Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä olen Elixialla nähnyt ehkä kahdesti jonkun ottavan selfien peilin kautta, ja silloinkin edestäpäin. Toinen tapaus oli yksi fitness-kisaaja ja toinen sellainen teinityttö, joka varmaan juuri ja juuri pääsi kyseiselle salille ikänsä puolesta. Tämä tapaus oli hiukan huvittava siksi, että tyttö ei mennyt varsinaisesti edes treenaamaan vaan äärimmäisen vaivaantuneen näköisenä sitten hiukan heilutteli taljoissa minimivastuksella. En voinut olla pohtimatta, että minkälaisen kovasta treenistä kertovan saatetekstin tyttö siihen selfieensä laittoi (kun sosiaaliseen mediaanhan se varmasti päätyi). Saattaahan toki olla, että teksti oli "lololol äiti pakotti salille, en saletisti tee mitään".

Pakko myöntää että tämäkin on perin pettynyt, joka kerta avaa ketjun ja olo kuin lapsena joulukuusen alla pakettien kanssa ja miettii mitä mahtoi tulla. Loppujen lopuksi avaa paketin ja sieltä löytyy pitkät kalsarit... ihan sama fiilis tämän kanssa.
Pitäisi varmaan ilmoittautua vapaaehtoiseksi ottamaan niitä bebakuvia? (naisilta) ja miksei puurostakin...

On se minusta jotenkin outoa, että moni nainenkin treenaa nimenomaan ollakseen hyvän näköinen. Ja sitten sitä parantunutta ulkonäköä ei saa katsella. Ehdotan, että laitetaan ikäraja salilla tuijotukselle. Vanhat miehet saa katsella kaikkia naisia, kun meistä ei ole vaaraa. Nuoret miehet keskittyköön puntin nostoon.

... ja naiset eivät koskaan katso hyvännäköistä miestä? Itse ainakin katson, yritän olla tuijottamatta huomiotaherättävästi ja häiritsevästi, mutta katson kuitenkin. Olenhan terve nainen.

Eikä mua ole koskaan haitannut sekasalilla treenatessa kenenkään tuijotus. Joko en ole ehtinyt treenaamiseltani huomoimaan tai olen sitten sen verran ruma, ettei mua pahemmin tuijotella kun pyllistelen salitrikoissa... Enemmän mua on Prisman kassalla himokkaasti tuijotettu ja edelleen käyn säännöllisesti ruokakaupassa. :rolleyes:

Tykkäisisin tuijottaa molempia sukupuolia salilla, treenitekniikoita silmiä pyöritellen ja saliasusteita, mutta ku aurinkolaseja ei kehtaa pitää salilla. :nolo: Pitää huomaamatta tauoilla vilkuilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kyllä todeta että pauliinafit- peppu ei näytä erityisen kiinteältä. Määräisin enemmän kyykkyä, vähemmän datausta saliohjelmaan.

Joo, välillä jo luulin että tästä on päästy yli, mutta ei tosiaankaan. Ihan samaa kuulee todella monelta kilpailijalta.
Nythän on suosittua ihan vyötärön kaventaminen korsetilla muutenkin, joten siihen verrattuna tuo kilpailijoiden jatkuva vyön käyttö on vielä pientä.

Back
Ylös Bottom