Löytyy muuten todella heikosti juttua tästä aiheesta, pistäkää toki linkkiä jos kyse on vaan siitä että en osaa etsiä. Mutta asiaan, olen 2 vuotta sitten salikortin hankkinut 23v. nainen, alussa olen harrastanut lähinnä bodypumpia, sitten kuntosalin puolella 3x12 sarjoja, ja nyt olisi tarkoitus siirtyä 3x8 sarjoihin ja ruveta hankkimaan vähän muotoja kroppaan ja näkyvyyttä sille, että jotakin on tehty :P Salilla olen käynyt 2-4 kertaa viikossa, lisäksi joinain päivinä jumpissa, jotka kylläkään eivät enää oikein iske, kun on kuntosalipuoleen päässyt tutustumaan. Miksikään she malen näköiseksi en tahdo, mutta tuskimpa sellaiseksi vahingossa kukaan tulee Koiran kanssa tehdään lenkkiä toisinaan juosten ja toisinaan kävellen.
Olen tällä hetkellä 172cm ja 60kg. Rasvaprosenttia ei ole mittailtu kuin viimeksi vuosi sitten.
Suurelle osalle on varmaan tuttu Jutan ja Bullin dieetti? Sen pohjalta olen pitkälti syönyt kauan, lisännyt olen 1rkl pellavansiemeniä aamu-ja iltapalalle, mutta en muuta.
Naisena tietenkin arkailen painon nousua, mutta onkohan nyt niin että jotain pitäisi eväisiin lisätä että touhussa olisi oikeasti järkeä? Ja Dietmixiä vahvempi palari mun varmaan kannattaa hommata, ehkä reco2 tms? Kaikki neuvot otetaan isolla kiitoksella vastaan, ja kysykää jos en jotain oleellista muistanut mainita
Olen tällä hetkellä 172cm ja 60kg. Rasvaprosenttia ei ole mittailtu kuin viimeksi vuosi sitten.
Suurelle osalle on varmaan tuttu Jutan ja Bullin dieetti? Sen pohjalta olen pitkälti syönyt kauan, lisännyt olen 1rkl pellavansiemeniä aamu-ja iltapalalle, mutta en muuta.
Naisena tietenkin arkailen painon nousua, mutta onkohan nyt niin että jotain pitäisi eväisiin lisätä että touhussa olisi oikeasti järkeä? Ja Dietmixiä vahvempi palari mun varmaan kannattaa hommata, ehkä reco2 tms? Kaikki neuvot otetaan isolla kiitoksella vastaan, ja kysykää jos en jotain oleellista muistanut mainita