Sattui salikomediaa-ketjussa silmään tällainen viesti:
Mitä te kokeneemmat treenaajat yleensä ajattelette, jos sinne tankopuolelle tulee vaikka 20+ tyttö tekemään kyykkyä ja mavea teidän tasoon nähden mitättömillä painoilla? Tarviihan sen tangon 20 kilon nostamiseen siinä missä 100kg:n?
Lähinnä siis haluisin tietää mitä oikeesti ajattelette esim minusta jos eksyn sinne bodarien sekaan. :D
Mua vituttaa, kun tästä mun pieruverkkariharrastuksesta on tehty tällainen paskatuote, enkä voi vaan rauhassa purkaa pahaa oloani salilla hiljaa muristen, vaan sitä tyrkytetään joka reijästä. Vähän aikaa sitten oli vaan pumpit sun muut perseilyt in crossfitin, kanssa, mutta nyt noi vitun ärsyttävät ilopillerit tulee sinne vapaapainopuolellekkin ja mun psyyke ei kestä.
Mitä te kokeneemmat treenaajat yleensä ajattelette, jos sinne tankopuolelle tulee vaikka 20+ tyttö tekemään kyykkyä ja mavea teidän tasoon nähden mitättömillä painoilla? Tarviihan sen tangon 20 kilon nostamiseen siinä missä 100kg:n?
Lähinnä siis haluisin tietää mitä oikeesti ajattelette esim minusta jos eksyn sinne bodarien sekaan. :D