Näistä pillereistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Korppu1 sanoi:
No jos ajatellaan että alan käyttämään näitä "laillisia aineita", mitä ikinä nyt ovatkaan, niin minkälaisia aineita suosittelisitte tälläiselle aika vasta alkajalle. Tarkoitukseni ei ole nyt alottaa heti välittömästi syömällä ämpärillisen jauhetta ja nappeja perään vaan hyvinkin rennosti aloittaa.

Vitamiini ja kivennäisainepuolelta minä suosittelisin ottamaan sinkkiä (A-vitamiini edistää imeytymistä) ja magnesiumia illalla (B-vitamiini edistää imeytymistä, oliko kyseessä B5?). Lisäksi C-vitamiinia sekä rasvaliukoisista eritoten E-tä. E ja C toimivat tehokkaina antioksidantteina. Sinkki on tutkimusten mukaan testoteronituotannossa yksi tekijä ja magnesium ehkäisee lihaskramppeja.

Korppu1 sanoi:
No jos ajatellaan että alan käyttämään näitä "laillisia aineita", mitä ikinä nyt ovatkaan, niin minkälaisia aineita suosittelisitte tälläiselle aika vasta alkajalle. Tarkoitukseni ei ole nyt alottaa heti välittömästi syömällä ämpärillisen jauhetta ja nappeja perään vaan hyvinkin rennosti aloittaa.
No ehkä voisit alkaa ottamaan protskua ja maltoa palautusjuomana. Eikä niitä muita lisäravinteita oikeastaan tarvitsekkaan ainakaan aluksi. Itse pärjään noilla.

reenailija sanoi:
Heitän hyvän veikkauksen että sulla on vielä treeniohjelmassa ja ravinnossa paljon parannettavaa.

No aivan varmasti on :D

Hippinakki sanoi:
No ehkä voisit alkaa ottamaan protskua ja maltoa palautusjuomana. Eikä niitä muita lisäravinteita oikeastaan tarvitsekkaan ainakaan aluksi. Itse pärjään noilla.

taas :david: kysymys; mitä tuo malto on? melkein kuin maito muttei sinnepäinkään (kö) :rolleyes:

Korppu1 sanoi:
taas :david: kysymys; mitä tuo malto on? melkein kuin maito muttei sinnepäinkään (kö) :rolleyes:

Malto on nopeaa hiilaria, käytetään palatusjuomasta. Allaolevasta linkistä lisää tietoa:

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=29&products_id=316

Kannattaa selata tuo Pakkiskauppa läpi muutenkin, sieltä saa aika hyvän kuvan erilaisiasta lisäravinteista ja että mihin käyttöön ne on tarkoitettu. Sitten voikin kokeilla pakkiksen hakukonetta vaikka lisäravinteen nimella, löytyy takuulla juttaa jokaisesta tuotteesta joita siellä myynnissä on.

öähhhh, hirvittää lukea näitä minu omia kysymyksiä :D. aika tietäjä oon ollu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom