Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laura Pyrrö?
shapeimage_1.jpg

Kovalaisen Heikki tänään samaan aikaan reenailemassa oli :)

Tauski ja Aso yhteiskeikalla eilen turussa :D

edit. Plus KissFm Timpe

Onko Timpekin taas kuvioissa mukana sen muutaman vuoden takaisen sakkolihapenaltyn jälkeen? Vai oliko siis esiintyjänä vai katsojana?

Tykkäsin aikoinaan kovasti Timpen juontamasta KissFM:n aamushowsta. Hyvää läppää ja varskinkin pilapuhelut repeilytti monesti päivätolkulla

Nope. Hiukan samannäköinen, mutta hoikempi. Sellanen arvokkaan näköinen nainen, näytti hiukan ehkä laihemmalta versiolta Salkkarien Tanjasta.

Meinasin ehdottaa yhtä tätiä, joka istui mun kanssa samassa junassa perjantaina päivällä kohti Turkua. Sellainen... Lyhyehkö tosi vaalea tukka ja joku vissiin ~60 vuotias? Puhui puhelimessa, että on joku konsertti turussa, olisiko ollut uv-päivänä vai koska. En tiedä. Paljon kirkkaanpunaista tädillä.

Nimi ei vaan tuu meleen.

Eikä se hoikka ole... Päinvastoin :D

Se oli toi Helena Lindgren :) Joi kahvia sillon ku tulin töihin, eli ennen ku aamiainen oli edes alkanut.

Huomasin kyl. :) Nyt kaivelee, kun en muista, et kuka se paksu täti on, jonka itse bongasin. :D

Meinasin ehdottaa yhtä tätiä, joka istui mun kanssa samassa junassa perjantaina päivällä kohti Turkua. Sellainen... Lyhyehkö tosi vaalea tukka ja joku vissiin ~60 vuotias? Puhui puhelimessa, että on joku konsertti turussa, olisiko ollut uv-päivänä vai koska. En tiedä. Paljon kirkkaanpunaista tädillä.

Nimi ei vaan tuu meleen.

Eikä se hoikka ole... Päinvastoin :D

anneliAML_vi.jpg

^Eiköhän se Anneli ollut.

Ei hitto, pelotatte mua!! :D Ei noista tuntomerkeistä voi tietää.. Mut siis juuri tuo täti.

Jorma Uotinen tuli yks päivä risteyksessä vastaan. Perkele kun on kyllä härskin näköinen ukko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom