Naiset ja punttaaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
AnniW sanoi:
lyökää lyötyä. maassa makaavaa on kiva potkia kun se ei enää laita vastaan.
Turha täällä on itkeä karua kohtaloaan. Täällä on porukka hyvin ystävälliseen sävyyn selittänyt asioita liittyen kuntosalilla treenaamiseen, lihaskuntoharjoitteluun ja ruokavalioon. On kehotettu tutustumaan asiaan tämän foorumin kautta. Mimmit varsinkin ovat ilmaisseet olevansa halukkaita auttamaan asioissa jotka askarruttavat. Rautalangasta on väännetty ja yritetty oikaista näitä treenauksen urbaaneja legendoja. Käykö se niin kunnian päälle jos poikakaverisi kysyy täällä neuvoa koskien sinun hyvinvointiasi, että siitä pitää noin verisesti suuttua? Luuletko että täällä vain halutaan osoittaa sinun olleen väärässä ja muiden olleen oikeassa? Ei. Heitä nyt se itsesääli sinne nurkkaan ja ota itseäsi niskasta kiinni. Näytä itsellesi mihin susta on.

Enkä ymmärrä mikä ihmeen peikko se säännöllinen kuntosaliharjoittelu on. Mulle saliharjoittelu on kunnon kasvatusta ja oman kropan kehittämistä, mutta myös tärkeä henkireikä arkeen. Salilla saa päästää savua korvista ulos jos sitä on päässyt sinne kerääntymään. Mulle harjoittelu tuo hyvän mielen. Turhaa on niiskuttaa puseron sisään, vaan pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä liikkumaan vaikka olisikin hieman allapäin. Usein se siitä sitten paranee mieli kun saa muuta ajateltavaa. Liiku siten miten itse tykkäät, mutta älä tuomitse asioita ja harrastuksia vain ennakkoluulojen perusteella. Liikunnasta saa tulla hyvä mieli. Rahapuoli taas on kiinni omista valinnoista suurimmassa osassa tapauksia. Käykö siellä baarissa joka viikonloppu, osteleeko impulsiivisesti kaikenlaista jne. Joten, nyt itku sikseen ja ota homma hanskaan!

Edit: Jahas, täällä on muut jo ehtineet. Vuodatin tuntojani liian pitkään. :D

no onhan se ärsyttävää jos kuulee jatkuvasti muilta neuvoja silloin kun niitä ei kaipaa, eikä niitä ole pyytänyt. eikä se ole niin helppoa aina pitää kieltään kurissa ja päästää niitä neuvoja suoraan toisesta korvasta ulos, ei jos on ties kuinka monta kertaa jo toistanut ettei niitä neuvoja kaipaa, tarkoittipa niiden antaja kuinka hyvää tahansa. kyllä sitä itse aivan varmasti sitten pytää tai osaa etsiä jos joskus tulee sellanen fiilis et jostain haluaakin jotain enemmän... täällä nyt voi tietenkin aina poistua keskustelusta ja jättää lukematta, mutta tuolla ulkona arjessa se ei aina onnistu.

ja miks ihmeessä kaikessa mitä tekee, pitäis olla jotain tavoitteita?

AnniW sanoi:
kamala ja vittumainen ehkä, en tunne. itseäni oon puolustanu tuloksetta. Ei aina kaikki vaan ymmärrä. Niinku sanoin jossain muuallakin jossa samasta aiheesta olen puhunut, sota on hävitty. luovutan.

Katsoppas nyt uudelleen mihin foorumiin olet rekisteröitynyt ja mieti sitten toisen kerran, että minkälaisille asioille täältä luulet sitä kaipaamaasi ymmärrystä ja sympatiaa saavasi. Tämän on kuitenkin kehonrakennuksee, voimailuun ja punttiurheiluun yleisesti erikoistunut keskustelupalsta, joten voi ehkä olettaa saavansa täältä kannustusta siihen suuntaan.

Sitä ymmärrystä ehkä löyty esim. Demin palstalta enemmän... :jahas:

T:Vittumainen Nazipaskamoderaattori

AnniW sanoi:
Kysymys: Miksi sivarinlötkö halusi? En oo pyytäny enkä tartte enkä halua. ja hän tietää sen.

Yksi mahdollisuus on, että siippasi pelkää jokinorsusyndroomaa :hyper:

Olenkohan suututtanut ihmiset niin perinpohjin että mulle ei enää anneta neuvoja jos niitä pyydän? No pyydänpähän kuitenkin.

Minulla on ongelma poikaystäväni kanssa. Hän on teoreettinen bodaaja. Hän tietää hirveästi laihduttamisesta ja lihasten kavamisesta ja oikeasta ruokavaliosta. Hän haluaa laihtua ja haluaa lihaksia, mutta ei oikeastaan tee mitään muuta kuin puhuu siitä.

Poikaystäväni mielestä viikon vesipaasto on hyvä laihdutuskeino. Kun hän innosuu hän tekee kahden ja puolen tunnin lenkkejä vaikka vesisateessa. Viime kerralla kun hän oli salilla treenaamassa hän pyörtyi lattialle ja tuloksena oli muutama tikki otsaan. Näitä jaksoja kestää aina viikosta kolmeen viikkoon jonka jälkeen hän lopettaa viikoksi tai pariksi ja aloittaa taas.
Haluaisin saada hänet ymmärtämään että laihduttaminen on elämäntapojen muutos ja vaatii enenmmänkin kuin teoriaosaamista.
Osaako kukaan auttaa minua? Anteeksi aikaisemman lapselliset itsepuolustuspuheeni.

AnniW sanoi:
Olenkohan suututtanut ihmiset niin perinpohjin että mulle ei enää anneta neuvoja jos niitä pyydän? No pyydänpähän kuitenkin.

Minulla on ongelma poikaystäväni kanssa. Hän on teoreettinen bodaaja. Hän tietää hirveästi laihduttamisesta ja lihasten kavamisesta ja oikeasta ruokavaliosta. Hän haluaa laihtua ja haluaa lihaksia, mutta ei oikeastaan tee mitään muuta kuin puhuu siitä.

Poikaystäväni mielestä viikon vesipaasto on hyvä laihdutuskeino. Kun hän innosuu hän tekee kahden ja puolen tunnin lenkkejä vaikka vesisateessa. Viime kerralla kun hän oli salilla treenaamassa hän pyörtyi lattialle ja tuloksena oli muutama tikki otsaan. Näitä jaksoja kestää aina viikosta kolmeen viikkoon jonka jälkeen hän lopettaa viikoksi tai pariksi ja aloittaa taas.
Haluaisin saada hänet ymmärtämään että laihduttaminen on elämäntapojen muutos ja vaatii enenmmänkin kuin teoriaosaamista.
Osaako kukaan auttaa minua? Anteeksi aikaisemman lapselliset itsepuolustuspuheeni.
Jos poikaystäväsi mielestä vesipaasto on hyvä laihdutuskeino niin hän on kyllä pihalla kuin lumiukko. :jahas:

Edit: Tämä ketju alkaa tuntuu joltain helvetin teiniriidan ratkaisupaikalta. He said-she said. Foorumi on vaan tässä otettu välikappaleeksi.

Jahas, nyt oli sitten iltasadun vuoro :lol2:

Tbm sanoi:
Jos poikaystäväsi mielestä vesipaasto on hyvä laihdutuskeino niin hän on kyllä pihalla kuin lumiukko. :jahas:

Edit: Tämä ketju alkaa tuntuu joltain helvetin teiniriidan ratkaisupaikalta. He said-she said. Foorumi on vaan tässä otettu välikappaleeksi.

en halua mitään riitaa. Oon kyllä ihan tosissani.. Teinejä ollaan sitte mutta mä en jaksa riidellä. olen vaan huolissani. :/ oon pahoillani jos että usko.

On kyllä aikamoinen tredi tämähän käy melkein viihteestä:D Kauniit ja Rohkeat.

toivoisin kovasti että jos sivarinlötkö lukee näitä viestejä että hän kommentoisi myös. Että porukka uskoisi mua. lötkön sanoja lainaten"kyllä tosimies viikon pelkällä vedellä selviää, jos ei sitte ole laihtunut ni ei sitte laihdukaan"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:jahas: Kuinkahan pitkään modet jaksaa katsoa tätä trollaamista? Vesipaasto...Ei vittu... :wall:

mutta enpä taida saada niitä neuvoja täältä. Kovasti yritetään olla auttavaista ja kun niitä apuja ja neuvoja OIKEESTI tarvittais ni ei niitä tulekaan, vaan ivailuja.

Oiskohan siinä ideaa jos tämä ketju nakattaisiin ö-mappiin ja AnniW voisi aloittaa vaikka uuden ketjun tuosta edellisestä aiheesta jos on kerta tosissaan, muuten tämä jatkuu samantasoisena vääntämisenä ja vittuiluna.

Mä en trollaa! Voi hemmetti. Mun nikki on irc galleriassa Pitty. käykää katsomassa ja jos tulen kadulla vastaan niin saa tulla sielläkin kertomaan jos on jotain jrkeviä neuvoja. poikaystävän sivuille pääsee mun sivuilta. siellä on kuva arvesta jonka hän sai salilla rehkimisestä ja siitä pyörtymisestä.

AnniW sanoi:
mutta enpä taida saada niitä neuvoja täältä. Kovasti yritetään olla auttavaista ja kun niitä apuja ja neuvoja OIKEESTI tarvittais ni ei niitä tulekaan, vaan ivailuja.
No tämähän edelleen on aloittelijoiden osio ja tarkoituksena olisi puhua lähinnä treeniin liittyvistä asioista, yleinen puoli ja vaikka punttimimmien osio vois olla parempi paikka ratkoa parisuhdeongelmia. Mutta eiköhän kaikkein yksinkertaisin tapa olisi se, että hoitaisitte ongelmanne sivarinlötkön kanssa ihan kasvotusten,mieluummin kuin jonkun foorumin kautta? Näin säästyy kallista aikaa ja väärinkäsitysten mahdollisuus minimoituu...

Jaa'a, kylläpä kääntyi kelkka ja vaihtui ääni kellossa sukkelaan... Ilmeisesti en ole ainoa, joka haistaa tässä jonkinasteisen trollaamisen...? Kaikella kunnioituksella AnniW, jos lukaiset läpi tämän ketjun ja eritoten ne omat postisi, niin varmasti itsekin ymmärrät, miksi ihmiset ovat nyt kovin, kovin epäileväisiä.

JOS kuitenkaan mistään sellaisesta ei ole kyse, niin pahoittelen toki epäilyjäni, ja annan saman neuvon, mikä sinulle AnniW on jo muutamaankin kertaan annettu: Lukekaa Pakkista, lukekaa sitä vaikka yhdessä, huolella ja ajan kanssa. Kyselkää lisää, jos asiat jäävät epäselviksi, ja lukekaa vielä vähän lisää sen jälkeen. Lukekaa lisäksi myös stumptuous.comia (joka sekin on tähän ketjuun jo kertaalleen linkitetty) ja Kutrin sivuja. Ja mikä tärkeintä: olkaa valmiita ottamaan tietoa vastaan, ja päästämään irti vanhoista, virheellisistä käsityksistä.

EDIT: YYBERhidas... saa vapaasti ignoorata tuon ensimmäisen kappaleen (ja lukea toisen sitten sitäkin huolellisemmin) ;)

AnniW sanoi:

Itse aiheutettu ongelma :evil:

Kyllä tää threadi on nyt tässä. Mun nenään ainakin haisee sellainen trollaaminen, että oksat pois.

Jos asianosaiset AnniW ja sivarilötkö kokevat tulleensa loukatuksi threadin lukottamisesta ja trolliepäilyistä, niin olkoot hyviä ja lähestykööt mua sitten vaikka sähköpostilla.

Sivarilötkö, etkö osaa logata itseäsi ulos pakkikselta vai trollaatko tahallasi kahdella nimimerkillä? Yhdelle käyttäjälle kaksi nimimerkkiä ei ole sallittu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom