Toivottavasti kukaan nyt ei edellisen viestin perusteella ajattele, että luulisin kovinkin paljon jo treenaamisesta tietäväni. Kyllä mä heti olen täällä kyselemässä fiksummilta tyhmiä, kun sen treeniohjelman saan käteeni, kiitos jo etukäteen jos siihenkin saan kommentteja Mutta toivon nyt kuitenkin, että senkin tekijä jostain jotain tietää, että ohjelmasta nyt muuhunkin olisi kuin pelkästään "revittäväksi ja lytättäväksi". Tai jos siitä nyt ei muuhun ole, niin saan sitten hankkia toimivan ohjelman muuta kautta, saa nähdä..
Ohjelmaa suunnitteleva kaveri vaan sanoi nyt mulle heti kättelyssä, että paljon pitää nykyistä enemmän syödä jotta toivottuihin tuloksiin päästään. Siksi aloitin nyt proggiksen suunnittelun siitä, että kyselen kuinka nyt sitten syödään oikein mutta enemmän
Ohjelmaa suunnitteleva kaveri vaan sanoi nyt mulle heti kättelyssä, että paljon pitää nykyistä enemmän syödä jotta toivottuihin tuloksiin päästään. Siksi aloitin nyt proggiksen suunnittelun siitä, että kyselen kuinka nyt sitten syödään oikein mutta enemmän