Natunako?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees... en tiedä onko tästä keskusteltu aikaisemmin...

Eli... ollaan kavereiden kanssa pohdiskeltu, että mikä on ihmisen maksimisuorituskyky ilman kiellettyjä aineita. Tällä palstalla olijoista joku varmaan treenaa ihan naturellistikin, joten kiinnostais tietää irtooko keltään natulta 200kg penkki tai 300kg mv..

Itsellä tulokset on ihan toisilla kymmenluvuilla... ALASPÄIN!:mad2:

Originally posted by niakerlu
Tällä palstalla olijoista joku varmaan treenaa ihan naturellistikin, joten kiinnostais tietää irtooko keltään natulta 200kg penkki tai 300kg mv..

Tuon "Natu or not" -gallupin mukaan yli 60% palstalla olijoista treenaa naturellisti. 200kg penkkaajia löydät kun laitat searchiin hakusanaksi "maanviljelijä" ;)

Re: Re: Natunako?

Originally posted by Zakk
Tuon "Natu or not" -gallupin mukaan yli 60% palstalla olijoista treenaa naturellisti. 200kg penkkaajia löydät kun laitat searchiin hakusanaksi "maanviljelijä" ;)

:lol1:

:lol1:

Joo toi maanviljelijäjuttu on kai totta... Oltiin v**un kovia jätkiä kavereiden kanssa joskus 10v sitten. Sit samaan kouluun tuli jotain maanviljelijöiden skidejä ja ne pyöritteli meitä miten tahto... Onneks meitä oli enemmän.:evil:

Ja siihen 200kg penkkiin... Just joku aika sitten salilla joku "heikko" otti 205kg penkiltä ja me kaverin kans juteltiin, että: "on syöty muutakin kuin kaurapuuroo".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Eli... ollaan kavereiden kanssa pohdiskeltu, että mikä on ihmisen maksimisuorituskyky ilman kiellettyjä aineita. Tällä palstalla olijoista joku varmaan treenaa ihan naturellistikin, joten kiinnostais tietää irtooko keltään natulta 200kg penkki tai 300kg mv..

Eiköhän noita lie voimanostajina vaikka kuinka. Jos meikäläinenkin on ihan perustreenillä, tosin monien satunnaistreenivuosien jälkeen 65kg painoisena, huonolla kaarella, ilman penkkipaitaa nostanut 110kg penkiltä (23-v vanhana), niin kyllähän 125kg painavan ja meikäläistä päätä pidemmän äjänkörilään, joka on junnusta asti treenannut pitääkin nostaa reilusti yli 200kg.

Penkissä saa helposti 200 kg natuna, jos painaa yli 120 kg, rasvaprosentti yli 20 %, treenannut yli 10 v ja syö 7 kertaa päivässä, ei ole ikinä laihduttanut, on lahjakas ja on sopivat mittasuhteet (=lyhyt, paksu rintakehä ja lyhyet kädet). Toimi ainakin minulla :)

Originally posted by Jussin voima
Penkissä saa helposti 200 kg natuna, jos painaa yli 120 kg, rasvaprosentti yli 20 %, treenannut yli 10 v ja syö 7 kertaa päivässä, ei ole ikinä laihduttanut, on lahjakas ja on sopivat mittasuhteet (=lyhyt, paksu rintakehä ja lyhyet kädet). Toimi ainakin minulla :)

Samoin uskon että tuo 300kg:n maastavetokin on natuna mahdollinen...

Natunako 200 penkistä

Olen omalla kohdalla huomannut noiden natu tuosten kohdalla seuraavaa. Kun itse sai penkistä 100 kiloa mihin piti treenata ei sekään ihan helpolla noussut ajattelin, että varmaan lähes kaikki jotka penkkaa yli 150 käyttää dopingia. Nyt kun nostan itse penkistä lähemmäs 200 kiloa niin ajattelen, että kait joku lahjakkaampi voi nostaa sen verran tai enempikin ja en minä itsekkään vielä toivoa ole kehityksen suhteen heittänyt. Noilla luvuilla tarkoitan tietenkin paidatonta penkkiä.

Natunako? 300 KG MAASTA

Natuna 300 kiloa maasta on ihan sata varmasti mahdollista. Ite 2 vuotta treenannu tosissaa ja oma paino noussu 30 kiloa ja maastaveto sieltä 150 kilosta 250 kiloon ja uskon että olen vasta alku tekijöissäni ja pistän jonakin päivänä 300 rikki. Sama laulu penkissä, mutta uskon että se ottaa hieman pitempään ennen kuin 200 paukahtaa.

Re: Natunako? 300 KG MAASTA

Originally posted by Olakinte
Natuna 300 kiloa maasta on ihan sata varmasti mahdollista.

Kertoohan Tony Halmekin ekassa kirjassaan, kuinka vapaapainija Scott Norton jaksoi kehuskella vetäneensä maasta 300 kiloa käytyään ekan kerran punttisalilla, varusteina farkut ja buutsit. :D

Re: Re: Natunako? 300 KG MAASTA

Originally posted by Hannibal
Kertoohan Tony Halmekin ekassa kirjassaan, kuinka vapaapainija Scott Norton jaksoi kehuskella vetäneensä maasta 300 kiloa käytyään ekan kerran punttisalilla, varusteina farkut ja buutsit. :D

Olikohan tämä Scott Norton maanviljelijä? :p

Itse "kyselin" samaa asiaa pari-kolme viikkoa sitten tällä palstalla. Itse olen ajatellut penkata tuon 200 kg jonain päivänä ilman mömmöjä. Tällä hetkellä painoa on 94 ja penkki 170. Jollain penkkipaitahärdellillä olisi 190 pienellä treenillä mahdollinen jo nyt. Ainiin, treenivuosia on takana > 10 v...

300 vetoa pidän myös mahdollisena jos paino/tekniikka kohdallaan (+trikoot).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom