Naiset ja punttaaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Eiköhän ne ole nuo naistelehden ihmeellisin pikadieetteineen tämän kaiken harhaluulon takana. Siellä on kaikenlaisia "pysyviä tuloksia kolmessa viikossa" yms. paskaa. Saa noista varmaan kipinän joku oikeaan treeniinkin, mutta vähän voi tulla pettymys jos se unelmakroppa ei kolmessa viikossa tulekkaan.

en juo kahviossa kahvia. EN PIDÄ KAHVISTA.
Tarkoitin että en mene salille hakemaan MITÄÄN muita tuloksia kuin hyvää mieltä. Minä en aloittanut tätä keskustelua enkä ole pyytänyt mitään neuvoja enkä vinkkejä koska en tarvitse niitä. Olen tyytyväinen näin.

Ja paha mieli tuli siitä että pienikin kipinäni liikunnnan harrastamiseen juuri sammui.
Sitäpaitsi tämä on ehkä hieman väärä foorumi tulla minun sanomaan yhtään mitään mistään henkisestä kasvusta tai hyvästä mielestä. Täällähän ei sellasta harrasteta.

En rutise enkä keksi tekosyitä. Kun mä en hae mitään tuloksia salitreenistä. mulle RIITTÄÄ se hyvä mieli.
Täällähän on koko ajan nuristu siitä että pitäis ähistä ja puhista ja tuntuu pahalle jos haluaa jotain fyysisiä tuloksia. EI SE OLE SILLOIN SAMALLA VAIVALLA ENEMMÄN SAATUA.

Ja tälle ketä sanoi että juon kupin kahvia. en juo, en edes pidä kahvista. Minusta treenaaminen on sitä kun säännöllisesti käydään salilla punttamassa ja halutaan isot lihakset tai laihtua tms. Mä en halua isoja lihaksia. Laihtua ehkä tahtoisin mut mulle on sanottu että ei sitä liikunnalla laihdua joten en käy senkään takia salilla.
Paha mieli tuli siitä että mun pienen pieni kipinä harrastaa liikuntaa yritetään oikeen porukalla sammuttaa. Ei sitä aina poikaystäviltä saa tukea vaikka niin luulis, päinvastoin.

No johan on ennakkoluulot :jahas: Hyvästä treenistäkin voi saada hyvän mielen, mutta ei siitä enempää koska itse varmasti tiedät kaiken paremmin.

Herman sanoi:
No johan on ennakkoluulot :jahas: Hyvästä treenistäkin voi saada hyvän mielen, mutta ei siitä enempää koska itse varmasti tiedät kaiken paremmin.
enhän mä osaa edes käyttää tätä foorumia :D Miten mä ymmärtäisin jostain salillakäymisestä yhtään mitään?!

sivarinlötkö sanoi:
Sitäpaitsi tämä on ehkä hieman väärä foorumi tulla minun sanomaan yhtään mitään mistään henkisestä kasvusta tai hyvästä mielestä. Täällähän ei sellasta harrasteta.
No johan on... Ei kai sitä oo vaan ennakkoasenteita boudareita kohtaan.

toolate sanoi:
No johan on... Ei kai sitä oo vaan ennakkoasenteita boudareita kohtaan.

Pikkasen joo :) (viesti oli siis multa eikä lötköltä)
Eivät tunnu ymmärtävän naisen herkkää mieltä

AnniW sanoi:
enhän mä osaa edes käyttää tätä foorumia Miten mä ymmärtäisin jostain salillakäymisestä yhtään mitään?!

No rauhotuhan nyt :) Mä nään tän asian niin, että sivarinlötkö kyllä oikeasti halusi auttaa sinua siinä, että saisit salitreenistä enemmän. Toi sun tarina on vaan niin usein kuultu ja hieman stereotypia, että siitä väännetään täällä helposti huumoria. Eli toi irvailu ei suoranaisesti kohdistunut suhun. Eikä sun tartte hävetä tai kokea itteäs nöyryytetyksi.

Viimeksi muokattu:
Herman sanoi:
No rauhotuhan nyt :) Mä nään tän asian niin, että sivarinlötkö kyllä oikeasti halusi auttaa sinua siinä, että saisit salitreenistä enemmän. Toi sun tarina on vaan niin usein kuultu ja hieman stereotypia, että siitä väännetään täällä helposti huumoria. Eli toi irvailu ei suoranaisesti kohdistunut suhun. Eikä sun tartte hävetä tai kokea itteäs nöyryytetyksi.

Kysymys: Miksi sivarinlötkö halusi? En oo pyytäny enkä tartte enkä halua. ja hän tietää sen.

Ja olo oli eilen vielä kyllä erittäin nöyryytetty ja nolo ja ikävä :/ Sitte soitin kaverille ja olo tuli paremmaksi.

Tymiä bodareitahan me vaan ollaan. Edelleen ihmettelen miten helvetissä nyt yhtäkkiä paha mieli siitä kun täällä ihmiset kertoivat treenivinkkejä? Ei sun mikään pakko pää punasena treenata jos ei mieli tee. Jos kerran vaan fiilistelemässä siellä salilla käyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yks juttu vielä. Sivarinlötkö ei ole ikinä ollu mun kanssa salilla. Ja mä oikeesti hikoilen siellä. ja mua sattuu kun teen viimisiä toistoja. mä en ähise enkä puhise mut sattuu silti. Mä en lue lehtiä enkä juo kahvia :)

AnniW sanoi:
Kysymys: Miksi sivarinlötkö halusi?

No eiköhän se ole teidän välinen asia. Yleensä kai kumppania yritetään auttaa jos osataan ihan vaan senkin takia, että toiselle tulisi hyvä mieli (pun intended).

Mun mielestä sun asenne on hyvä: liikunnan pitääkin olla kivaa! Mulla menee ehkä sun pointtisi vieläkin ohi, koska en tajua sitä osaa, että sun mielestä salilla on kivaa, muttet silti tahdo käydä säännöllisesti. Saa vääntää rautalangasta, mä olen vaan "bodari" JA insinööri!

noh, 1. se maksaa ihan liikaa mun kukkarolle 2. mä en näe tarvetta säännöllisee salilkäymiseen 3. lihakset tulee aina hirmu kipeiks ja se ei oo kivaa :P

AnniW sanoi:
En rutise enkä keksi tekosyitä. Kun mä en hae mitään tuloksia salitreenistä. mulle RIITTÄÄ se hyvä mieli.
Jäin miettimään tätä ajatusta liikunnan harrastamisesta vain siksi, että siitä tulee hyvä mieli. Ihan mielenkiintoista. Nopeasti ajatellen minäkin pelaan sählyä kerran viikossa vain siksi, että siitä tulee hyvä mieli. En halua panostaa lajiin yhtään sen enempää kuin nytkään. Rasvanpolton kannaltakin kerta viikossa on varmaan liian vähän ja jotkin tekniikkaharjoitukset ei voisi vähempää kiinnostaa.

Toisaalta kyllä siitä sählystä voisi ehkä tulla vielä parempi mieli, jos siinä olisi vähän parempi. Ehkä pitäisikin siksi kuunnella mitä ne ammattisählääjät selittää. Ehkä voisi pikkuhiljaa korjata jotain asioita mitkä tekee täysin väärin ja sitten vähitellen kehittää sitä omaa pelaamista. Kuulemma pidän mailaa väärinpäin kädessä, kannattaisikohan se kääntää aluksi toisinpäin. :D (No en oikeasti.)

edit: Tämä ei tarkoittanut, että sä teet Anniw kaiken väärin. Itseasiassa noi uudet postit näyttää siltä, että teet aika paljon oikeenkin. :thumbs:

Jeh, eipä siinä sitten. Kiva, että tykkäät kuitenkin vähän käydä! Ehkä sun poikakaverisi ajatteli, että punttisalista voisi tulla teille säännöllinen, yhteinen harrastus. Ei hän varmasti pahalla!

Mun mielestä ihan ookoo tuokin, että käy salilla ihan fiiliksen takia ja käy läpi laitteita ilman kummenpaa päämäärää. Vaikkei siinä suurempia saavutakaan, niin tuskin se täysin nollapuuhaa on. Toinen asia tietysti on tuo väite, ettei liikunta laihduta - siinä on totta vain toinen puoli. Liikunta tukee laihduttamista, mutta jos ei kiinnitä huomiota siihen, mitä laittaa suuhunsa niin pelkällä liikunnalla ei laihdu. Lihakset esimerkiksi kuluttavat enemmän energiaa kuin läski, joten lihaksikas ihminen voi syödä enemmän tai sitten syödä vähemmän ja laihtua helpommin kuin kukkakeppi. Pointti on myös se, että lihaksikaskas nainen ei useinkaan näytä kaapilta vaan ennemmin vaikka Madonnalta tai MM-kisojen naisilta; kyllä korkeushypyssäkin tarvitaan lihasta.

AnniW sanoi:
noh, 1. se maksaa ihan liikaa mun kukkarolle 2. mä en näe tarvetta säännöllisee salilkäymiseen 3. lihakset tulee aina hirmu kipeiks ja se ei oo kivaa :P

1. ota salikortti, saat käydä kertamaksulla niinpaljon kuin haluat, vaikka asua salilla. :D

2. miksi et näe? Ei siellä tarvitse käydä 6 kertaa viikossa, 2-3 kertaa on jo ihan sopiva määrä jos omaksi ilokseen treenailee.

3. Ne lihakset tulee takuulla kipeämmäksi, jos käyt vain sillointällöin vetämässä treenit. Kun treenaat esim. 2-3 kertaa viikossa, saat tehdä tosissasi töitä saadaksesi ne kipeiksi, eli tämäkin kohta tukee tuota säännöllistä käyntiä. ;)

Go-Diva sanoi:
Pointti on myös se, että lihaksikaskas nainen ei useinkaan näytä kaapilta vaan ennemmin vaikka Madonnalta tai MM-kisojen naisilta; kyllä korkeushypyssäkin tarvitaan lihasta.

;) tosin ei aivan väistämättä...

HEEIII! Tästähän on kehittymässä kunnon ihmissuhde-draamaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom