Naaraat salilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mites on kundit?
Antaako naaraat saliilla buustia reeniin?
Mulla itellä ainakin antaa. Hyvältä tuntuu kun vedän esim. epäkkäitä pikkasen sovelletulla liikkellä ja rautaa heiluu 250 ja naaras kattoo.
Tai sit ku laskimaha alkaa salavihkaan vilkuilee kun tällanen ´´riuku´´ (83kg)vetää...taitaa niitä narsistisia piirtetä silti löytyä aikalailla vaikka muuten oonkin hillitty ja vaatimatonkin.

Itse en syyllisty tuohon!

Jos nyt koittaa salilla tehdä johonkin kissaan vaikutusta, niin siinä saattaa unohtua rajat aika äkkiä!

Eikös se niin ole, että jos treenaat itsesi tiukaksi salilla ja "sana kiertää", niin kyllä tyttöjäkin sitten saa.
Ja sama toiseen suuntaan: Jos koitat tehdä vaikutusta salilla ja lyöt liikaa rautaa esim. penkkiin, sitten kun raudat jää rinnalle ja huudat kaveria jelppimään niin "sana kiertää" ja et varmasti saa tyttöjä...

Onhan tietenkin sellaisiakin, ketkä saa tuota BUUSTIA kun tytöt kattoo... Ite yleensä häpeän, toivottavasti en kauaa!!!

Originally posted by kalma
Itse en syyllisty tuohon!

Jos nyt koittaa salilla tehdä johonkin kissaan vaikutusta, niin siinä saattaa unohtua rajat aika äkkiä!

Onhan tietenkin sellaisiakin, ketkä saa tuota BUUSTIA kun tytöt kattoo... Ite yleensä häpeän, toivottavasti en kauaa!!!

En yritä isompaa kun reeniohjelmaan kuuluu, mutta buustia tulee kun naaras tuijottaa, siita ei pääse mihkään. Tosin harva naaras tajuaaa paljonko on paljon.

Mä meen salille ainakin reenaamaan enkä misuja kattelee. Tai no joskus ehkä sivusilmällä.:blow:

Originally posted by PorinKarhu
Mä meen salille ainakin reenaamaan enkä misuja kattelee. Tai no joskus ehkä sivusilmällä.:blow:

Ei mullakaan muuta syytä ole, mut ne misut on extraa ja reeni kulkee paremmin...

Onhan niitä mukava katsella sarjojen välillä mutta eivät he suoritukseen mitenkään vaikuta.
Ennen sarjan tekoa pari syvää puhallusta ja pää tyhjäksi kaikista ajatuksista. Ja tuskimpa ketään kimmaa edes tämän miehen treeni kiinnostaa, näkeehän sen jo signauksestakin....:D

mua lähinnä ahistaa jos joku "naaras" alkaa katselemaan treeniäni, yks syy miksi vältän julkisia saleja. ei sillä että rautaa ei nousis tarpeeks, mutta se vaan ei tunnu mukavalta kun ei saa rauhassa räpeltää. eikä ole mitään syytä yrittää tehdä vaikutusta keneenkään (paitsi omaan tyttökaveriin, mutta siihen tekee vaikutuksen kitarasoolot eikä punttien kolistelu)

omaan treeniin sitä pitää keskittyä, täysillä :kippis1:

Jopas on halventava viestiketju. "Naaraat"? Give me a fucking break. Miksi et samantien käytä nimeä "narttu?" :curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom