Narut kädet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tomi sanoi:
Yleensä ne narukädet on seuraus siitä, kun treenataan ilman tuntumaa. Usein myös näillä yli 60 kg:lla "hauiskääntöä" ja samalla alaselkää tekevillä pelleillä on yksi yhteinen asia: narukädet.
Salilla, jossa kävin ennen oli eräs kaveri joka pisti hauiskääntöön tangolla lämmittelyyn 50 kg ja veteli jo siinä sellaisia heijareita että huh huh. hyvä ettei niska ollut samasa tasossa kantapäiden kanssa!! :david:
ps. ja sillä oli todella narut kädet, taisi nousta painoissa aina sinne johonkin 70 kiloon asti jolla sai revittyä pari toistoa. se muistutti lähinnä rinnallevetoa paitsi että siinä oli vastaote ja selkä oli vaakatasossa. :lol2:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
neutraali sanoi:
Kannattas niitä ojentajia hinkata ainakin samanverran kuin hauiksia kun käden paksuudesta noin 2/3 osaa koostuu nimenomaan ojentajasta.

No totta mooses! seitsemän sarjaa molemmille ja joka sarja kunnolla. Kyllä siinä saavat myös ojentajatkin yhtä paljon treeniä vai teetkö itse kaksi kertaa enemmän treeniä ojentajille, kun ne ovat kerran 2/3 tumpusta? :jahas:

Hermes sanoi:
No totta mooses! seitsemän sarjaa molemmille ja joka sarja kunnolla. Kyllä siinä saavat myös ojentajatkin yhtä paljon treeniä vai teetkö itse kaksi kertaa enemmän treeniä ojentajille, kun ne ovat kerran 2/3 tumpusta? :jahas:
Hoh sori en tiedä mitä oon sekoillu tossa mun viestissä :david: oon katsonut vissiin että väännät haukkaa useemman sarjan kuin ojentajia :jahas:
Tomi sanoi:
Yleensä ne narukädet on seuraus siitä, kun treenataan ilman tuntumaa. Usein myös näillä yli 60 kg:lla "hauiskääntöä" ja samalla alaselkää tekevillä pelleillä on yksi yhteinen asia: narukädet.
Rautamäärään nousuunkin on hyvä panostaa mutta tosiaan ne alaselkä treenit voi sitten jättää sinne selkä päivään, pieni heiluminen on jees mutta joku tolkku siihenkin täytyy olla.

Back
Ylös Bottom