Nänniläväri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
hej, onko kellää nännilävärii? Aattelin ottaa ens kesänä semmosen renkaan tisuun ku oon täysikänen. Ehkä sen kivun kestää :) mutta haittaako semmonen salitreeniä? Rintalihaksia ku jännitellään tai jotain mutta ottaako se siihen nänniin? :D Entä haittaako muu urheilu jossa juostaan ja ollaan kontaktissa? jollaki jää sormi sinne ja repäsee ni :whip:
oon mä nähny että joitaki niitä teipataan että ei jää mihinkään.. mutt joo aika off-topic ees yleiseen keskusteluun :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistät aina pelatessa ilmastointiteipillä kiinni ja salilla kannattaa olla varovainen kun rintalihas kasvaa se venyttää nänniä ja kohta siinä on peukalon mentävä reikä. :evil:

Pforce sanoi:
hej, onko kellää nännilävärii? Aattelin ottaa ens kesänä semmosen renkaan tisuun ku oon täysikänen. Ehkä sen kivun kestää :) mutta haittaako semmonen salitreeniä? Rintalihaksia ku jännitellään tai jotain mutta ottaako se siihen nänniin? :D Entä haittaako muu urheilu jossa juostaan ja ollaan kontaktissa? jollaki jää sormi sinne ja repäsee ni :whip:
oon mä nähny että joitaki niitä teipataan että ei jää mihinkään.. mutt joo aika off-topic ees yleiseen keskusteluun :david:
Mulla on ollu.. Ensiksi rengas, sitten tappi. Mulla ainakin tarttui helposti vaatteisiin/tavaroihin kiinni. repes usein ja tulehtu. Nyt ei ole lävistystä. Pelkkä arpi. Itse en ottaisi enää, mutta jos sua kiinnostaa niin ota vaan. Ainahan sen voi ottaa pois. Ja lävistyksen ottaminen ei satu. :)

Eikö tuo ole jo aika pervoo? Pane samantien mulkkuus pieni kulkunen :) niin tiedät kun ottaa eteen.
"2many adult films"

Mulla on nänniläväri. Sattu ihan perkeleesti otettaessa, mutta eipä ole juurikaan haitannut muuten. Välillä tulee penkatessa laskettua vahingossa tanko nännin päälle mikä nyt vähän kirpasee - mutta siitähän saa vaan lisävoimaa viimeisiin toistoihin. Ainoa miinus tossa on, että nänniläväri kestää ihan uskomattoman kauan parantua kokonaan. Itsellä ollut nyt 7kk ja edelleen pistää vähän märkää välillä. Saattaa mennä jopa vuosi, ennen ku haava on kokonaan parantunut.

Dangerous_Dave sanoi:
Saisinko kysyä tämmöisen hieman tyhmän kysymyksen: Miksi ihmeessä joku haluaa lävistyksen mihinkään osaan kehoa? En oikein ymmärrä...
Makuasioita. Jotkut on ainakin mun mielestä hienoja, jotkut ei. Itellä ei ole kuitenkaan. Miksi joku haluaisi esimerkiksi koiran? Tai pitkät hiukset? Haittaa niistä kaikista on. Ja jotkut rumiakin.

hahahh, toi kulkunen oli hyvä idea :lol2:

No hei. Todellakin ihan makuasia. Mua jotenki kiinnostas pistää nänniin semmonen hopee rengas. Saahan sen sitte pois jos haluaa. Mun mielestä semmonen on hieno jossakin kropassa vaikka niitä livenä en ole montaa nähnytkään. Ehkä muutki kattoo vähä pitempään ku tavallista ku semmonen tissisä. (kesällä)
"hei kävikö kipeetä? vähänkö oot rohkee! oot mun sankari" :thumbs:

Mulla on ollut nännissä piikki viime kesästä. Sattu ottaa hieman ku äijä tökkäs huti mut muuten ihan jees. paraneminen vie tosiaan pitkän aikaa mut tuntoherkkyys paranee vähä helvetisti. Muija lipasee kerran niin Avot! Ja ei siitä salilla ole ollu haittaa ja vaikka rinta "kasvaa" niin ei se nänni mihinkään veny! Ota toki ku se saa pois jos haluu ja vitut se mikään HOMO juttu oo!!! :thumbs:

Tuli otettua nänniläväri pari vuotta sitten. Eikä oo ollut mikään ongelma edes lähitaisteluharrastuksessa. Aluksi teippasin treenejä varten mutta kun haava parantu (vei vajaa vuoden) niin korun voi ottaa huoletta pois kun tarvii. Joskus oon kyllä unohtanut teippaamisen/pois oton mutta sen kyllä muistaa viimeistään painiessa... :D

Läväri suurentaa nänniä sen verran että se puskee joistain paidoista aika härskisti läpi vaikkei olisi edes korua kiinni... :rolleyes: Reikä tehtiin kyllä aika syvälle mutta eipä tarvii huolehtia repeytymisestä.

Seuraavaksi pitää kai ottaa tuo kulkunen :lol2:

Mulla on nänniläväri. Täydellinen paraneminen kesti mulla alle kaksi kuukautta. Mitään haittaa siitä ei ole ollut. Kontaktilajeissa siitä ehkä saattaisi olla jotain haittaa.

Niin, voin nyt tässä ilmoittaa, että mulla on ollut myös se paljon puhuttu kulkunen. Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin ei sattunu ja sen takia, että hävisin kännivedon.

Niin ja otin pois kun tarttu yhden mamman hiuksiin jotakuinkin kivuliaasti. Tyhmäily on kivaa.

Noi on ihan helvetin kuvottavia ku kelailee, että ku sitte kesällä pyöräilee ilman paitaa mökillä hakemaan postia ja sitte toi läväri tarttuu johonki oksaan. Siinä sitte ihmetellään, että mihin katos toinen nänni, iho rintalihaksesta, kainalosta ja selästä.
:david:

Juuh, nännilävistys on mullekin tuttu juttu. Tuli sellainen otettua, kun lahjaksi sain. Melko nopeasti se parani, muutama kuukausi ja nänniin uskalsi jo koskeakin. Tuntoherkkyys todellakin kasvaa. Kaikilla tarinoilla on kuitenkin loppu, niin myös tälläkin. Yhdistelmä villapaita+ei t-paitaa+kiire riisua salin pukuhuoneessa kostautui... Se siitä korusta.

roland sanoi:
Juuh, nännilävistys on mullekin tuttu juttu. Tuli sellainen otettua, kun lahjaksi sain. Melko nopeasti se parani, muutama kuukausi ja nänniin uskalsi jo koskeakin. Tuntoherkkyys todellakin kasvaa. Kaikilla tarinoilla on kuitenkin loppu, niin myös tälläkin. Yhdistelmä villapaita+ei t-paitaa+kiire riisua salin pukuhuoneessa kostautui... Se siitä korusta.

Ai saatana... :itku:

Juu ei lävärit ole tarkoitettu miehille ollenkaan ja naisillekin ainoastaan korviin.

Sellainen olisi kyllä hieno kun Jackassissä lävistettiin kankut yhteen. Joku voisi huvin vuoksi kokeilla samaa ja niitata samalla kassitkin yhteen ja laittaa ketjun kulkemaan siitä jalkojen välistä....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom