Pikaisella haulla en löytänyt vastauksia pulmaani, joten pistetäänpäs kyssää tänne. Olen siis käynyt salilla enemmän tai vähemmän aktiivisesti useamman vuoden aikana. Nyt sitten olen viimein innostunut treenailemaan vähän rankempaan tahtiin ja törmännyt outoon ongelmaan: näppi-/käsivoimat eivät tuppaa riittämään sopivien painojen pitämiseen esim. maastavedossa! En liikuttele vielä ainakaan mitään hirmuisia rautamääriä, mutta siltikin tanko meinaa luiskahtaa käsistä ennen kuin saan kintut ja selän väsytettyä. Esim. ylätaljalla vetäminen ja leuanvedot sujuvat ihan hyvin, ongelmia tulee vain niissä liikkeissä, joissa paino tavallaan roikkuu täysin mun käsieni varassa.
Jatkanko sinnikkäästi reeniä nykyisillä painoilla ja toivon näppivoimien kasvavan, alanko treenata aluetta kyynerpäästä alaspäin vielä jotenkin erikseen vai mitä ihmettä oikein teen? Kumpparien yms. käytöstä täällä on jo keskusteltukin ja oltu hyvin montaa mieltä. Salihanskat mulla on jo käytössä ja mieluiten pärjäilisin vain niillä. Ja kyllä, olen nainen. Mitenkään erityisen kiinnostunut en ole ulkonäköseikkojen takia tuota kyynärpään alapuolista aluetta treenaamaan. :D
Pahoitteluni, jos en puusilmänä huomannut mahdollisesti jo olemassaolevaa ketjua aiheesta...
Jatkanko sinnikkäästi reeniä nykyisillä painoilla ja toivon näppivoimien kasvavan, alanko treenata aluetta kyynerpäästä alaspäin vielä jotenkin erikseen vai mitä ihmettä oikein teen? Kumpparien yms. käytöstä täällä on jo keskusteltukin ja oltu hyvin montaa mieltä. Salihanskat mulla on jo käytössä ja mieluiten pärjäilisin vain niillä. Ja kyllä, olen nainen. Mitenkään erityisen kiinnostunut en ole ulkonäköseikkojen takia tuota kyynärpään alapuolista aluetta treenaamaan. :D
Pahoitteluni, jos en puusilmänä huomannut mahdollisesti jo olemassaolevaa ketjua aiheesta...