Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ennen dieetin aloitusta mitoilla 192cm/98 kg ja ikää 19 vuotta:

atg-kyykky 12x130kg
penkki 10x100kg
leuat 10xomapaino
kulmasoutu työsarjat 3x10 90kg
hauiskääntö suora tanko 8x50kg

Penkki 100x5
Kyykky 95x8
Pystäri 55x7

Vasta vajaa 3 kuukautta treeniä takana. Painoa on 108kg (112kg aloittaessa) ja pituutta 181 cm. Mavessa meni ensiyrittämällä 160kg, mutta se ei tällä hetkellä kuulu repertuaariin tyrän takia.

Ekaan 1½ kuukauteen en uskaltanu kyykätä, kun pelkäsin, että se ottais tohon tyrään liikaa. Eipä oo onneks kipeytyny kyykätessä ja tuntuu, että muutenki ollu vähemmän kipeenä sen jälkeen ku alko treenaamaan.

Ekaan 1½ kuukauteen en uskaltanu kyykätä, kun pelkäsin, että se ottais tohon tyrään liikaa. Eipä oo onneks kipeytyny kyykätessä ja tuntuu, että muutenki ollu vähemmän kipeenä sen jälkeen ku alko treenaamaan.

Ahaa, no sitten tuon ymmärtää. Kyllä terveellä ihmisellä pitäisi olla vähintään sellainen 40 kiloa noiden välillä eroa, jos on treenattu tasapuolisesti. Luultavasti enemmän.

Jätän nää tähän ni voin tulevaisuudessa sit naureskella näille.

Viimeviikolla sarjapainojen tsekkaus.
Pena 3x5x95kg
Pystäri 3x5x45kg
Kulmasoutu 3x5x70kg
Takakyykky 3x5x90kg
Mave 3x5x110kg

Etukyykky oli testissä mut en tajunnu sitä.

174cm/74kg

penkki 1x 95kg
kyykky 3x100kg
mave 4x140kg
leuat 2x50kg
pystypunnerrus kp 3x5x30kg
jalkaprässi 3x10x235

Joku 1,5v nyt treenattu käytännössä kokoajan. Kyykänny ja treenannu jalkoja aina, tänäänkin lähes oksennukseen asti, hyvä kun istumaan pysty kipeen perseen takia, silti vaan kyykky on tommonen kun on.
Toi on kyllä hartioita kapeemmalla ja kyykätty reilusti syvemmältä kun 90 astetta.
Onko yhtään balancissa?

Rupee ihan ärsyttämään, kun ei kyykyssä sarjapainot nouse.

Kyllä puolessatoista vuodessa pitäisi kyykyn ja maven olla korkeammalla imo. Kaverilla tais olla kuukaudessa tuota luokkaa tulokset, kun se alkoi käymään mun kanssa salilla. Oli tosin sua painavampi, mutta tuskin lihasten puolesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä oli intti välissä 6kk (jossa kyllä treenasin ~2krt viikkoon, sissihommissa rajalla :D) ja 80% lopusta ajasta on mennyt taekwondoa samalla reenaten 3krt viikkoon et kai noi vähän rokottaa... Kai sitä ylävartalo kituuttelee eteenpäi pienemmälläki treeniinpanostamisella

176cm/67kg

Penkki 2x100kg
Kyykky 5x5 100kg
Mave 1x150kg :/
Pystupunnerrus 3x10 50kg
Leukoja n. 30 kipaletta (1xbw+50kg)

Tällä hetkellä suht kireessä kunnossa ollaan.. Tarkotus ollu nostella painoo täs pikkuhiljaa mut ravintopuoli kosahti heti ku piti alkaa tekee töihi koko päiväks eväät... :face: Minkäs teet kun oot laiska ja aikaansaamaton :D

tässä oli intti välissä 6kk (jossa kyllä treenasin ~2krt viikkoon, sissihommissa rajalla :D) ja 80% lopusta ajasta on mennyt taekwondoa samalla reenaten 3krt viikkoon et kai noi vähän rokottaa... Kai sitä ylävartalo kituuttelee eteenpäi pienemmälläki treeniinpanostamisella

No toi intti selittää. Siellä kyllä kuihtuu ja voimat häviää.

^ Ööh, lähtötasosta ei maree mainitse mitään, joten what?

Lähtötasoa en yksinkertaisesti muista, varmaan se oli aikalailla "perusjamppa", mutta tosiaan ottaen kantaa siihen, että tohon treenivuosiin nähdenhän mä olen ihan paska, siitä ei pääse mihkään.

ei oikeesti pahalla, mutta mitähän sä oot tehny sen 6 vuotta? ^

Tosiaan tässä lyhyt selostus miten ne vuodet on suht menneet:
1. ja 2. vuosi meni ihan päin vittua ja treenaaminen oli vähän sinne päin ja vielä varmasti toinenkin vuosi mentiin kauhella räpiköintitekniikalla ja ruokailut ihan päin helvettiä.
3. vuosi tais mennä enemmän läskeilyn puolella ja salilla tuli käytyä ns. harrastemielessä ja ajan kuluksi ja näin jälkeenpäin miettien ilman minkäänlaista progressiota.
4. vuosi alkoi olla paljon enemmän tuloshakuista jolloin vedettiin bulkkailulla tyyliin vuosi, tuloksia tuli, mutta niin tuli myös painoa ja läskiä.
5. vuosi oli aikalailla ketodiettiä 3kk missä taisin kusta ruokailut ja lähti ne vähäisetkin lihat siinä läskien kanssa.
6. Eli tämä vuosi meni pienellä bulkkailulla 72->82 syyskuu 2011 - tammikuu 2012, progressiota tuli jonkun verran, helmikuusta kesäkuun loppuun maltillisilla miinuskaloreilla tiputtelin painon sinne 68.0kg. Sain pidettyä treenipainot aikalailla samoissa, en edes tavoitellut progressiota vaan keskityin siihen, että painot ja tekniikka pysyisi hyvin kasassa. Nyt tässä on tullut 2kk oltua plussilla ja jatkuvaa progressiota treenipäiväkirjan ja treenikaverin mukaan ja peilikuva miellyttää silmää enemmän kuin koskaan.

Sen verran vielä esim. mun kyykystä, että mulla on pieni liikuntarajoite joka esim. estää normikyykyn tekemisen kokonaan ja välttelin esim kyykkyä ja mavea todella kauan, rupesin näitä tekemään smithissä pienissä määrissä vuosi pari sitten, mutta esim kyykkyä vasta todella tuloshakuisesti viimeiset 8kk ja se nousi ihan olemattomasta tonne missä se on nytten. Penkistä taas, muistan, että maksimi liikkui siinä mun 4 vuonna luokkaa 85kg, mikä ei ole kummoinen parannus, kun miettii, että joo siihen enkkaan on tullut 20kg 2 vuodessa, ton nyt saisi ties miten nopeasti ylös jos keskittyisi siihen.

Salihommat ja kuntohan voisi olla ihan hemmetisti parempi miettien treenivuosien määrää, mutta eipä se itkeminen tässä vaiheessa enään auta yhtään mitään. Pakko pyrkiä vaan parantamaan tulevaisuudessa. En kuitenkaan sanoisi, että olen käynyt salilla "turhaan" vaikka se tulosten perusteella sitä olisi, olen kuitenkin nauttinut siitä ja joka kerta sinne on lähdetty hyvällä asenteella!

Sitten vielä yksi sivuhuomautus, en tiedä saattaisiko mulla olla kilpparin vajaatoimintaa, testovajetta tms. muuta paskaa, mikä tohon voisi vaikuttaa. Olen ollut hiton väsynyt ties monta vuotta ja olen monesti meinannut mennä testauttamaan sen. Valittelin tästä porukoillekkin, kun asuin himassa ja ne oli lähinnä et "nuku enemmän".

Tällä hetkellä treenaan sellasen jampan kanssa kuka on treenannu 3 vuotta ja sanoisin, että me ollaan ulkoiselta olemukselta ja treenipainoissa aika samoissa. Et sikäli voisin olla ihan tyytyväinen itseeni vaikka ainahan voisi olla kovempi ja parempi, mutta sillä mennään mitä on annettu.

Jotain omia räpellyksiä, 169/75kg.
Penkki 1x125
Syväkyykky 1x165 (vyö)
Mave 1x210.
Dippi lisäpainoilla 1x65
Leuanveto lisäpainoilla 1x45

Motivaatio kummasti ollut laskussa sen jälkeen kun sain tuon yhteistuloksen 500kiloon nostettua useampi kuukausi sitten, mutta nyt kohti uusia tavoitteita :puntti:

Puoli vuotta treenattu abouts miten sattuu, alussa ainakin vähän niin ja näin.

Penkki 5*70
Kyykky 5x100 en ole hetkeen voinut kyykätä kunnolla vammojen takia
Mave 1x160 vähän varaa olisi vielä
Rack pull 10*180
Leukoja 10kpl joka toisto suorille käsille
Dippejä hikisesti BW+10kg*10

Marraskuun lopulta 2011 :D

Alkuperäinen kysymys taisi olla että paljonko pitää nostaa mavesta, kyykystä ja pystypunnerruksesta jos penkki on 100kg. Vitun surkeahan tuo penkki muihin tuloksiin nähden silti olisi. Mun mielestä täydellinen balanssi 100 kilon penkkaajalle olisi veto 170kg, kyykky 140kg ja pystypunnerrus seisten 60kg.

Tätä vähän ajoin takaa, eli olkoon tavoitteena nämä :puntti: (paitsi, että tuo pystypunnerrus tuntuu aika pieneltä, koska se menee jo ja vasta 1kk ss:ää takana)

Pystypunerruksesta en tiedä, mutta nyt mave 180kg, penkki 100kg (paitsi nyt dieetin jälkeen 90+), kyykky 125kg. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.... :puntti:

^ mulla ei oo kyllä sit yhtään balanssia:hyper:

Penkki 3x10x110
Mave 3x8x120
Kyykky 3x10x95
pystypunnerus 10x55

tosin kyykky ja mave kovassa nousussa ku akilles leikattiin 9kk sitten. aloitin 0kg tammikuussa. (2v meni ilman kyykky ja mave paskan jalan ka)

Suositut

Back
Ylös Bottom