Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitti hyvästä vastauksesta !

Itellä just menee ihan "normaalisti" Maastaveto>Kyykky>Penkki. Hiukan kyykyn painot suhteessa penkkiin on huonot, koska ensimmäiset treenit meni tekniikkaa harjoitellessa. Tosin onneks viimeisenä 6-9 kk aikana on onneks tullut jalkoihin enemmän voimaa elikkä on se kyykky sentää vähän parempi suhteessa penkkiin :)

Tavoitteena ittellä olis pitää voimatasapaino suhteellisen hyvänä eikä ylikehittää mitään lihasta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Enempi treenanneelle:

Bench - 2X bw
Squat - 2.5X to 3X bw
Deadlift - 3X bw

Tsiisus :D Voi mennä tovi ennen kuin meikäläinen saa natuna penkistä 220kg, kyykystä 275-330kg ja mavesta 330kg.
Tai sitten pitää vaan dietata vähän enemmän. Tosin vaikka laihduttaisin 40kg, olisi vieläkin kovasti duunia edessä.

Ehkä tuo curling olisi mulle sopivampi laji.

No joo.. En nyt sano että kaikki tänne kirjottaneista tekee näin, mutta väittäsin että ehkä joka kolmas varmaankin? Mutta paljon kuulee tätä et tekee isoilla painoilla jne... Mutta kyllähän nyt herran jumala saa tehtyäkkin isoilla painoilla mutta asia erikseen miltä se näyttää ja tuntuuko se siellä missä pitäisi. Olin ite pari vuotta sitten samanlainen, mutta nykyään keskityn vain liikkeen puhtauteen. 3x10-12 ja sitten yleensä vielä yks sarja failureen asti. Tästäkin taas on monta eri mielipidettä kannattaako failureen tehdä, mutta ite haluan massaa enkä voimaa niin tietenkin kannattaa.

Tossa olis jotain tän hetkistä mitä on voimapäivinä tullu veivattua. Toistoja 6 ja sarjoja, liikkeestä riippuen, 3-5.
Penkki 100kg
Pystypunnerrus 67,5kg
Etukyykky 87,5kg
Mave 160kg
Kulmasoutu kp 50kg
Dippi bw+25kg

Aika mitätöntähän tuo vielä toistaseks on, mut hyvässä nousussa ollaan ku alotin ekaa kertaa treenaan enemmän voimapainotteisesti.

edit. Etukyykkyä en oo tosiaan aiemmin paljoo treenannu, ni se on aika heikko vielä. Eiköhän seki tästä ku tekniikka alkaa kehittyä.

Jänskää kun teillä penkki abouts samalla tasolla kun mulla, mutta sitten otan mavessa ja kyykyssä yli tuplat.

Mavessa ja kyykyssä en oo koskaan kokeillut ykköstä, ja mavea nyt en oo koskaan tehnyt muutenkaan, ellei sitä tasan yhtä kertaa lasketa kun kokeilin :D Ja perus takakyykkyä olen tehnyt vasta muutaman kuukauden, kun luulin etten voi tehdä sitä kotona, kunnes keksin miten voin painonnostopenkkiä hyödyntää. Siis sitä telinettä. :D

Ostetaan rinta ja kädet
Joo, minä voisin ostaa/ottaa vaihdossa 100% toimivat polvet. Naksuu nimittäin siihen malliin tuo vasen polvi ettei kehtaa melkein kyykätäkään. Onneksi ei yleensä esiinny kipua napsumisen yhteydessä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elikkä nyt olisi noin 11 kuukautta 4krt/vko treeniä takana. Ehkä todellinen treenimäärä on keskimäärin 3krt/vko, kun tullut puolittaisia viikkoja, loukkaantuminen (olkapää paskaks lumien sulamisen kunniaksi) ja sen sellaisia syitä, että en päässyt treenaamaan.

Viikko sitten tuli käytyä testaamassa maksimit mitä lähtee pääliikkeissäni. Strategiset mitat: 191cm / 86kg.

Mave 140kg
Penkki 92,5kg
Etukyykky 80kg*
Leuanveto 20 toistoa*

* Etukyykyssä tunsin selän pyöristyvän alhaalla jo tossa painossa, joten koin turhaksi yrittää enempää, kun tekniikka kusee jo tossa vaiheessa. Pitääpi keskittyä tohon selkään enemmän ja liikkuvuuteen. Ja tiedän, kyykky on jäljessä pahasti penkistä ja se vähän nolottaakin, mutta aikaisemmat polviongelmat ovat estivät kunollisen kyykkäämiseen pitkäksi aikaa. Mut nyt olen saannut ne kontrolliin ja voin lopettaa selittelyn :) Leuoissa kaveri ilmoitti toistojen jälkeen, että en päästänyt kovin alas ja käsiin jäi vielä liian pieni kulma. Ehkä oikea luku on siis jossain 10-15.

Olen kyllä pettynyt noihin tuloksiin, kun kuitenkin vuoden vääntänyt hiki hatussa ja tunnollisesti. Lisäksi ruokapuolesta on huolehtinut keittiövaaka ja exceli. Lähtötaso ei nyt mikään toivoton ollut, kun aikasemmin tullut väännettyä punttia lähinnä kamppailulajien tukena. Kehitystä tullut, mutta enemmänkin olisi luvan saannut tulla. Ei paljoa, mutta ehkä 10% lisää jokaiseen, niin olisin tyytyväinen. Mut ehkä ensi vuosi on sitten kauniimpi.

Zone-sarja -42%
^Onhan ihan hyviä tuloksia varsinkin 20 leukaa ihan mieletön, kuinka puhtaita mahtaa olla?

Itsellänikin tulee huomenna tasan vuosi salillakäymistä taakse. Lähtötasot oli semmoset et melkein jäi penkissä tanko rinnalle. 188/83kg
Oon mennyt varsinkin ruokailun osalta vähän niin ja näin ja varmaan melko usein ollut miinuksilla. Myös treenaus ollut vähän improvisoitua kun vaihtelee niin suuresti kuinka usein ehtii salille.

Mave 170
Penkki 75kg
Takakyykky 110
Leuat 10

^Onhan ihan hyviä tuloksia varsinkin 20 leukaa ihan mieletön, kuinka puhtaita mahtaa olla?

No jaa, kyllä mäkin vuoden jälkeen sain ihan puhtaita leukoja jotain parikymmentä (vähän yli vuoden treenillä 22 puhdasta, kympin kohdalla jäin roikkumaan aika moneksi sekunniksi tankoon ja juttelemaan muille... :D).

Vuodenvaihteessa vuosi treeniä takana. Ikää 20v, pituus 177cm ja aamupaino 76-77kg.

Maksimeita en oo kokeillut, mutta sarjapainoja:
kyykky 6x125kg
mave 5x130kg
penkki 6x75kg
kulmasoutu tangolla vastaote 6x90kg
pystäri kp 8x24kg
leuat myötäote 8x10kg lisäpainolla

Penkissä tullut jonkunnäköinen seinä vastaan, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa.

loppuvuosi vedelty hyvin vähillä treenimäärillä mutta silti on tullut 1x15x100kg penkki, 1x200kg mave, 3x15x100kg alataljaa, 10x90kg ylätaljaa ja muuta mukavaa otettua, op pyöriny tekohetkellä tossa 83-85kg välissä ja 18v..........

Treeniä takana n.6kk joista 3kk olen reenannut säännöllisesti n.5 krt viikos ja syöynyt "oikein" . Ikää 20v pituus 180cm paino 89kg

Maksimia en ole takakyykyssä kokeillu

kyykky 5x90
mave 160
penkki 92,5
kulmasoutu kp 12x45

Jotain tän hetken tuloksia:

Etukyykky: 1x120kg ja 5x100kg eri treeneissä
Etukyykky smithissä: 5x105kg
Kyykky: 1x175kg kisoissa
Penkki: 6x120kg, 7x115kg, 2x6x110kg samassa treenissä
Mave: 6x210kg ja 1x250kg eri treeneissä
Pystäri smithissä pään takaa: 6x80 ja 4x82,5 samassa treenissä

Paino nyt n.91kg

17v, 183cm, 78kg.

9.9.12
Penkki 3x8 65kg 1RM 85kg
Kyykky 3x8 85kg 1RM 110kg
Leuanveto perusote noin 15-20, riippuen päivästä.
Hauiskääntö scotissa 25kg + tanko 3x8
Pystypunnerrus 20kg käsipainoilla 3x8
Ranskalainen punnerrus käsipainolla 3x8 27kg käsipaino.
Vähän päivitystä.
87kg nykyään

Penkki 1RM 105kg
Kyykky 1RM en oo varma, mut sarjat 3x8 100kg
Leuanvetoi enää joku 8kpl leveel myötäotteel.
Ranskalainen punnerrus käsipainolla 3x6 35kg kp.
Hauiksiin ei oo tullu näköjään voimaa yhtään, eikä myöskään olkapäihin. Pystypunnerrus ollu jo 3kk samassa. Myös vatsalihaksiin on vaikee saada voimaa lisää.

Lisäks vois lisätä viel maastavedon jota aloin treenaan vasta siis syyskuun lopulla on noussut seuraavasti:
1x5 45kg ---> 3x6 115kg. Eli noin 3kk vasta mavetettu. Salia muuten takana 5kk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom