Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Molly Malones lauantaina. Menin vessaan ja koppi oli varattu. Odotin siinä hetken, koputtelin oveen ja joviaalina seuramiehenä huutelin jotain, heitin vedet pisuaariin, pesin kädet, otin huikkaa mutta koppi pysyi vieläkin varattuna eikä sieltä kuulunut edes mitään ääniä.

Tässä vaiheessa mielenkiinto oli niin suuri että oli pakko odottaa mitä tapahtuu. Lopulta ovi aukesi ja kopista tuli ulos kaksi miestä....ja BB-Nino heidän seurassaan.

Itse herra Suomen Nyrkki, Amin Asikainen ajoi hämeenlinnan moottoritiellä ohi Toyota Raw4 city maasturilla, rekisteri tunnus IDI-1. Kun sen älysin, sanoin kaverille että perkele nyt polje tätä mopoa (Bmw 320)! Päästiin takasin rinnalle niin avasin ikkunan ja laitoin pään ikkunasta ulos ja näytin peukaloa. Asikainen oli eka että mitäs helvettiä, kunnes nauroi ja moikkasi takasin. :)

Hieno fiilis oli, Asikainen kuitenkin tuonut Suomea taidoillaan maailmalle.

Juha Vuorinen tänään syömässä Neste keimola-itä

Tää on hieno päivä! Lounaalla sattui Karita Tuomola samaan paikkaan syömään :dance: :kuola:
Se ei ole tv-kuvassa mitenkään erityisemmin säväyttänyt, mutta voi hesus että oli kaunis ilmestys livenä!
2,3 sekunttia kestänyt katsekontakti kantaa pitkään..:haart:

Amin Asikainen bongattu viime lauantaina illalla eräästä kemiläisestä kuppilasta. Itse en ollut paikalla mutta tuliaisiksi sain omistetun nimikirjoituksen!:hyvä:

Viime keskiviikkona Helsingin Jäähallilla Taste of Chaos-keikalla on bongattu Pekka Pouta.

Viime keskiviikkona Helsingin Jäähallilla Taste of Chaos-keikalla on bongattu Pekka Pouta.

Pekka Pouta :haart:

Mä tarjoilin tossa yks päivä Jope Ruonansuulle. Samoihin aikoihin myös Salkkari-Katri kävi syömässä. Scandicissa aamupalalla oli se-joka-vaalea-nainen, joka laulaa kai oopperaa. Tunnistin naaman, mutta en muista enää nimeä...

Pekka Pouta :haart:

Mä tarjoilin tossa yks päivä Jope Ruonansuulle. Samoihin aikoihin myös Salkkari-Katri kävi syömässä. Scandicissa aamupalalla oli se-joka-vaalea-nainen, joka laulaa kai oopperaa. Tunnistin naaman, mutta en muista enää nimeä...

Karita Mattila ainakin pyörii silloin tällöin turussa ja muistaakseni Salkkari-Katrikin asui ennen turussa

Ei ollut Karita Mattila. En itseasiassa ole edes varma, oliko se nainen oopperalaulaja... :D Kysyin työkaverilta, mutta olen jo unohtanut nimen.

Ei ollut Karita Mattila. En itseasiassa ole edes varma, oliko se nainen oopperalaulaja... :D Kysyin työkaverilta, mutta olen jo unohtanut nimen.

Johanna Rusanen-Kartano?
1493105-400_rusanen.jpg

Johanna Rusanen-Kartano?
1493105-400_rusanen.jpg

Nope. Hiukan samannäköinen, mutta hoikempi. Sellanen arvokkaan näköinen nainen, näytti hiukan ehkä laihemmalta versiolta Salkkarien Tanjasta.

Voi Luoja näitä mun kuvauksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom