Näin sen julkkiksen... ehkä

Onko se vieläkin fyysisesti hyväkuntoinen?

On se ikäisekseen ihan timmissä kunnossa, ainakin mitä nyt ulkovaatteet päällä voi arvioida.

Eilen tarjoilin Egotripin pojille. Olivat ihan älyttömän mukavia ja tipittivät tosi hyvin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimi Räikkösen kanssa tuli otettua keittoa Jyväskylän gigglin marlinin loungessa nyt Lauantaina. Paha sanoa onko hyvätyyppi kun oli niin nakit ja muussit mutta ainakin brenkku maistu hyvin :thumbs:

Kimi Räikkösen kanssa tuli otettua keittoa Jyväskylän gigglin marlinin loungessa nyt Lauantaina. Paha sanoa onko hyvätyyppi kun oli niin nakit ja muussit mutta ainakin brenkku maistu hyvin :thumbs:

Oon yllättynyt, että Kimin kaltainen supertähti uskaltaa ensinnäkään mennä johonkin perusjuottolaan ja varsinkaan vetää siellä perseet. Hyvähän se toki vaan on, että mies on rohkea ja yrittää elää "normaaliakin elämää", mutta luulisi, että varsinkin kateellisessa Suomessa olisi turpaanvetäjiä ja toisaalta selkään taputtelijoita ihan jonoksi asti.

Oon yllättynyt, että Kimin kaltainen supertähti uskaltaa ensinnäkään mennä johonkin perusjuottolaan ja varsinkaan vetää siellä perseet. Hyvähän se toki vaan on, että mies on rohkea ja yrittää elää "normaaliakin elämää", mutta luulisi, että varsinkin kateellisessa Suomessa olisi turpaanvetäjiä ja toisaalta selkään taputtelijoita ihan jonoksi asti.
Eiköhän siellä oo ollu näköetäisyydellä pari kuus gorillaa kaiken varalta.

Näin ehkä eilen Mokoman solistin Marko Annalan Tampereella liikuntakeskus Sykkeellä treenaamassa.

Tai mistä minä tiedän oliko se se, kaikki partanaamat on samannäköisiä.

Edit. Joo eiköhän se ollut se, ainakin ranteen tatuoinnit näyttää täsmäävän.

LOL! :lol2: Ei se nyt tainnu kuitenkaan ihan näin mennä?

Andy sanoi:

Eiköhän se Kimittäjä jossain VIPpi puolella juhlinu ihan omassa porukassa... :david:

LOL! :lol2: Ei se nyt tainnu kuitenkaan ihan näin mennä?

Eiköhän se Kimittäjä jossain VIPpi puolella juhlinu ihan omassa porukassa... :david:

No mä meinasin lähinnä sitä, että joku jyväskylän Gigglingin VIP-puolikin on kuin olisi "kansan keskuudessa". Niinhän nCh sanoikin että se oli jossain loungessa. nCh, viittitkö tulla kertomaan vähän lisää tästä tapauksesta, ettei tarvi muiden arvuutella ja leikkiä tietäväisiä.

Mä olin eilen Malmilla katsomassa Leningrad Cowboysien ja puna-armeijan ilmavoimien kuoron keikkaa Ben Zyskowiczin kanssa. Tai ainakin se seiso mun vieressä.

Pekingin sekä Berliinin miesten pituushypyn hopeamitalisti Godfrey Khotso Mokoena (Etelä-Afrikka) reenasi Suonenjoen urheilukentällä elokuun ensimmäisenä päivänä. Juoksutreenit oli ohjelmassa ja aika lujaa näytti ukko pinkovan.

Tarjoilin tänään Saku Koivulle ja kahdelle muulle miehelle, joita en tunnistanut. Saku oli mukava ja hyvännäköinen :D

Muutama päivä sitten Mike Monroe, Andy McCoy ja joitain muita oli syömässä mut ei valitettavasti mun pöydässä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom