rinnan ja nauhan väliin. lisäksi lankun toiselle puolelle on liimattu 180(karheus aste) hiomapaperia ettei se liikkus tossa paidan päällä. tahtoo se silti aina liikkua, mutta jos varmistaja mukana onkin niin ei lankkua juuri koskaan kiinni pidetä vaan pelkästään takana on kaveri ja lankku pysyy sen mitä pysyy. kunnon hifi lankku :D

no perkelettä, lähettä pirkkaan tuo niksi :hyper:

no perkelettä, lähettä pirkkaan tuo niksi :hyper:

eräältä voimanostajalta kopioin tuon hiekkapaperi jutskan tohon lankkuun eli ei aivan omaa käsialaa kokonaan ole tuo systeemi :D:hyper: :lol2:

Pointti oli siis siinä, että on aivan turha ihmetellä toisten kovia tuloksia ja valittaa netissä omaa surkeaa kehittymistään, jos oma panostus on oikeasti tasolla "kuhan nyt omaksi ilokseni käyn". Ei siinä mitään pahaa ole, mutta ei luulisi olevan vaikea päätellä miksi, joku "tosissaan" panostava kehittyy paremmin. Välillä voisi oikeesti vähän harjoitellakin eikä vain miettiä kunpi edistää paremmin kehittymistä, suodatinkahvi vai pannukahvi.

Käyn minä itsekin uimassa ja juoksemassa ihan vaan ylläpitääkseni edes jonkinlaista aerobista kuntoa, mutta en ole täällä valittamassa, että et varmaan voi kehittyä uimarina noin hyvin, koska minäkään en 1-2krt/vko uinneilla kehity. Niin ja kitaraakin tulee soiteltua epäsäännöllisesti tunnin pari päivässä, ja en ole täällä ihmettelemässä miksei Bodomi vielä luista.

Jep. Mulla ei muuten ainakaan ollut tarkoitus väitellä mistää, kunhan vaan tarinoin jotain sekalaista juttua mitä tuli mieleen. :D

Itsellä ei ole ongelmia uskoa monia tosi kovia tässä tredissä olleita tuloksia. Tietäähän sen salikokemuksestakin että jotkut vaan kehittyy selkeästi paremmin kuin toiset. Aika selvää myös on että itse voi vain haaveilla monista tuloksista mitä täällä on ollut. Ja väittäisin että jopa suurelta osalta sen takia koska ei vain ole edellytyksiä/lahjakkuutta siinä määrin mitä jollain toisella.

Natuudesta puheenollen...........Tämänkin tietysti eri ihmiset käsittää eri tavalla. Ei kaikki ajattele että natikoita on vaan ne ketkä ei koskaan ole dropittanut.

Mitä tulee siihen että tulokset on joltain pois, en usko että juuri kukaan ajatteleen niin. Itse ainakin seuraan mielenkiinnolla kun porukalla on järkyttävän kovia natutuloksia ja niistä saa itsekin tsemppiä yrittää salilla taas hieman enemmän. Ei kyseenalaistaminen tarkoita sitä että olisi jotenkin katkera jostain tuloksesta. Tosin en kyllä ole täällä tuloksia kyseenalaistanutkaan.:D

Itse ainakin seuraan mielenkiinnolla kun porukalla on järkyttävän kovia natutuloksia ja niistä saa itsekin tsemppiä yrittää salilla taas hieman enemmän.

Tällä asenteella minäkin muitten tuloksia seuraan. Joku on onnistunut, ehkä myös minulla on mahdollisuuksia..? Tosiasia on myös aiemmin mainittu asia, että jotkut kehittyy ja toiset ei, vaikka kaikki olisikin päällisin puolin kunnossa. Oma kaverini esimerkiksi ei kehity lainkaan yhtä hyvin kuin minä, vaikka tarkasti koitankin selvittää missä mättää.

Jaahas, nyt on sitten ensimmäistä kertaa koitettu maastavetoa (tekniikkaa hieman käynyt läpi aikaisemmin)... aikas...hmm... "vekkuli" liike. Tekniikka kuulemma pysyi suht huvin kasassa ja sain huimat 3x130 melko kevyesti.
Itse nostin jalat leveällä (kun tuntui, että selkä pysyi suorassa paremmin), mutta millaista asentoa te muut tässä liikkeessä suositte?

Suositut

Back
Ylös Bottom