Naisterminaattorin treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaimolle tulee Me Naiset ja satuin lukaisemaan jutun T3:n naisnäyttelijästä. Kyseisen neidín treeneistä todettiin seuraavaa:

"Tarvittavat peruspiirteet T-X:ksi olivat olemassa, mutta Kristannan oli muututtava konemaisemmaksi taistelijaksi. Reseptiksi määrättiin kuuden viikon intensiivinen tehotreenaus....
Lisäksi sain henkilökohtaisen ravintoneuvojan. Hänen avullaan kehoni muokattiin uuteen uskoon, lihasmassaa sain lähes kahdeksan kiloa"

Että silleen, mitähän tuo "tehotreeni" on pitänyt sisällään...?

Oli tuo nyt sitten totta tai ei (tai toimittajan virhe), niin tuosta jutusta saavat nämä "mä en halua käydä salilla kun sitten saa niin hirveet lihakset"-tyypit taas vettä myllyynsä.

Originally posted by Nitsku
Vaimolle tulee Me Naiset ja satuin lukaisemaan jutun T3:n naisnäyttelijästä. Kyseisen neidín treeneistä todettiin seuraavaa:

"Tarvittavat peruspiirteet T-X:ksi olivat olemassa, mutta Kristannan oli muututtava konemaisemmaksi taistelijaksi. Reseptiksi määrättiin kuuden viikon intensiivinen tehotreenaus....
Lisäksi sain henkilökohtaisen ravintoneuvojan. Hänen avullaan kehoni muokattiin uuteen uskoon, lihasmassaa sain lähes kahdeksan kiloa"

Oli tuo nyt sitten totta tai ei (tai toimittajan virhe), niin tuosta jutusta saavat nämä "mä en halua käydä salilla kun sitten saa niin hirveet lihakset"-tyypit taas vettä myllyynsä.
Naiselle 8kg lihasta 6viikossa.:lol2: :confused:

Heh, taas noita legendoja, jotka ovat mahdottomia ihmisen biologian mukaisesti. Itse puhtaan lihaksen kasvu on todella pientä edes vuositasolla..voisi jostain kaivaa sen tutkimuksen missä tuota oli käsitelty.

2, 2, 4, 4, 6, 6... :lol2:

Ainahan noita liioitellaan ja käänetän lbs. ssät kiloiksi päin peetä.

Heh :) Vai että vaimolle tulee legendaarinen Me naiset? Itse olet kuitenkin tilannut... :D

Ilmeisesti tuo uutinen on käännetty jostain amerikkalaisesta jutusta ja toimittaja on kääntänyt termin "lean body mass" lihasmassaksi. Näin tuntuu tekevän myös 99,99 % kotimaisista bodilehtien kirjoittajista...

Näistähän on ollut ennenkin puhetta. Esim. Keanu Reeveskin on vaan niin pirun lahjakas!

Hänen avullaan kehoni muokattiin uuteen uskoon, lihasmassaa sain lähes kahdeksan kiloa"
Buahahahah!!! Juuri eilen käytiin katsastamassa ko. leffa, ja lisäksi näin tuon näyttelijättären Conanin showssa joitain päiviä sitten. Eukkohan on varsin tyypillinen leffatähtiriuku. 8kg lihasmassan lisäys on mahdoton yhtälö, hyvä jos sillä sen vertaa on kropassa yhteensäkään... Oikeasti en ymmärrä miksi noihin naisactionrooleihin valitaan tuommoisia naruja, joita ei todellakaan voi ottaa vakavasti...

Linda Hamiltonilla sentään T2:ssa oli TIMANTINKOVA kunto :kippis1: (muistaakseni :D )

Hamilton oli kunnossa Isolla Koolla aikoinaan!
Joo, naureskeltiin naiseni kaa, kun Shape-lehdessä
tilitti "massahankintaansa", eikä leffassa kyllä paljoa varsinaista
lihasta tytöllä ollut:D

PMLats on kyllä oikeassa. Tuo näyttelijähän on käsittääkseni malli, ja mallithan ovat vähintäänkin anorektisen laihoja. Kyllä kuudessa viikossa kunnon ruualla saa luukasan ympärille vähän "lihaa", ja läskikin tuo muotoja jos ei sitä ole ollut aiemmin ollenkaan. 8 kg:n painonlisäys taatusti näyttää lihaksilta, jos se on sattunut osumaan suurinpiirtein oikeisiin paikkoihin.

Linda Hamiltonin treeneistä oli paljonkin juttuja silloin T2:n aikoihin, en kyllä enää muista yhtään kuinka pitkään hän treenasi ennen leffaa. Käsivarret ja olkapäät ainakin olivat hyvässä kunnossa, kyllä mullekin sellaiset kelpaisi ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Naisterminaattorin treenit

Originally posted by Anssi
Heh :) Vai että vaimolle tulee legendaarinen Me naiset? Itse olet kuitenkin tilannut... :D

Minähän en naistenlehtiä lue, paitsi vahingossa...:rolleyes:

Ja mun silmään Hamiltonkin näytti aika onnettomalta... Ja vielä kauheampi on tämä uusi T3-tähtönen. Olihan Hamilton siis tiukassa kunnossa, mutta ei hänessä juurikaan kokoa ollut.
Kyllä taas mammojen treenimotivaato nousee ja vältellään salia kuin ruttoa jos sielä viikossa lihakset pullahtaa yhtäkkiä esille...
Miksiköhän minulle ei käy niin
:david:

Njaa, jos Kristanna Lokenille lyötäisiin 20 tai jopa 10kg tiukkaa lihasta päälle niin ainakin minun silmissäni viehättävyys laskisi.

Näin naispuolisena henkilönä en juurikaan kiinnitä huomiota naisen viehättävyyteen... Toki teille miehille täytyy silmänruokaa olla ja makunsa kullakin :thumbs:

Originally posted by She Devil
Näin naispuolisena henkilönä en juurikaan kiinnitä huomiota naisen viehättävyyteen... Toki teille miehille täytyy silmänruokaa olla ja makunsa kullakin :thumbs:

Jep, silmänruokaa isolla S:llä :) Helvetin hyvännäköinen se naisterminaattori :blow:

lihasmassaa sain lähes kahdeksan kiloa"

Lihastapa tietenkin. Mitä noita kuvia tuosta uudesta terminaattorista olen nähnyt, niin onhan tuo Loken aika pulskassa kunnossa. Alkaa olemaan jo varmaan aika monen "chubby chaserin" märkä uni. :blow: Minunkin. :D

Olisi se tuommoinen terminaattori varmaan aika "kone" sängyssä.
Kiitos ja anteeksi.:david:

Tässä yhteydessä on aina syytä muistuttaa Charlie Sheenin muodonmuutoksesta elokuvaan Hotshots II. 4 kuukautta intensiivistä treeniä (joku nimekäs valmentaja nanonano) ja nappia (tämän myönsi suoraan)

ja aika kuntoon tuli muuten plösö jätkä.

:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom