Narut kädet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voitko pistää ohjelman esille, on varmaan vähän helpompi auttaa muidenkin ;)

muista kuitenkin että suht on turhaa treenata niitä uudestaan ennenkuin ne ovat täysin palautuneet edellisestä treenistä, that is to say: kohtuu kaikessa

Jeps, määrä ei korvaa laatua. Mieluummin muuttelet vähän treenejä, otat erikoistekniikoita treeniisi ja muuttelet jakoa niin hyvää tulee. Onhan tuolla pari käsitreenithreadia olemassa.
Se ohjelma olisi ihan kiva nähdä.

Joo, laita ihmeessä ohjelmaa näkyviin. Noissa erikoistekniikoissakin kannattaa muistaa, että kohtuus kaikessa. Ei noita erikoistekniikoita joka treeniin kannata tunkea.

Zone-sarja -42%
Treeniohjelma ruutuun ja samoin vähän ruokavaliota. Vai oliko nyt niin, että massaa tulee muualle mutta kädet laahaa jäljessä? Tällä vaan haen takaa sitä, että onhan se ruokavaliopuoli kunnossa?

Fisu sanoo postissaan, että kädet laahaa jäljessä. Ruokavalio ei ole siis ongelma, mutta itse testaisin jotain 6-9sarjaa viikossa peak controlilla.

Tällänen mun ohjelma on, ehkä hiukka outo:

Ma: Olkapäät+ojentajat+epäkkäät
Ke: Jalat
Pe: Penkki+kyynärvarret+vatsa
La: Selkä+Hauis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisitko kertoa liikkeet mitä teet noina päivinä?Helpottaisi auttamista. :thumbs:

Älä ainakaa tee niinkuin minä: meni hermot kun en saanut käsiä kasvamaan ja jätin ne kokonaan pois ohjelmasta. Nyt näytän lähinnä paksulta kun kävelen hihattomassa kun pienet kädet ja kaikki muu on astetta isompi. Teen nykyisin käsille vain kapean penkin ja en muuta. Jotenki ei löydy motivaatiota hausitreeniin. Voi olla vähän erikoinen tapaus

fisu sanoi:
Tällänen mun ohjelma on, ehkä hiukka outo:

Ma: Olkapäät+ojentajat+epäkkäät
Ke: Jalat
Pe: Penkki+kyynärvarret+vatsa
La: Selkä+Hauis

En tiennykkään että penkki on lihasryhmä... :D

Testaa vaihtaa hauis jollekki muulle päivälle älä muuta välttämättä treeniä. Saa sitte 2 rasitusta viikossa jo selän tekemisestä.

No eihän ne määräänsä enempää kasva ne kädet. Hauiskääntöjä vaan ahkerasti tekemään. 8-12 on ollu aika sopiva toistojen määrä mulle. Ihan kivasti on kasvanu. Muista myös treenata ojentajia. :)

Voithan laittaa käsille kokonaan oman päivän ja räpeltää sitten silloin jos jonkinlaisen supersetin kanssa...
esim.
1.kädet (tässä hyvä kikkailla ja testailla eri metodeja)
2.jalat.
3.selkä,epäkkäät(perään jos tuntuu vaikka 1 sarja hauiksia)
4.Rinta,olkapäät(perään joku keveämpi ojentajaliike)

Tuossa tulisi melkoisen hyvin suoraa ja epäsuoraa treeniä käsille. On kuitenkin muistettava, että kädet kuitenkin ovat melko pieni lihasryhmä, joten sarjamäärät on hyvä pitää kohtuullisina. Itse treenasin käsiä 4-jakoisella tälviisiin:
Hauis: Kolme liikettä. Sarjat/liike: 2,2,1. Toistot/liike: 4-10,7-12,8-14
Ojentajat: Kolme liikettä. Sarjat: 2,2,2. Toistot noudatti samaa kaavaa...

Käsiin(ja muuallekin) on kuitenkin turha odottaa lihaskasvua, jos ruoka puoli on hukassa(Liian vähän protskua&rasvoja/liian vähän ruokaa). Jotta kasvaa, on syötävä enemmän, kuin kuluttaa.

Itsellä ainakin on alkaneet kädet kasvamaan, kun on tehnyt seuraavaa:

Haballe

4*10 suoralla tangolla hauiskääntöjä seisten(Kuningasliike :D )
3*10 vuorotahtiin käsipainoilla

ojentajat

4*10 taljassa
3*10 ranskalaisia punnerruksia

Ja sitten kunnolla protskuja aamusta lähtien. Se on muuten btw. ihmeellistä miten noihin ojentajiin tulee niin helposti raskausarpia.

Hermes sanoi:
Haballe

4*10 suoralla tangolla hauiskääntöjä seisten(Kuningasliike :D )
3*10 vuorotahtiin käsipainoilla

ojentajat

4*10 taljassa
3*10 ranskalaisia punnerruksia

.
Kannattas niitä ojentajia hinkata ainakin samanverran kuin hauiksia kun käden paksuudesta noin 2/3 osaa koostuu nimenomaan ojentajasta.

Yleensä ne narukädet on seuraus siitä, kun treenataan ilman tuntumaa. Usein myös näillä yli 60 kg:lla "hauiskääntöä" ja samalla alaselkää tekevillä pelleillä on yksi yhteinen asia: narukädet.

Back
Ylös Bottom