Naiset ja aloittelijat salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mari91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä te kokeneemmat treenaajat yleensä ajattelette, jos sinne tankopuolelle tulee vaikka 20+ tyttö tekemään kyykkyä ja mavea teidän tasoon nähden mitättömillä painoilla?

Ei haittaa salilla yhtään että 20+ naispuoleiset käy salilla tiukoissa topeissa ja trikoissa. Heidän treenipainoistaan ei mulla ole mitään hajua ja miksi sellainen mua edes kiinnostaisi. Tänään oli taas sellainen vilinä ettei sarjapalautuksilla tiennyt minne olisi silmänsä naulinnut.

Lähinnä siis haluisin tietää mitä oikeesti ajattelette esim minusta jos eksyn sinne bodarien sekaan.

Ilman kuvia tähän ei voi vastata.

Naiset just tollazii että bodarien sekaan kehtaax mennä :D Sinne vaan, ite ainakin tykkään kun silmän iloa tulee lisää.. ;)

Ei voisi yhtään enempää kiinnostaa ketä siellä salilla käy. Pieni,iso,pitkä,lyhyt,vanha,nuorim,laiha tai pyöreä. Aivan sama, samalla tavalla he maksavat siellä käynnistä kuin minäkin.

Miks haluut tietää, mitä muut ajattelee? Mitä merkitystä niillä mielipiteillä on?
Niinkun sanoin, ihan vaan uteliaisuudesta. Se mitä muut ajattelee EI vaikuta yleensä mitenkään mun käytökseen, mutta ihan akateemisesta mielenkiinnosta hauska kuulla teidän ajatuksia. (Myöntäkää pois, jos on kassajonossa tyttö jos katsoo sun hauiksia, varmaan käy mielessä mitä se ajattelee vaikket asialle sen kummenpaa painoarvoa laittais - tää on vaan sama toisin päin. ;))

Ymmärrän hyvin et sinne voimailupuolelle on monella naisella melkonen kynnys tulla kun ajattelutapa on kuten ketjun aloittajalla. Oon huomannu ihan käytännössä niin et mimmit nyt ei vaan sinne tule tai jos siellä jo ovat niin lähtevät tuli verkkareissa heti pois.

Ehkä kyse on mimmien epävarmuudesta suurimmaks osaks ja/tai jostain ennakkoluuloista tms.
Mä uskon että kyse on nimenomaan ennakkoluuloista. Keskustelunaloitus oli toki tarkoituksella provosoiva (kuten tuo siinä lainaamani viestikin), mutta ehkä annoin myös hieman väärän kuvan omasta ajattelustani. :D

Ilman kuvia tähän ei voi vastata.
Kuvittele hiuksetpystyssä-ilmanmeikkiä-perustrikoissa-äheltää-ja-puhisee-tajuttomasti-20kg-penkkipunnerruksessa. :D Tältä kuvittelisin näyttäneeni tänään. Mutta siis pointti ei sinänsä ollut mitä ajattelette minusta vaan yleensä ottaen aloittelijoista ja naisihmisistä yleenäs bodarien valtaamalla vyöhykkeellä. :)

Sattui salikomediaa-ketjussa silmään tällainen viesti:

Mitä te kokeneemmat treenaajat yleensä ajattelette, jos sinne tankopuolelle tulee vaikka 20+ tyttö tekemään kyykkyä ja mavea teidän tasoon nähden mitättömillä painoilla? Tarviihan sen tangon 20 kilon nostamiseen siinä missä 100kg:n?

Lähinnä siis haluisin tietää mitä oikeesti ajattelette esim minusta jos eksyn sinne bodarien sekaan. :D
ihan sama mitä nostelet, katon kuitenkin vaan persettä ja tissejä!

Jokaikisellä salitreenaajalla on motiivinsa treenata niinkuin treenaa. Enkä mä ainakaan ole mikään arvostelemaan toisten treenimotiiveja... jotkut repii ja rikkoo, toiset hinkkaa tekniikkaa, eräät tekee niin käsittämättömiä juttuja ettei mulla riittäisi niihin edes mielikuvitus ja jotkut on pokaamassa miehiä/naisia. So what. Muiden treenit kiinnostaa just sen verran että osaan pysytellä kaukana etten itse loukkaannu kun joku tekee esim. yhden jalan tempausvalaa tai streetdancen helikopteria jumppapallon päällä.

Aloittelijat ja heidän käyttämät painot liikkeissä kiinnostaa ~saman verran kuin kaupassa kiinnostaa muiden ostokset.

Ylläolevat tietysti yhdistettynä helvetin huonoon kasvo- ja nimimuistiin. Baarimeikattuja blondeja esimerkiksi en erota toisistaan lainkaan. Yleensä vielä vaaleat treenivaatteet kaikilla vaaleaveriköillä niin siinä menee sekin tunnistuskeino.

Sattui salikomediaa-ketjussa silmään tällainen viesti:

Mitä te kokeneemmat treenaajat yleensä ajattelette, jos sinne tankopuolelle tulee vaikka 20+ tyttö tekemään kyykkyä ja mavea teidän tasoon nähden mitättömillä painoilla? Tarviihan sen tangon 20 kilon nostamiseen siinä missä 100kg:n?

Lähinnä siis haluisin tietää mitä oikeesti ajattelette esim minusta jos eksyn sinne bodarien sekaan. :D

Suggestive.gif

Ei oo kyl ikinä tullu nainen kyykkyhäkille kysymään "voiko tehdä välissä" tai kysymään penkkiin varmistamaan. Aivan sama penkkaatko pelkällä tangolla, mielummin oon hyödyks sarjatauoilla kuin pööpöilen tekemättä mitään. Salilla tosin vasta pari vuotta käynyt, mutta kuitenkin.

Yleensä juurikin ne kokeneemmat reenaajat sekä etenkin botarit ovat niitä salin asiallisimpia heppuja. Joten sekaan vaan, kyllä sieltä salilta tilaa löytyy myös aloittelijoille sekä naisille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi on mun kirjoittama viesti.

En ota tänne internettiin kirjottelua kovin vakavasti, ehkä ei kannattaisi sinunkaan.

Aloittelijoissa ei ole mitään vikaa. Ne mua vituttavat purkkatrikoissa kulkevat betterbodies instagramhutsut ei käy mun kanssa samalla salilla, enkä minä niiden.

Huomaa ero treenaavan naisen / Turhan bimbon välillä

En ota tänne internettiin kirjottelua kovin vakavasti, ehkä ei kannattaisi sinunkaan.

Aloittelijoissa ei ole mitään vikaa. Ne mua vituttavat purkkatrikoissa kulkevat betterbodies instagramhutsut ei käy mun kanssa samalla salilla, enkä minä niiden.

Mutta kuitenkin sua vituttaa täysin tuntemattomat ihmiset jotka postailee treenikuvia nettiin?

Joo en otakaan. Ja sori kun lainasin sua kysymättä. ;)

Tuo on kyllä varmaan sellanen ero, jonka huomaa ja josta jälkimmäiset saa aikaan ärsytystä ihan sukupuolineutraalisti. :D

Mutta kuitenkin sua vituttaa täysin tuntemattomat ihmiset jotka postailee treenikuvia nettiin?

En mä näe netissä niiden kuvia, ellei ne ole mun facebook kavereissa. Mä nään ne ottamassa kuvia siinä peilin edessä urpo ja se vituttaa mua :D

Mutta myönnettäköön, pidän moisia ihmisiä naurettavina. Pidän myös gootteja ja muita aikuisia naamiaisihmisiä, mutta se on vain mun mielipide.

Kyllä olen hiukan itsekäs, mutta itteä välillä kyllä ärsyttää, kun ruuhka-aikana on välillä niin ahasta ja kun tuolla salilla on naisten puoli mikä taitaa olla yhtä iso kuin yleinen puoli, niin reenaisivat sitten ne naiset siellä. Tietenki jotkuu kyykyt ym. on varmaa hyvä tehä tuolla yleisellä puolella, kun ei tais olla kunnon kyykky telineitä naisten puolel, mut ne pakaran keikutukset peilin eessä vois suorittaa siel naisten puolel.

No kyllä mäkin kehtaan myöntää, että mua vituttaa lievästi, jos nään jonkun tekemässä ylätaljaa ihan päin persettä, kun mun pitäis tehä siinä. ;)

Minulla on painoisekseni naiseksi keskimääräistä kuntoilijaa isommat painot kyykyssä. Miesten painoihin verrattuna siitä puuttuu 100 kiloa. Painoni ovat siis joka tapauksessa naurettavat, jos haluaa vertailla. Eli ihan sama onko aloittajalla pelkkä tanko vai joskus vielä esim. kaksi punaista kiekkoa per puoli, olet silti heikko. Me naiset vaan ollaan ja siksi naiset kilpailee eri sarjassa kuin miehet. Eli miehet ei edes ajattele sun painoja vaan takapuolta, kuten joku mainitsikin, joten kyykkää rauhassa. :)

Aloittelijat ei haittaa mitään, pakkohan kaikkien on jostain aloitettava ja hyvä vaan kun on itsensä saanut salille raahattua. Sen tietää että kun jatkavat säntillisesti niin alkaa isommat romut liikkua nopeasti.

Naiset taas on kivoja kaikenkokoisina ja salaa vilkuilen peppuja kokoon ja ikään katsomatta. Peput on aina kivoja :) Jotenkin saa itsekin treenistä enemmän irti jos on naispuoleisia treenareita joukossa.

Ainoastaan jos vetää jotain supersettejä ja varaa joka ikisen härvelin, niin sitten on huumori tiukemmassa, mutta tämä pätee kaikkiin treenitaustasta tai sukupuolesta riippumatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom