Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä joitain harjoituspainoja:

Kyykky 6*150, 3*160
Maastaveto 5*180, 2*200
Penkkipunnerrus 10*90, 6*100
Pystypunnerrus 1*70, 5*60

Oma paino tällä hetkellä noin 74 kg ja lyhyyttä 166 cm :D

Jotain mitä tullut keväällä kirjattua ylös

Kyykky 5x5x 202,5 kg
Veto 4x4x 240 kg
Penkki 3x3x 172,5 kg

Penkissä tein syksyllä 100x100kg. Aikaa meni n. 21min eli aika heikko kestävyys on. Vitosen pätkissä tein.
Dippiä olen tehnyt enimmillään 80kg lisäpainoilla sarjaa. Ei muista kuinka monta tuli. Ei kovin syviä, mutta menee ojentajille mukavasti.

Jotain mitä tullut keväällä kirjattua ylös

Kyykky 5x5x 202,5 kg
Veto 4x4x 240 kg
Penkki 3x3x 172,5 kg

Penkissä tein syksyllä 100x100kg. Aikaa meni n. 21min eli aika heikko kestävyys on. Vitosen pätkissä tein.
Dippiä olen tehnyt enimmillään 80kg lisäpainoilla sarjaa. Ei muista kuinka monta tuli. Ei kovin syviä, mutta menee ojentajille mukavasti.

Huimia tuloksia! Paljonko oma paino?

Tässä joitain harjoituspainoja:

Kyykky 6*150, 3*160
Maastaveto 5*180, 2*200
Penkkipunnerrus 10*90, 6*100
Pystypunnerrus 1*70, 5*60

Oma paino tällä hetkellä noin 74 kg ja lyhyyttä 166 cm :D

Aika samankokoinen kuin minä, sama mitta, sä oot pari kg kevyempi vaan.

Alakroppassa sulla enemmän voimaa, yläkropassa mulla...

@ Johnny Furu

Olen miettinyt, että penkki on vähän kyykkyä ja vetoa jäljessä.

En nyt kuitenkaan ala siihen sen enempää panostaa vaan harjoittelen kaikin puolin tasaisesti niin kuin tähänkin asti. Uskon, että kaikkien liikkeiden tulokset nousevat näin tasaisesti ylöspäin niin kuin tähänkin asti :)

Ja hyvä, että muitakin harjoittelevia "pieniä" miehiä on olemassa :D

180cm/70kg Viikon sisään tulleita enkkoja penkki hantteleilla 30kgx8, pystypunnerrukset 21kgx7, leuat 20kg repussa 8, hauiskääntö seisten kässäreillä 18,5x8 puhtaasti. Tulokset nousee viikko viikolta aika vauhdilla keväisen dietin jälkeen :wtf:

@ Johnny Furu

Olen miettinyt, että penkki on vähän kyykkyä ja vetoa jäljessä.

En nyt kuitenkaan ala siihen sen enempää panostaa vaan harjoittelen kaikin puolin tasaisesti niin kuin tähänkin asti. Uskon, että kaikkien liikkeiden tulokset nousevat näin tasaisesti ylöspäin niin kuin tähänkin asti :)

Ja hyvä, että muitakin harjoittelevia "pieniä" miehiä on olemassa :D

Mulla on taas veto ja kyykky vähän jäljessä 2v akilles vamman ja monen vuoden oireilevan alaselän takia...
180 on maasta vetänyt 4-5 v sitten ja kyykyssä 130.

Nyt ku jalka on leikattu, ja selkäkin aika ok kunnossa ois kyllä tarkoitus noita tuloksia vähän nostaa...
Leikkauksen jälkeen 3x8x90 kyykyssä ja 3x12x100 vedossa.
20kg kyykyssä ja 20-30kg vedossa sarja painot ylöspäin on loppuvuoden tavoite.
Menee kyllä ens vuoden puolelle ennen kuin mitään maksimi tuloksia kokeilee.

Huimia tuloksia! Paljonko oma paino?

Kiitoksia. Vaikka koko ajanhan sitä lissää kaipaisi. Kyykyssä oli vissiin neljässä ensimmäisessä sarjassa polvituet. Muuten raakana.

Oma paino on noin 93kg. Pituutta 169cm. Punttia on tullut veivattua n 15-16 vuotiaasta asti. Ja vuonna 2006 aloin kisaamaan voimanostossa. Vähän myöhäisherännäinen, mutta aina se piristää jos huomaa, että vähän on menty eteenpäin. Hittaasti mutta epävarmasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
181/70
Vuosi reeniä takana:
penkki: 85kg
kyykky: 145kg (kystä oli paranemisvaiheessa joten ehkä enemmänkin mutta nyt revähti selkä että taukoa lisää:(
Mave: 140kg (sama homma kuin ylemmässä
30kg käsihantteleilla 8 toistoa selinmakuulta, takana oli tosin tiukkaa hartia reeniä ennen tätä
Leukoja 15 puhtaasti

Kaipa näitä tänne vois laittaa, niin voi vertailla myöhemmin.
24v / 174cm / 74,2kg / rasvat 12-13%:
Penkki: 1x 104kg
Smith-kyykky: 1x 145kg ( ei puhtaimmalla tekniikalla ), työsarjat hyvällä tekniikalla ja syvältä liikkuu siellä 8-12x 110-120kg pintaa.
Pystypunnerrus-Smith: 8-10x 55kg

Ihan hävettää sanoa kaikille, ketkä kysyy, että ooks käynyt kauan salilla, että niitä vuosia alkaa olla takana reilu 6.

^ Ööh, lähtötasosta ei maree mainitse mitään, joten what?

On nuo tulokset kovempia kuin keskimäärin salilla kävijällä. Ja vaikka olisi huonoin mahdollinen lähtötaso niin aika pirun äkkiä ne voimatasot ovat samat kuin keskimäärin miehillä ketkä aloittaa. Oikeastaan ihan hyvä lähtö kohta olla heikko koska kehitystä saa kiloissa mitattuna helpommin/enemmän.

Näin häveten ja tuskaillen

Penkki 6x85kg
hack-kyykky 8x130 kg
Mave 3x120 kg, erittäin kehno ja vaarallinen tekniikka
Leuat 10xoma paino (86kg)
Kulmasoutu 8x70 kg
Hauiskääntö 8x40 kg
Nyt kaduttaa

Suositut

Back
Ylös Bottom