Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
WTF? Kiristät korsetin uumalle, nin laihdut! Kuulostaa yhtä tieteelliseltä ja toimivalta, kuin miehille myytävät jolonpidentimet.
No eihän tuo painoon vaikuta, mutta kyllä korsetilla saa vähitellen ajan kanssa vyötäröä kavennettua ja siten hoikemman/muodokkaamman vaikutelman aikaiseksi. Toki vaatii, että sitä pidetään aina kireämmällä ja pitkiä aikoja eikä sitä voi lopettaa, jos haluaa tulokset säilyttää. Sisäelimet vähitellen siirtyvät uusille paikoille jne. Ja kireä korsetti päällä ei välttämättä tee mieli syödä kovin paljoa kerrallaan, joten epäsuora vaikutus laihtumiseen voi olla.

Itse toivoisin sekasaleille sekasaunoja ja perinteisten sukupuoliroolien täydellistä sivuuttamista. Salilla ei ole miehiä ja naisia, vaan ihmisiä. Tuijottelu loppuu, kun ihmiset tottuu. ;)
Mun salilla on sekasauna..infrapuna sellainen. Alasti ei saa tosin olla joten uimapuku/pöksy- tai pyyhepakko:D.

^jossain tais kirjotella että käyttää vyötä sen takia ettei vyötärö levene :---D
Pötypuhetta, en käytä vyötä kuin mavessa/kyykyssä ja tuskailen kun vyötärö on niin kapea (leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön=vaatteet eivät istu). Vartalonkiertoliikkeitä olen koittanut tehdä jotta tulisi paksuutta lisää mutta ei auta. Geeneissä vika:D.

Pötypuhetta, en käytä vyötä kuin mavessa/kyykyssä ja tuskailen kun vyötärö on niin kapea (leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön=vaatteet eivät istu). Vartalonkiertoliikkeitä olen koittanut tehdä jotta tulisi paksuutta lisää mutta ei auta. Geeneissä vika:D.

Olet ilmeisesti Pauliina, vapaa lainaus blogitekstistäsi jonka kirjoitit tuossa marraskuussa (kyllä, ihan jaksoin nähdä vaivaa ko. tekstin etsimiseen koska nolife) -> "Itse käytän jalkatreeneissä aina vyötä, jolla ehkäistään vyötärön levenemistä."

Olet ilmeisesti Pauliina, vapaa lainaus blogitekstistäsi jonka kirjoitit tuossa marraskuussa (kyllä, ihan jaksoin nähdä vaivaa ko. tekstin etsimiseen koska nolife) -> "Itse käytän jalkatreeneissä aina vyötä, jolla ehkäistään vyötärön levenemistä."
En ole:D mutta lukihäiriöinen kyllä:D

Ai saatana minkä meni tekemään näin aamusta, suorastaan rikollista laittaa kuvia jotka aiheuttaa veren pakkautumista todellakin tällä hetkellä väärään paikkaan.
Mutta plussat ilmeisestä karvattomuudesta :)

..eikä näytä kyllä käyvän salillakaan.

Edit. stalkkasin instakuvia. Käy se: venyttelemässä ja tekemässä voimisteluliikkeitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Åå, mistä moinen tositieto? Ite siirryin vastikään epätrendikkäästi muna-aikaan...darn.

Let me introduce you, the mighty smoothie bowl. En ollut kieltämättä itsekään kuullut, että tämä on nyt se The Juttu. :D
800_mixed-berries-smoothie-bowl.jpg

Ja sitten, ettei se fitness ihan täysin unohtuisi... http://www.fitnessmagazine.com/recipes/breakfast/smoothie-bowl/ :D

http://a-rou.indiedays.com/2016/01/24/ennen-nyt/

Tuli vastaan linkki tuollaiseen blogipostaukseen kommentein, että naisen nykyinen kunto on melko huolestuttava. En sen enempää ole kehitystä seurannut, mutta huikeassa tikissä kroppa rasvojen puolesta ainakin on. Hassua sinänsä että sanoo olleensa ennen pöhöttynyt, kun minun silmiini kyse on lihasten pienentymisestä rasvaprossan alennuttua.

Pääasia kuitenkin että on itse sellaisessa kunnossa kuin tuntee parhaaksi.

Pers'kuvista tuli mieleen että olen kyllä ollut naisille katkera salihousuvalikoimasta, tuntuu olevan kaikenlaisia värikkäitä kuoseja kun miehille vaan samaa vanhaa mustaa verkkaria tai Gaspin logoja. Ehkä itsekin pitää ruveta käyttämään joog.. siis kompressiohousuja salilla :D

Pers'kuvista tuli mieleen että olen kyllä ollut naisille katkera salihousuvalikoimasta, tuntuu olevan kaikenlaisia värikkäitä kuoseja kun miehille vaan samaa vanhaa mustaa verkkaria tai Gaspin logoja. Ehkä itsekin pitää ruveta käyttämään joog.. siis kompressiohousuja salilla :D
Ehdottomasti ;) Olisi niin mahtavaa nähdä miehiäkin värikkäissä trikoissa kyykkäilemässä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom