Naisten salivuoro

Terve,

Varmaan joskus koluttu aihe, mutta kertokaa nyt herranjestas naiset minkä takia pitää olla naisten vuoroja erikseen salilla?
Se ainut päivä ja aika viikosta kun pystyisit treenaamaan, niin ylläripylläri naisten vuoro..

Eihän siellä olla alasti eikä mitään??!!? Miksei ruokakaupassa tai kirjastossa ole naisten vuoroja? Miksi siellä selvitään ilman.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ne on ne keski-ikäiset naiset jotka ei uskalla yleisellä (tai siis "IIK, MIESTEN") vuorolla treenaamaan. Nykyaikaiset, nuoret tytöt ja naiset sen sijaan ovat tajunneet tasa-arvon.
Pitäisikö muka olla puolet viikosta naisten ja puolet viikosta miesten vuoroja?

Mites, Pakkiksen tytöt, tarvitsetteko naisten vuoron salille mennäksenne? :)

Mä en tarvi ainakaa. On niitäkin saleja joissa on sekasali ja naisten sali erikseen, mutta ei mun mielestä tarvi mitenkään jakaa eri saleja tai omia vuoroja. Itse en ainakaan mene salille tuijottelemaan muiden treenejä, olettaen että munkaan treenaamista ei kukaan kovin intensiivisesti seuraile, jos oon hikinen ja tukka päin helvettiä niin so what mä oon treenaamassa en missikisoissa. Ja tuskimpa kukaan kiinnittä huomiota jonkun +50v mamman jenkkakahvoihin sen enempää kun salin ovenkarmien väriin tms :D

Sali jossa ite treenaan on myös näitä naisten vuoroja, yleensä vielä parhaalla ajalla jolloin itelle sopii esim. lauantaina klo. 12-14 about. Aivan perseestä.

Se on sitä tanttojen tuntemaa tasa-arvoa että he saavat omat vuorot kun kuntosaliharjoittelu on heidän silmissään ollut miesten laji.

Hohhoijaa, jos ei kestä miehiä salilla niin menköön sitten naisten salille. Niitä on ihan sitä varten, että saavat rauhassa treenata ilman sikaniskojen tuijottelua, painojen kolistelua tai örinää.

Entisellä salilla oli naisten vuoro (yksi viikossa), mikä oli siinä mielessä ihan mukava, että oli ainoa kerta töitten jälkeen, kun siellä ei ollut sali täynnä. Sittemmin siirryinkin salille, joka ei ole yhtä suosittu ja saa treenata rauhassa ilman naisten vuorojakin. Melko turhia sellaiset mielestäni ovat.

Kyse on vain ja ainoastaan tasapainoilusta salimaksujen ja asiakkaiden määrissä. Myös ujoilta mammoilta rahat pois, mikäli ei liikaa vaikuta miestreenareiden määriin. Jos on esim. yleinen uimahallin sali, niin tee valitus.

Tasa-arvoa. Nyt turpa kiinni tai ajatuspoliisi tulee ovesi taakse.

Se on sitä feminismiä. Kunnallisilla saleilla ei kai (vielä) sentään ole tuollaista, vaikka onhan niitä erityisiä uimahallivuorojakin ja ainakin yliopiston puolella on jopa naisille omat vuoronsa, muttei tietenkään miehille, vaikka kummatkin opiskelijat maksavat yhtä paljon siitä. Jos on kunta, niin valittakaa.

Jos on yksityinen, niin sitten voi äänestää lompakolla, jos ei treeniajat itselle sovi.

Täällä on ihan kunnan, kaupungin nykyään, salilla naistenvuorot: Tiistaina 18.00-19.00 ja torstaina 19.00-20.00.
On muuten hieno tunne kun on yksin salilla tiistai-illalla ja sitten sinne tulee yksi lihava nainen joka sammuttaa radion ja kuuluu: "Täällä on nyt NAISTENvuoro, poistuisitko heti"
Melkein alkoi vituttamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom