Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni oon laskenu, että pelkästään dieettikin kerryttää mulle proteiinia yli 2g/kg. Pitää vielä laittaa koko päivän satsit laskuriin kun kerkee. Tarpeeksihan sitä pitää tottakai saadakin, mutta liikaa on tuskin mitään järkeä vetää.
Jos heti kuuden aikaan herätessä söisin jo aamupalan (yleensä vasta kaffitauolla klo 9 aikaan töissä), eli 2 ruisleipää olive becelillä (saa ehdottaa järkevämpääkin levitettä?), aamupala juustolla ja kalkkunaleikkeellä ja puolikkaan banaanin, sitten toisen puolen banaanista aamupuuron kanssa, lounaalle lisäisin keltuaisen kun ennen söin pelkän valkuaisen, niin kaloreita tulisi ton rungon päälle 470kcal, joista 20g pr 19g r ja 51g hh. Miltä kuulostaa, mennäänkö jo kättelyssä mettään? Oisko joku muu hedelmä fiksumpi, ja kannattaisko tosta rungosta karsia protskuja kun niitä nyt tässä tulisi lisää kuitenkin?
Pähkinöistä hyviä ovat ainakin macadamia-, cashew-, hassel-, pekaani- ja saksanpähkinät sekä mantelit. Maapähkinät ovat se huonoin vaihtoehto, vaikka kyllä nekin voittaa einekset yms. Noissa on vähän eri rasvakoostumuksia ja määriä, lisää tietoa löytyy ainakin finelistä. Muutakin hyvää saa samalla
Mulle tehdään salilla valmis ohjelma, jota en oo vielä tassuihini saanut, jahka saan sen niin pistän sen kyllä heti kritisoitavaksi kans. Ihan suunnitteluvaiheessa mulla on tää proggis vielä, mut ihan haluanki suunnitella hyvin ennenku alan hutiloimaan, oon nyt kuitenki itelleni ihan uutta aluevaltausta tekemässä
Sekä 3x12 että 3x8 kelpaa lihaksen kasvatukseen. Periaatteessa 1-5 toiston sarjat on voimaa, 6-12 massaa ja 12+ kestävyyttä. Toki voimapainotteisella treenillä saa myös massaa ja massapainotteisella voimaa... Nuo ei ole muutenkaan mitään kiveenhakattuja. Se toistojen määrä ei ole tärkein asia vaan progressiivisuus ja tiukka intensiteetti. Ei se lihas kasva jos vemputetaan 3x12 tai 3x8 jos olisikin niillä painoilla mennyt vaikka 3x20 Kannattaa noita stickyjä lukea vähän enemmänkin.
Rasva palaa miinuksilla ja mitä noita viisaampien yhteenvetoja on tullut luettua, paikallinen rasvanpoltto on hyvin vähäistä. En myöskään käsitä, miten joku saliohjelma on räätälöity juuri rasvanpolttoon...