Näläntunne puuttuu

Mikähän on vialla kun huomasin että näläntunne on jo kauan sitten kadonnut. Olenkohan vetänyt liian matalilla kaloreilla ja aineenvaihdunta on jotenkin sotkeutunut? Viime kesänä yritin syödä kuten normaali ihminen ja lisäsin protskua tuntuvasti, niin enköhän pullahtanut jo kolmessa kuukaudesssa komeasti. Olen ex-läski niin ruokailu ei mene ihan niin vaivattomasti kuin normikavereilla :(

Ideoita? Kilpirauhanen ja testo ok.

Edit: Olen 189cm ja paino on heitellyt 78-102kg välillä. Ruokailu päivittäin voi olla vaikka seuraavanlainen:
1. Ehrmann ja pari leipää kinkulla+kahvia
2. Kanaa/kalaa ja riisiä
3. Kanaa/kalaa ja salaattia
4. ehrmannia ja esim. hedelmäsalaattia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla vähän samaa ongelmaa..paino pyörinyt tossa 103kg paikkeilla..Enää ei tuu hullu nälkä, niinkuin joskus ennen..Oikeestaan sen jälkeen kun vedin dietin, niin näläntunne on hävinnyt melkein kokonaan..

Vähän vaikeeta, jos yrittäis tota painoo nostaa..

Kai edes pää kertoo, että pitäs syödä? Jomotus, huippaus tai molemmata samaan aikaan? On nimittäin monesti niin, että jos hiilarit on tarpeeks alhaalla, niin se nälän tunne esiintyy ennemminkin päässä ku vatsassa. Itsellä harvemmin dietillä missään vaiheessa vatsa muutenkaan kurisee tms. kun tasasesti popsii sapuskat.

Plussalla kun sapuskaa saa laittaa yli tarpeiden suuhun, niin kellostahan se on katottava millon on nälkä. Aamua lukuun ottamatta :)

Vaa miettikääpä sitä, että ei se kovaa treenaaminenkaan ole aina hauskaa, niin samalla tavalla ei se syöminenkään aina mukavaa ole, ja tarkoitan syömisellä sitä että syödään PALJON. Ruokapuolen ON oltava kunnossa, mikäli kehitystä haluaa. Varsinkin massakaudella syöminen on välillä sairaalloista väksinsyömistä! Kalorit ovat avain kehitykseen! No pain - no gain!

Niin mutta jos on jo valmiiksi rasvaa niin ei halua mitään syöttösika-diskobodarilookia.
punppi: Pää kyllä kertoo, varsinkin salilla huomaa että on usein veto pois. Silloin kesällä kun söi paljon niin oli paljon virkeämpi olo, mutta kroppa sitten taas kärsi siitä. Tosin eihän sitä voi loppuelämäänsä miinuksilla ja pää sekaisin vetää. Ehkä tuo johtuu tosiaan protskupainotteisuudesta. Silloin läskinä tuli ihan kunnon nälkä usein, nyt ei edes muista miltä se tuntui.

Juu siis ite syön säännöllisesti 3h välein..kaloreita varmaan tulee, mutta siis näläntunne puuttuu..Ennen tuli aina nälkä ja huomas ilman kelloakin et nyt pitää syödä..

Mulla ainakin kun nälkä iskee niin se tuntuu jotenki mahassa kipuna. Nyt oon tässä massakaudella tottunu syömään 2 tunnin välein niin pari kertaa viime viikol töissä oli semmone päivä milloin ei päässy syömää 6 tuntiin ollenkaan. Voi jumalauta sitä vitutuksen määrää ja kipua mahassa mikä siitä seuras.

Bulkilla olen ehkä yhtenä aamuna huomannut, että on nälkä. Enkä vedä kuin 300 kalorin ylimäärällä päivässä. Pelottaakin nyt dietin aloittaminen juuri tuon näläntunteen palaamisen takia =) Se on ilkiä.

Koulussa kun tulee pakosti sellanen ~4h tauko ettei pääse syömään niin kyllä tunti ennen ruokailua maha kurnii ja koskee joskus kun on niin helkkarin kova nälkä.

Mulla on kans semmosta ongelmaa, että jos bulkilla ei pääse syömään esim. 4-6h (riippuu vähän) niin sattuu mahaan jo niin paljon välillä että tuntuu kun laatta lentäis koht:urjo:

Mulla on kans semmosta ongelmaa, että jos bulkilla ei pääse syömään esim. 4-6h (riippuu vähän) niin sattuu mahaan jo niin paljon välillä että tuntuu kun laatta lentäis koht:urjo:

Joo mullakin tulee tuo laattaamisen tunne usein jos maha liian tyhjänä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom