Naiset ja miehet kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sika
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä mun naiskavereita voisin panna. Panisin mieskavereitakin jos sellainen kiinnostais.

Aika rehellinen mielipide, mun täytyy lähteä tuolle linjalle heti alussa tai sitten ei ollenkaan. Sifredi tai paavi -linja, siinäpä kysymys. Kyllä kai niitäkin voisi kavereiksi sanoa.. nojaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurin osa kaveripiiristä on vaihtunut. Kyllä mä vielä vanhojen kavereiden kanssa satunnaisesti hengaan, mutta 80% niiden ajatusmaailmasta on häiritsevän kaksijakoista; kun mennään kylään, niin miehet lähtee heti saunaan/juomaan/grillaamaan/juomaan/kattoo lätkää/juomaan/ryyppäämään/dokaamaan ja naiset tekee vain jotain naisten juttuja (ei niiden tekemisiä käsitellä). Tai sitten jos talon isäntä tarjoaa virvokkeita, niin kysytään vain miehiltä, että saako olla olutta tms. Naiset etsikööt omat juomansa. En mä tiedä mikä tässä on, mutta tää vaan omalla tavallaan vaivaa mua. Sitten kun ollaan mun ja vaimon yhteisten kavereiden kanssa, niin me tehdään kaikki yhdessä safkaa ja jutellaan ihan diippejä asioita. Mun ajatusmaailmassa tämä vaan on enemmän kuin naisten kanssa puhumista.

Ompas anaalista, en mä ainakaan viihtyisi tommosissa illanistujaisissa missä naiset jätetään ulkopuolelle, okei joitain naisia ei oikeesti miesten touhut ja oluet kiinnosta, mutta kyllä mä ainakin loukkaantuisin, jos mulle ei tarjottaisi olutta. Sen mä nyt jotenkuten ymmärrän, ettei mua samaan aikaan saunaan haluta (tosin jos kysyttäis, ja ketään muu nainen ei siitä mieltänsä pahottaisi, niin kyllä mä sinnekin tulisin).. Tosin tuosta tulikin mieleeni, että kerran menin mieheni kavereiden kanssa saunaan, ensin annoin mieheni ja kahden kaverinsa mennä edeltä, ja olin heiltä vielä kysynyt ja tämän toisen miehen naiselta, että kai se on ok, ja sain myöntävän vastauksen.. Sitten kun tallustelin saunaan, tämä seurusteleva mies lähti ulos samalla oven avauksella, ja toinen sinkku mies vähän jälkeen perästä.. Että sellasta sitten, olo oli omassa saunassa hyvin tervetullutta. Noh ei se vielä mitään, mutta tämän seurustelevan miehen naisystävä otti semosen herneen nenään, että se taitaa olla sielä vieläkin, sillä tämän jälkeen ei kyseinen pariskunta ole meitä enää yhteisiin illanviettoihin pyytänyt eikä pahemmin tämä nainen minulle puhu. Miehen kanssa tulee aina jutusteltua niitä näitä jos samaan paikkaan eksytään. Tosi ikävää..

Mutta poikaystävänsä (kaverini) kielsi esim. kahvilla käynnit. Kun tapasin nykyisen vaimoni 10 vuotta sitten, niin olin kateellinen kaverien määrästä. Ehkä jopa mustis, kun sillä oli poikia niin paljon frendeinä.

Mustasukkasuus on ihan tervettä. Jos seurustelisin tytön kanssa josta välitän niin kyllä se nyt vähän mietityttäs jos se joka viikko näkis jotaki naapurin tanelia. Sitte jos noin käy niin en varmaan jäis kattomaan mitä käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom