Näistä pillereistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä ykspäivä yks tyyppi tuli mulle sanoo et "ei sun oo järkeä punttailla, ei sun lihakset kasva ku et syö mitää pillereitä/muita mömmöjä". Ajattelin et kaikkea sitä kans kuulee mut sitte kotona aloin miettiä et oiskoha tuossa jotai tottaki, kun esim. kehonrakentajat tai vaikkapa Pakkiksen Mike ( :) ) ovat varmaankin syöneet jonkinmoisia aineita ja tulleet niin isoiksi kuin nyt ikinä ovatkaan.

Eli voiko mun lihakset kasvaa vaikka en söiskää mitään pillereitä? Ja mitä ne pillerit tekee? Antaa energiaa vai massa vai mitä?
Ja voiko mun lihakset kasvaa vaikkapa Miken kokoisiksi ilman että käytän minkäänlaisia aineita?

Jep varmaa tyhmiä kysymyksiä :david: mut kysyvä ei tieltä eksy

Jos tässä nyt tarkoitetaan noita lisäaineita ja muita laillisesti saatavia tuotteita niin niitä syömällä kyllä saat ainakin lisätehoa kasvuusi ja kehitykseesi. Mutta kyllä sä ilmankin kasvat kun vaan syöt hyvin!

Sitten taas jos tässä tarkoitetaan niitä ei niin laillisesti saatavia pillereitä niin niitä ilman kyllä kasvat hyvinkin isoksi mutta jossain vaiheessa se raja sitten tulee vastaan jossa ei enää yksinkertaisesti kasva jos et niitä ala ottamaan.

Tuossa on veitikka, joka on kasvanut ihan iliman pillereitä pelekällä kaurapuurolla:
http://members.surfeu.fi/hulkki/morph.htm

Jos haluat olla näin iso, pitänee käyttää jo vähän muutakin, kuten prodejauheita :D
dude_wheres_your_muscles_small.jpg

Korppu1 sanoi:
Eli voiko mun lihakset kasvaa vaikka en söiskää mitään pillereitä?
voi

Aloittelijoilla lihakset kasvaa melkein päällään seisten :) Mutta sitten kun aloittelijoiden "alkuhuuma" on ohi niin kehitys on huomattavasti hitaampaa ja kun reeniä on jo useita vuosia takana, täytyy alkaa jo hifistelemäänkin erilaisissa asioissa, jotta kehitystä tulisi. Mutta nuo Hulkin mitat vaativat kyllä niin perkeleen kovaa reeniä että heikompia hirvittää :D Ronnien kroppa vaatii jo yhtä sun toista nappia. Kunhan nyt ensin pääsisi edes puoleen väliin Hulkin mitoista :rolleyes:

Nyt pitää ainakin erottaa toisistaan lääkeaineen ja lisäravinteet. Lisäravinteet voivat olla pillerinmuodossakin, mutta ovat yleensä jauheita ja ovat ns. tiivistettyä ruokaa ja sitähän tarvitaan jos meinataan kasvaa.

Lääkäaineista nuoren aloittelijan ei kannata edes haaveilla, se patti kasvaa kun käy siellä salilla treenaamassa kovaa, syö hyvin ja lepää riittävästi.

Korppu1 sanoi:
Tässä ykspäivä yks tyyppi tuli mulle sanoo et "ei sun oo järkeä punttailla, ei sun lihakset kasva ku et syö mitää pillereitä/muita mömmöjä". Ajattelin et kaikkea sitä kans kuulee mut sitte kotona aloin miettiä et oiskoha tuossa jotai tottaki, kun esim. kehonrakentajat tai vaikkapa Pakkiksen Mike ( :) ) ovat varmaankin syöneet jonkinmoisia aineita ja tulleet niin isoiksi kuin nyt ikinä ovatkaan.

Eli voiko mun lihakset kasvaa vaikka en söiskää mitään pillereitä? Ja mitä ne pillerit tekee? Antaa energiaa vai massa vai mitä?
Ja voiko mun lihakset kasvaa vaikkapa Miken kokoisiksi ilman että käytän minkäänlaisia aineita?

Jep varmaa tyhmiä kysymyksiä :david: mut kysyvä ei tieltä eksy
Voit kasvattaa varsin hyvin lihasmassaa ilman mitään laittomia aineita ja se onkin kaikista paras ja fiksuin tie. Muhun nyt on huono lähteä vertaamaan, olin joskus 115 kiloisena semmoinen liikkuva kemikaalio, ettei paremmasta väliä.

Keskity omaan juttuusi, treenaa kovaa kuin piru, syö kuin hevonen(puhtaasti) ja nuku kuin lapsi, sillä takaat varmasti kehitystä. Unohda kaikki pillerit ja pallerot vallan, ne ovat tie alaspäin loppupeleissä. Muista, että lihasten kehitys on pitkän tien tulos, ne eivät hetkessä tule.

Vippinä voisit ainakin katsella varsin motivoivia kuvia näistä pakkiksen natuihmeistä.. JWO, RiQ ja Hulkki näin esimerkiksi. Näkee että ihan komeeseen kokoon pääsee ilman mitään ihmepilleitäkin. Lisäravinteita tietty on ihan fiksu olla.

Fiksuinta olisi opetella pitämään itse treenaamisesta, lihakset tulis sitten vähän niinkuin kaupan päälle. Jos juoksee joka treenin jälkeen peilin eteen ihmettelemään tuliko kasvua , niin voi kärsivällisyys loppua. Todella merkittäviin tuloksiin päässeillä kavereilla tämä on tapa elää. Ei ne käy vain silloin tällöin kasvattamassa lihaksia vaan he elävät kokoajan sillä tavoin että heidän lihaksensa kasvavat. He aloittavat joka aamu syömällä niin, että lihaskasvu on optimaalista ja ennen nukkumaan menoa tankkaavat proteiinia, jotta levossa kasvu olisi käynnissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
J.EdgarHoover sanoi:
Fiksuinta olisi opetella pitämään itse treenaamisesta, lihakset tulis sitten vähän niinkuin kaupan päälle

Tuo on muuten ihan pirun tärkeä pointti, jos se treenaaminen on pakkopullaa niin ei taatusti jatku paria kuukautta kauempaa, etenkin jos tulokset ovat ennakko-odotuksia hitaampia.

Itsellä oli ongelmia tuon kanssa aiemmin ja omalla kohdalla paras treenimotivaation kohottaja oli se, kun opin treenaamaan järkevällä tavalla ja kunnollisella ohjelmalla. Sitten kun treeni on järkevää niin siitä alkaa pitämään (tai niin minulle ainakin kävi) ja sitä kautta alkaa tulemaan tuloksiakin, se taas nostaa motivaatiota ja positiivinen oravanpyörä on valmis.

Siinä kovassa innostuksessa pitää kuitenkin muistaa levon tärkeys, itsellekin tuotti alkuvaiheissa vaikeuksia pysyä poissa salilta välipäivinä, mutta kunhan jonkin aikaa jaksaa vääntää niin huomaa sen levon merkityksen.

Ravintoasiat kannattaa myös opetella mahdollisimman pian, sillä mitä vähemmän ehtii "heittää hukkaan" huonojen ruokailutottumuksien takia, sen parempi. Itse olen vasta viimeisen vuoden aikan oppinut syömään suunnilleen oikein ja se on kyllä vaikuttanut paljon muuhunkin kuin treeniin positiivisesti.

Kannattaa myös muistaa että kehitys on pitkälti kiinni siitä että uskoo itseensä. Aina joku tulee sanomaan että pelkällä kaurapuurolla ei voi kasvaa mutta siitä ei kannata välittää. PÄÄTÄT että kasvat etkä anna minkään estää sitä. Jos taas koko ajan huokailet että ei tämä kannata, ei tule mitään, et varmasti pääse niin pitkälle kuin positiivisella ajattelulla.
Kun ruoka, treeni, lepo ja ASENNE ovat kunnossa, kehityt aivan varmasti sellaisiin mittoihin että kadulla huomataan.

Saatana että tuo Hulkki onki muuten kehittyny natuna hyvin. Oon nähny ton kuvasarjan enneki, mutta nyt vasta oikein sytytti...Ei muuta kuin syvä :worship:

J.EdgarHoover sanoi:
Fiksuinta olisi opetella pitämään itse treenaamisesta, lihakset tulis sitten vähän niinkuin kaupan päälle..

Nyt tulee toistoa, mutta todella hyvä pointti. Itelläkin ensimmäinen vuosi oli vähän semmosta balls on fire meininkiä, mutta jossain vaiheessa opin pitämään treenaamisesta. Nykyjään on kiva lähtä salille mavettamaan ja kun tietää sen, että viikko, kuukausi, eikä edes puoli vuotta näy välttämättä päälleppäin, niin asiaan osaa asennoitua aivan eri tavalla. Kehitys pomppasi kyllä kasvuun, kun unohti sen rinta-hauislinjan. Penkki ei ole noussut puolessatoista vuodessa kuin 20kg, mutta yt lähemmäs 100kg :lol2:

EDIT: eiku 120kg (pitäähän se penkki laskea myös mukaan :david: . Kyykky +60-50kg, mave +40kg)

mikä on se aika,kun puhutaan aloittelijoiden "nopeasta" kehityksestä??
tiedän että on aika ympäripyöreä kysymys,mutta noin suurin piirtein 6kk-12kk18kk.
itse aloitin salilla käynnin noin 1.5kk sitten ja treenipainot on noussu sellaista tahtia,että loppuu salilta raudat muutaman kk kuluttua,jos sama kehitys jatkuu.:hyper:
tiedän kyllä että nämä pari ekaa kk saattaa olla jopa huimaa kehitystä,mutta tarkoitankin sellaista kohtuullista jonka jälkeen se hidastuu huomattavasti??
vai pystyykö tähän vastaamaan ainoastaan :arvi: ja :david:

Omar sanoi:
mikä on se aika,kun puhutaan aloittelijoiden "nopeasta" kehityksestä??
tiedän että on aika ympäripyöreä kysymys,mutta noin suurin piirtein 6kk-12kk18kk.
itse aloitin salilla käynnin noin 1.5kk sitten ja treenipainot on noussu sellaista tahtia,että loppuu salilta raudat muutaman kk kuluttua,jos sama kehitys jatkuu.:hyper:
tiedän kyllä että nämä pari ekaa kk saattaa olla jopa huimaa kehitystä,mutta tarkoitankin sellaista kohtuullista jonka jälkeen se hidastuu huomattavasti??
vai pystyykö tähän vastaamaan ainoastaan :arvi: ja :david:

Mielestäni sellaista huomattavaa hidastumista varsinaisesti ei tapahdu. Kaikkein hurjin kehitys on juurikin tuon pari-kolme ekaa kuukautta, jonka jälkeen kehitysvauhti alkaa tasaisesti hidastua.
Tähän tietysti vaikuttaa syömisessä treenimetodeissä tehtävät muutokset jne.

Heh heh. Ekat 3 kuukautta tuli niin roimasti kehitystä että ajattelin penkkaavani 200 kg vuoden sisään ja näyttäväni Ronnielta. :lol2: :david:

Sitten kehitys hidastui erittäin merkittävästi ja luulin jopa että nyt se tyssäsi ja jään kynikseksi loppuelämäksi. :david:

Sittemmin olen huomannut että totuus on jossain noiden ääripäiden välimaastossa; Parin viikon tähtäimellä kehitystä ei näytä tulevan, mutta kun katsoo kuukausien, jopa vuosien, tähtäimellä, sitä kehitystä tulee niin että päätä huimaa!

Ei voi taata että kaikista tai edes monista tulisi yhtä menestyksekkäitä punttaajia kuin eräät pakkiksen geenihirmut, mutta jos ravinto, lepo ja treeni ovat kunnossa, voi kasvaa niin isoksi että ainakin omaa äitiä ja tyttöystävää hirvittää. Ja kenen muun ihailua (tai kauhistelua) edes tarvitset? :D

Ja alussa sen kehityksen huomaa parhaiten jos lähtötaso on 0, jatkossa taas katsoo itseään parljon kriittisemmin ja entisen lihasmassan päälle tullut lisälihas ei näytäkkään silmään niin rajulta kasvulta. Mutta tasaisesti sitä kasvua tulee kun vaa jakstaa treenata kovaa ja syödä hyvin.

Mike sanoi:
.... ilman mitään laittomia aineita ja se onkin kaikista paras ja fiksuin tie..

No jos ajatellaan että alan käyttämään näitä "laillisia aineita", mitä ikinä nyt ovatkaan, niin minkälaisia aineita suosittelisitte tälläiselle aika vasta alkajalle. Tarkoitukseni ei ole nyt alottaa heti välittömästi syömällä ämpärillisen jauhetta ja nappeja perään vaan hyvinkin rennosti aloittaa.

Et vedä mitään laillisia tai laittomia aineita. Heitän hyvän veikkauksen että sulla on vielä treeniohjelmassa ja ravinnossa paljon parannettavaa. Luet kuule pari hyvää trediä massankasvatuksesta ja kyselet vain rohkeasti lisää :david: kysymyksiä, joihin gurut ( :worship: ) antaa sulle :5: vastauksia.
Vedät hyvillä ohjeilla vuoden pari ja sitten voit vedellä mitä haluat jos et oikeasti ole tyytyväinen tuloksen tuloon. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom