Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin 7-8cm turvotusta pelkästään vyötäröllä
Miten niin ei vyö auta jos se on suoraan tyrän päällä ja kunnolla kiristettynä.
Niin paljon et saa vatsaan painetta, että paksu ja leveä nahkavyö antaisi piirunkaan vertaa periksi.
Nonnii, en ollut kuullutkaan napatyrästä, ennen kuin googlettelin miksi mun navan yläosa on hieman turvonnut. Elikkäs lekuriin ja tuomi oli että napatyrähän se on. Sanoi kyllä ettei tarvitse leikata ainakaan vielä, ja kuulemma todennäköisesti ei tuosta suurene. Mitäs mieltä napatyrää kantaneet? Onkos teillä pamahtanut napatyrä heti leikkauskuosiin, vai suurentunut ajan kanssa?
Itellä leikattiin tänään napatyrä paikallispuudutuksella,kivaa oli seurailla ite omaa leikkausta . Viilto navan alle ja tyräportista(kuulemma todella pieni tyräportti) verkko paikalleen.Vähän joutui ns.lahkeita katkaisemaan ja porttia runnomaan että sai sen verkon ineen. Saikkua 2 päivää. Nyt alkaa kipuilemaan, mutta buranaa ja panacodia. Pääseeköhän tässä kuussa reinaamaan?
Ei parane itsestään, kannattaa hoitaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa kuntoon. Itse olin 2vko saikulla ja 5vko pois salilla. Verkko ehdottomasti jos saa laitettuaItelläkin taitaa pukata pientä napatyrää. Heti navan yläpuolella tollanen pieni patti, joka löllyy ikävästi kun sitä painelee.
Ei oo mitenkään kipeä, mutta harvoinhan noi taitaa itestään parantua?
Oikeestaan vasta viikko sitten ton ekan kerran havaitsin.
Ei parane itsestään, kannattaa hoitaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa kuntoon. Itse olin 2vko saikulla ja 5vko pois salilla. Verkko ehdottomasti jos saa laitettua
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tyrä
Joo näin vähä aattelinki.
Pitää varmaa lähiaikoina käydä näyttämässä työterveydessä jos sais lähetteen erikoislääkärille.
Niitä lääkäreitä ei kiinnosta ollenkaan jos se ei ole kipeä ja haittaa työntekoa, muista mainita molemmat.Joo näin vähä aattelinki.
Pitää varmaa lähiaikoina käydä näyttämässä työterveydessä jos sais lähetteen erikoislääkärille.
Edit. Onkohan noista tykivöistä hyötyä ennalta ehkäsemään tyrän pahenemista?
Niitä lääkäreitä ei kiinnosta ollenkaan jos se ei ole kipeä ja haittaa työntekoa, muista mainita molemmat.