:lol2: .... sori :jahas:sivarinlötkö/AnniW sanoi:Sitäpaitsi tämä on ehkä hieman väärä foorumi tulla minun sanomaan yhtään mitään mistään henkisestä kasvusta tai hyvästä mielestä. Täällähän ei sellasta harrasteta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: .... sori :jahas:sivarinlötkö/AnniW sanoi:Sitäpaitsi tämä on ehkä hieman väärä foorumi tulla minun sanomaan yhtään mitään mistään henkisestä kasvusta tai hyvästä mielestä. Täällähän ei sellasta harrasteta.
AnniW sanoi:Kysymys: Miksi sivarinlötkö halusi? En oo pyytäny enkä tartte enkä halua. ja hän tietää sen.
.Timba79 sanoi:1. ota salikortti, saat käydä kertamaksulla niinpaljon kuin haluat, vaikka asua salilla. :D
2. miksi et näe? Ei siellä tarvitse käydä 6 kertaa viikossa, 2-3 kertaa on jo ihan sopiva määrä jos omaksi ilokseen treenailee.
3. Ne lihakset tulee takuulla kipeämmäksi, jos käyt vain sillointällöin vetämässä treenit. Kun treenaat esim. 2-3 kertaa viikossa, saat tehdä tosissasi töitä saadaksesi ne kipeiksi, eli tämäkin kohta tukee tuota säännöllistä käyntiä. ;)
Salikortit on kalliita kun on nyt jo 300 euroa miinuksella joka kuukausi. 2-3 kerta... se tuntuis jo työltä ja "oikeelta" treenaamiselta. Sitten se ei olis enää hauskaa. Ja tiedän että ne ei sitte enää kipeytyis niin paljon mutta ainakin tiedän joka kerta tehneeni jotain kun lihakset tulee kipeeksi.

Kyllä se motivaatio treeneihin lähtee kuitenkin jokaisesta itsestään eikä kukaan voi sinua innostaa kovempiin treeneihin, jos et itse sitä halua.
Ja eiköhän se miehesikin tarkoittanut ihan hyvää (vaikka vähänhän se vaikuttaa erikoiselta, että hän ei itse edes treenaa).AnniW sanoi:"Se siis haluaa että sulla olisi yhtä hyvä olo kuin silläkin (?). "
Hän ei treenaa itse yhtään. Eikä syö hyvin. kunhan haluaa vaan että mä teen niin?!
AnniW sanoi:Eipä oo mitään tavotteitamut kiitos vaan välittämisestä!
sivarinlötkö sanoi:Eilen keskustelimme tyttöystävän kanssa salitreenistä. Hän kyllä tykkää käydä salilla ja "tietää" että kannattaa olla monijakoinen treeniohjelma. Päädyimme sitten keskustelemaan sarjoista ja toistojen määristä. Minä sanoin, että mielestäni ei kannata koskaan tehdä yli 15 toiston sarjoja, johon hän totesi ettei halua liian isoja lihaksia.
Itselleni nimittäin tuli tuosta aloituspostista sellainen kuva, että kumppanisi ihan rehellisesti ja hyvää hyvyyttään halusi auttaa sinua, ja siksi kyseli täältä neuvoja, miten saisi nuo harhaluulot ja myytit ajatuksistasi karistettua. 
AnniW sanoi:Mä jumppaan myös kotona ja käyn lenkillä, vaihtelu virkistää. Tuolla aikaisemmassa postissa sanottiin 3-5 kertaa, ja se on liikaa. Salillakäymisestä tulee kamalaa jos pitää käydä säännöllisesti kerran viikossa salilla. Käyn siellä juuri silloin kun hyvältä tuntuu, löytyy tarpeeksi energiaa ja puhtia, en silloin kun "nyt on taas maanantai ja maanantaisin pitää käydä salilla vaikka pitäisi tehdä sit' ja tätä". Ei, ei vakituista salillakäyntiä mulle. Niin, ja olen koittanut säännöllistä salillakäyntiä, se loppui omaan mahdotomuuteensa. Joka kerta kun ajoin salille olin väsynyt, päätä särki ja heikotti. Halusin vaan kotiin. Treenin jälkeen olo ei ollut yhtään parempi.
Timba79 sanoi:Nyt mättää jo ravintopuoli ja pahasti, jos ei kerta viikkoon jaksa salille mennä kuin heikottaa ja väsyttää. Kannattaisi varmaan jo ihan oman terveyden kannalta katso mitä suuhunsa laittaa. Miten jaksat käydä edes töissä/koulussa jos yksi salikerta viikossa on näin mahdottomalta kuulostava suoritus?
Höpöhöpö, muutama salikerta viikossa ei vielä väsytä kenenkään kroppaa niin pahasti (jos nyt ruokavalio on edes jollain tapaa siedettävä), että sen takia väsyttäisi ja heikottaisi ja päätä särkisi joka kerta :jahas: Asenteesta se on kiinni - jos ajattelet, että hyi kun on kamalaa ja hirveetä ja voih ja oih, niin eipä ihmekään, että olokin on surkea.AnniW sanoi:väsytti ja heikotti nimenomaan sen takia että salillakäymisestä oli tullut pakkopullaa ja kroppa ei siitä pitänyt.
AnniW sanoi:kamala ja vittumainen ehkä, en tunne. itseäni oon puolustanu tuloksetta. Ei aina kaikki vaan ymmärrä. Niinku sanoin jossain muuallakin jossa samasta aiheesta olen puhunut, sota on hävitty. luovutan.
AnniW sanoi:lyökää lyötyä. maassa makaavaa on kiva potkia kun se ei enää laita vastaan.