Näin sen julkkiksen... ehkä

Keke Rosberg istui kaljalla Helsinki-Vantaalla parisen viikkoa sitten viereisessä pöydässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anna Abreu eilen iltapäivällä Kontulan Mc Donaldsissa jonkun kundin kaa. Piru se on lyhyt. Oli mua vähä rinnan alle pitkä. Seisoi mun takana jonossa. :hyper:

Anna Abreu eilen iltapäivällä Kontulan Mc Donaldsissa jonkun kundin kaa. Piru se on lyhyt. Oli mua vähä rinnan alle pitkä. Seisoi mun takana jonossa. :hyper:

Mulla tulee Abreusta aina teletappi mieleen, vaikea ottaa tosissaan lavalla pomppivaa teletappia josta tulee lähinnä mieleen 10 vuotias tyttö.

Waltarin Kärtsy bongattu Kampissa. Samoin Jore Marjaranta tuli rullaportaissa vastaan.

Itsekin joskus bongasin Kärtsyn ja ellen ihan väärin muista niin oli aika pirun pitkä mies!

Rakas presidenttimme Tavvja oli yks päivä valoissa. Aina kaunis näky.

Vähän viiveellä mut Remun Bongasin Mlä/ST1.Vastapuolelle kurvasi joku auto tankkaamaan,en alkuun kiinnittänyt huomiota.Sit vilkasin kaverin housun lahkeita,oli sellaset vähäsen erikoisemmat(ruudulliset ja vihreät:wtf:,hivutin katsetta ylöspäin.Saatana mikä käsi,ei niinkään iso mut jumalattoman leiveitä kulta?sormuksia kolme:DVilkasin käden omistajaa,Remuhan se siinä

Viime kesänä tuli käytyä New Yorkissa vaimon kanssa kesäloma reissulla.
Piti käydä ihmettelemässä myös "hieman" kalliimpiakin kauppoja. Barneysilta pois kävellessä ,kadulla seisoskeli
helvetin tutun näköinen kaveri polttelemassa röökiä. Kävelin metrin päästä ohi ja rupesin miettimään, että olipa tutun oloinen virne sillä miehellä. Nooh, muutama metri tuli käppäiltyä, niin oli pakko kattoa uudestaan et kuka se oikein oli. Jack Nicholsonhan siinä turvamiesten ja naisten kanssa ootteli limusiinia..
Tuli kyl täydellinen jäätyminen ja kameraa ei huomannu siinä sit ottaa esille.
Jäätiin sit oottelemaan ja kyyläämään perushärmäläisinä, että kävipä hyvä säkä. Höpistiin aika kovaan ääneen ja
varmaan hieman osoiteltiinkin kyseistä herrasmiestä. Joku paikallinnen rouva sit kysy et mikä juttu täs on, kun rupes
muutama muukin jäädä kattelemaan. Sanottiin sille, et eikös tossa oo itse Jack. Rouva sit siihen, et " Yes he certainly is, very good catch! ":)

Tapani Kansan kanssa oltiin samassa bussissa. Heitti läpyskää jonkun perusmatkustajan kanssa:D

Viime pe:na tuli bongattua Stan Saanila eli ponttoonistäni Kampissa. Aikamoinen ruho:D

Maailman parhaimpiin lukeutuva nimeltämainitsematon keihäänheittäjä repi meikän hotellihuoneesta telkkarin irti seinästä, niin että johdot jäi komeesti seinään, ja lähti sitten tylysti käveleen käytävälle telkku sylissä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom