Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viisas sanonta ja näin pitäisi tehdäkkin.:thumbs:Originally posted by vitvall
älä anna köyhälle kalaa, opeta hänet kalastamaan.
Originally posted by DoomStar
On sitten tietenkin asia erikseen jos on jo valmiiksi periaatteellisesti sitä mieltä, että neekerit voi syödä niitä vähäisiä banaanejaan ja rakentaa itse omat kaivonsa.
Originally posted by Kusimato
Kyllä ne afrikan alkuasukkaat yksin pärjää siellähän meni kaikki päin vituraa kun valkoinen mies tuli sinne huseeraamaan
Originally posted by DoomStar
On totta, että väitetyt keräyskulut vievät usein kerätystä lahjoitussummasta valtaosan. Näin tapahtui ainakin viime sotainvalidien keräyksessä, sekä Medi-Helin taannoisessa varojenkeräyskampanjassa, jossa keräyskulut lohkaisivat kakusta muistaakseni noin kaksi kolmasosaa.
Myöskin UNICEF:n kautta tapahtuvaan avustustoimintaan tulee suhtautua varauksella, UNICEF nimittäin on ensisijaisesti liikeyritys, jonka tehtävänä on tuottaa omistajilleen voittoa.
Väittäisin silti, että esim. suoraan kirkon ulkomaanapuun tai Punaisen Ristin keräyksiin lahjoitettaessa varat päätyisivät ainakin suurinpiirtein oikeaan osoitteeseen. Onko tämäkin vain omaa sinisilmäisyyttäni, tiedä sitten..
Originally posted by maximillian
Voisihan se olla historia aivan toisenlainen jos afrikkaa ei olisi orjuutettu valkoisen miehen alaisuuteen.
Me väittelimme tästä jo toisessa threadissa, olin silloin ja olen edelleen eri mieltä. Turha siitä on kuitenkin väitellä, jossittelua se vain on..Originally posted by Cthulhu
Jenkeillä menisi ainakin paremmin kuin nyt