Jos olisin löysäperseinen, niin juuri tuon takia en lähtisi yleiselle salille, koska kaikkien (yleistän) hyväkuntoisten asenne on tuo "Hyi mikä läskiperse, mitä sekin täällä tekee".
Siinä vaiheessa kun alotin salilla käynnin olin täysin normaalipainoinen, mutta silti sain yleisellä salilla osakseni silmien pyörityksiä ja arvostelevia katseita kun kävelin siellä kuvitettu treeniohjelmalappunen kädessä ja laitteiden käyttökin oli hakusessa. Joka ikinen mies tuntui mielestään olevansa niin pro, että katsoi silmienpyörittelyn aiheelliseksi. Naisten salilla taas porukkaa käy laidasta laitaan ja siellä olevat bodarinaiset osaavat silmienpyörittelyn sijasta avata suunsa ja neuvoa jos näkevät aiheelliseksi.
Hohhoijjaa, yleistit joo...en minä sanonut että esimerkiksi minä ajattelisin: "mitä tuo läskiperse täällä tekee".
Pikemminkin niin että hyvä kun tuli ja nostan hattua että on alkanut tehdä perseelleen/keholleen jotain.
Huomattavasti enemmän minua ottaa aivoon läskit jotka valittaa yleistä vireystasoaan ja sanoo esmes minulle että "helppohan se sun on kun olet hoikka"...vaikken hoikka olekaan, mutten myöskään läski.
POINTTINA oli vain se että kun se tuijjottelu on niin kauheaa, niin löysäperseisiä naisia ei vain tule tuijoteltua, ei minulla eikä muilla. En ainakaan tiedä ketään jota kiinnostaa tuijjottaa läskiä arsea?
Get it?
Sille en minä taas mahda mitään jos salilla jolla käyt on mainitsemisiasi "pro"-tyyppejä jotka katsovat vinoon aloittelevaa harrastajaa.
Kusipäihin on aina riski törmätä aina kun ihminen lähtee kotoaan jonnekkin, ei siihen salia tarvita.
Monesti vain tuntuu että nämä "katseet" on omassa päässä ja se tunne tulee vain siitä omasta epävarmuudesta kehonsa tai esmes juuri noiden laitteiden hallitsemattomuudesta?
Vähän sama kuin menet uuteen työhön, ei sulla heti ole semmonen olo ekana päivänä että "meitsi vetää kyllä hyvin", vai onko?
Kaikkihan me on joskus aloitettu, eiks jee?Sitä kun ei unohda, niin ei pääse nousemaan päähän niinkin vähäpätöinen asia kuin useampi vuosi salitreeniä.
Salilla jolla itse käyn, niin kaikki kyllä neuvvoo kaikkia jos vaan kysyy. itselläkin saattaa olla yrmy ilme päällä välillä mutta ei se kenestäkään muusta treenaajasta johdu, on vaan kattos paskoja päiviä joskus
Näihin kuviin ja tunnelmiin.
Edit: niin joo kirjoitit vielä että "kaikki miehet", en oikein jaksa uskoa että tuo tuijjottelu tms on vaan miesten ongelma?Naiset on jopa pahempia musta, se kroppakateus on joskus aivan järkyttävää...mene vaikka baariin kuuntelemaan jonkun mimmiporukan keskusteluja,huoh.
Varsinkin kännissä alkaa se avautuminen tyytymättömyydestä omaa kehoaan kohtaan.