nännien ympärillä kovaa kudosta (HUOM! kyseessä ei ole gynekomastia)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bundle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rinnassa tuntuu kovaa kudosta joka tuntuu ettei lähe dieetin avullakaan pois (tosin rasvaprossa 15% vasta). Kuitenkin ongelma on että ns. reenatessa tai kylmässä nännit menee normaalin näköiseksi mutta sitten kun ei reenaa tai ruuminlämpö normaali nännit ovat taas löysät ja roikkuu sillee oudosti..? wuut?:O voisko asiaan liittyä joku hormoonallinen häiriö (mm.testot alhaalla tai heittelee,lisäravinteet) vai se että talvella painoin 89kg ja rasvaprossa varmaa 25% ja nyt dieettasin rasvat 15% kevään aikana ja jotai rasvakudosta jäi "rintaan"?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisko joku kertoa lyhyesti mitä nuo gynot on? Tuleeko niitä naturaaleille? Kokeilin jotain googlettaa, mutta ei millää mene ymmärrykseen.
Ihan yksinkertaisesti rintarauhasen kasvua miehillä. Kasvaa siis jonkinlaiset tissit. Voi tulla myös naturaalille.

no siis lääkäri sano ettei kyse ole gynoista vaan lähinnä rasvakudoksesta nännin seutuvilla? Mutta eise siihen syytä tienny :D niimpä kysyin täältä jos joillain on ollut vastaava ongelma et mikä tän aiheuttaa?

Jos se kerta on rasvaa, niin siitä pitäisi päästä eroon tiputtamalla rasvat riittävän alas. Katsotaan uudestaan sitten alle kymmenessä prosentissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on ollut viime viikkoina toinen nänni aivan järkyttävän näkönen, sen näkönen mikä yleensä on läskeillä ihmisillä "mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan). Kova on ja ärsyyntyy entistä enemmän jos puristelee. Joinain päivinä on lähes normaali mut sitten taas turpoaa ja siis vain toinen. Katoin itteäni rintatreenin jälkeen peilistä ja näyttää ihan kun mulla ois huonosti tehdyt silikoonit.

Mielialalääkkeet aiheuttaa gynoa tai vastaavaa, itellä tuli niistä näin lääkäri sanoi ja sen itekkin huomasin. Toivottavasti moni saa mielenrauhan tästä tiedosta :) On siis 100% varma että mielialalääkkeet tekee tuota gynoa. Itellä tuli heti kun alotin ja lähti kun lopetin ja taas alko ku alotin uudestaan..:D On kyl vittumaista ku toine nänni on ns lihavan äijjän mänboobsista ja toine sit normi..Eipä tähänkää taida olla muuta ratkasuu ku lääkkeen lopetus tai ehkä vaihto siit en tiiä, mut enpä oo heti lopettamassa sen tiedän

Mulla on ollut viime viikkoina toinen nänni aivan järkyttävän näkönen, sen näkönen mikä yleensä on läskeillä ihmisillä "mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan). Kova on ja ärsyyntyy entistä enemmän jos puristelee. Joinain päivinä on lähes normaali mut sitten taas turpoaa ja siis vain toinen. Katoin itteäni rintatreenin jälkeen peilistä ja näyttää ihan kun mulla ois huonosti tehdyt silikoonit.

joo mulla on aivan sama ongelma ja ärsyyntyy kans jos puristelee sitä kudosta mikä on nännin ympärillä.. näyttää ihan kuin ois vähän "tukevamman" ihmisen rinnat ja muuten 15% rasvoissa olo tuntuu melko kireeltä esim. jos vertaa mun frendii jolla rasvaprossa yli 20% ja ei roiku noi ilkeesti :/

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom