N70 ja Simkortin puhelinmuistion näkymättömyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
Hei.

Tällainen probleema tuli vastaan. Eli kun laitoin vanhan simkortin sisään puhelimeen ei laite löydä simkortille talletettuja puhelinnumeroita. Kyseessä on Elisan kytky ja kortti siis Elisalta. Ei siis kortin lukosta tai muusta kysymys koska kyseinen simkortti siis nimenomaan käytössä puhelimessa.

Ehkä olen :david: Mutta en löytänyt mistään asetusta millä puhelin käyttäisi myös simkortin muistia...

Jos joku tietää ratkaisuun niin etukäteen jo kiitokset...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en tiedä voiko varsinaisesti yhtäaikaa käyttää, mutta vanhoissa s60 (puhelimesi käyttöjärjestelmä) puhelimissa oli muistaakseni työkalut (tai ekstrat) valikon alla sim ja ota sieltä kopioi oisoitekirjaan.
Olethan lukenut käyttöohjeet?

Olen. En löydä mistään valikoista mitään kohtaa missä pääsisi katsomaan simkortin numeroita...

Taitaa olla nimet kohdassa missä voi lisäillä ja muokata nimiä/numeroita. Mulla on ihan eri nokia kyllä mutta siellä on luettelo - asetukset - käytettävä muisti...

Osoitekirja-valinnat-kopioi sim-hakemisto

Itseasiassa pitäisi tulla heti kun avaat luurin uudella sim-kortilla kysymys "kopioidaanko sim-koritn tiedot osoitekirjaan?". Oletko varma, että edellisessä puhelimessa nimet ovat tallentuneet sim-kortille vai onko ne oletkin puhelimen muistissa? Tarkista vielä vanhasta puhelimesta.

Back
Ylös Bottom