Natuna 2 x oma paino penkistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reebok
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka moni Pakkotoitolaisista on nostanut oman 2 kertaa oman painonsa penkistä natuna? Oliko kyseessä kisa vai suhteellisen nätti salitulos (perseennostajat ja rinnalta pompauttajat voivat jättää tämän threadin väliin :-)... ja minkä painoisina teitte tuloksen?

Ja penkkipaidalla tehtyjä tuloksia ei tietenkään lasketa mukaan...

Itse en ole lähelläkään tuota tasoa, taitaa olla 1,5 x oma paino lähempänä, mutta tuo 2 x oma paino ilman paitaa yms. pelleilyä voisi olla hyvä tavoite lähivuosille.

Muutama vuosi sitten meni 90 kg painoisena 182.5 kg. Olin tuolloin tosi laiha kaveri. Sen jälkeen on tahti hiipunut, kun on tullut keskityttyä enemmän tuohon painnonnostopuoleen ja kaikkeen muuhun. Nykyään nousee 195 kg, mutta kehon painoakin on yli 110 kg.:kippis1:

Peruskoulun viimonen luokka kun päättyi. Paino oli 60kg ja penkki ilmanpaitaa 120kg. Ihan normi salinosto persepenkissä..

Originally posted by bb22
Peruskoulun viimonen luokka kun päättyi. Paino oli 60kg ja penkki ilmanpaitaa 120kg. Ihan normi salinosto persepenkissä..

Aika hyvä suoritus ton ikäseltä junnulta. :worship:
TAisit olla koulus kovin jätkä sillon ja luultavasti kävit pekki kilpailuissaki vai?
Itellä kohta kaks vuotta ko oon peruskoulusta päässy ja vieläki tekee tiukkaa meneekö tuo 120kg, vaikka painoakin on jo enemmän. Kateeks käy nuin lahjakkaita kolistelijoita. :itku:

Mulla loppuu peruskoulu kuukauden päästä ja penkistä menee vaan se 85kg. :itku: Ihan oikeesti vituttaa kun en alkanut treenaamaan jo joskus 7-luokalla(ei sen takia että pääsisin leijumaan penkkituloksella).
:curs:

Tokkopa tuota kannattaa harmitella. En ees tienny kyykyn ja maastavedon olemassaolosta ylä-asteella, treenaamisesta puhumattakaan. Sulla on vielä rutkasti aikaa parantaa penkkiä vaikka 160 kiloon ennen ku täytät 20.

Ää, ite treenasin koko yläasteen ja sain ysiluokan jälkeen penasta hikiset 80kg, kun ei saanut tarpeeks ruokaa kotona prkl ja aerobista tuli muista harrastuksista ja töistä yli 20h viikossa...

Originally posted by Tomba
Ihan oikeesti vituttaa kun en alkanut treenaamaan jo joskus 7-luokalla

Älä ny suotta tärrää. Mä vannoin suunnilleen 20-vuotiaaseen asti, että "Ikinä en juoksu- enkä punttireeniä tee, se o varma! Onhan ne niin tyhmiä reenimuotoja, pallo pitää olla, minkä perässä juoksee!!". Sitten järkiinnyin ja aloin jonkunlaista punttireeniä tekeen siinä 21-vuotiaana. Järkee (eli kovuutta lisää ja maastanosto ja muu tiukka selkäreeni mukaan) mukaan reeneissä alko olla kumminkin enemmän vasta 23-vuotiaana, ja ruokapuolessa vasta 25-vuotiaana. Myöhässä oon järkiintyny tämän(kin) asian suhteen, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan.

Eli jos oot alotellut jo yläasteiässä ja luet jo ahkerasti pakkistakin (lisää tietoa), niin hyvin on pullat uunissa! :thumbs:

Genetiikkalahjakkuttani (?) kiitellen,
kolme vuotta sitten 18 vuotiaana oli se melko lähellä; penkki semmoinen 130 ja paino just noin 68...

mutta silti niin kaukana, silloin oli jo sali sulkemassa kesää kohden ja kuntopohjani oli tippumassa... Eikä painoa olisi saatu oikein 65:een (mikä olisi ollut tyhmää harrastelijalta).

Syksyllä oli taas ihan hyvät lukemat, mutta dokaamista, hommia ja projekeja ym. paljon joten tilanne oli penkin kohdalta taas sama kuin puoli vuotta sitten.

Sitten tuli kuvioihin armeija missä viihdyin(!!!!) :D 362 päivää ja sehän tekikin vasta ihmeitä punntikondikselle:D....

Nyt olen pikemminkin 75:n miehiä ja nyt kun on aikaa treeneille niin ilmoittelen kyllä kun menee se 150 rikki (pikkurautoja saatana, ärsyttää nostaa sellaisia) , ei se niin kaukana ole. Pitäisi tulla tulospiikki toukokuun lopussa.

That's it...

Suositut

Back
Ylös Bottom