Näin sen julkkiksen... ehkä

Jere Karalahti eilen Kok Thaista hakemassa ruokaa samaan aikaan ku minä.

Ja Lauri Tähkä oli tänään kuvailemassa jotain musiikkivideota Katajanokalla. Oli vähän vähemmän komeet nahkapöksyt jalassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wallu Walpio lauttasaaren bistro piraatin terassilla imemässä keskikuraa torstaina klo:11

Ja Lauri Tähkä oli tänään kuvailemassa jotain musiikkivideota Katajanokalla. Oli vähän vähemmän komeet nahkapöksyt jalassa.

Eikä, olikse Tähkä joka siinä vatkaili? :D Menin sporalla ohi ja en ehtinyt nähdä kuka se oikein oli. Nimim. I-dislike-Tähkä

Keväällä Bangkokin MBK ostoskeskuksen Burger Kingissä seisoskeli Dzhabar Askerov (Venäjä/Arabi Emiraatit), eli Contender Asia:n semifinalisti. Jes.

Oltiin Karalahden Jeren kans Kreetalla Minoa Palacen punttisalilla kahdestaan samaan aikaan aamutreenillä. Jere siinä vähän teki kyykkyä ja polki fillaria. Oltiin myös samalla lennolla Haniasta Helsinkiin.

Lauantaina 4.7.2009 noin kello 10:31, Hanna-Maria Seppälä käveli vastaan Kalevan Prismassa. Hanna bongattu myös samaisen Prisman apteekista, noin viisi minuuttia edellisestä. Itse veikkaan hiivasientä.

Oli se kaunis. :haart:

Lauantaina 4.7.2009 noin kello 10:31, Hanna-Maria Seppälä käveli vastaan Kalevan Prismassa. Hanna bongattu myös samaisen Prisman apteekista, noin viisi minuuttia edellisestä. Itse veikkaan hiivasientä.

Oli se kaunis. :haart:

:envy: Olen myös samoilla linjoilla, joko hiivasieni, tai sitten jatkuvan uimisesta ja kloorista johtuva huulien liiallinen kuivuminen ;)

:envy: Olen myös samoilla linjoilla, joko hiivasieni, tai sitten jatkuvan uimisesta ja kloorista johtuva huulien liiallinen kuivuminen ;)
Olisi ehkä pitänyt mennä herrasmiehenä läiskäseen selkään ja tokaista kuuluvasti: HANURI MORJESTA!! ETKÖ MUISTA MUA, MÄ OLIN SE JOKA LUKI SUSTA LEHDESTÄ?! MITÄ, ONKO ALTAASSA SIENIÄ VAI?

Ensi kerralla ehkä sitten... :(

hanna_maria_seppala1.jpg

:haart::haart::haart:

Vuonna 2006, oltiin Fernando Alonson kanssa vierekkäin pisuaarilla.

pääsitkö edes nokittamaan " mulla on muuten pidempi ku sulla" :hyvä:

tuossa pari viikkoa sitten lintsillä tuli Markku Uusipaavalniemi perheineen vastaan ja bb-aki jonku kottaraisen kanssa.

Viime lauantaina paikallisessa yökerhossa bongattii jätkien kanssa "lempäälän jätti", elikkäs Ilveksen hyökkääjä anttilan marko. Muutamat terävät siinä tarjoutui myös maksamaa marko meille,ja siitähän se sitte lähti,mukava nousuhumala :kippis1:

Eilen Sports Bar Chelsean terassilla Mikael Jungneria muistuttava henkilö ja tiistaina Paloheinänä pururadalla joku hölkkäsi edelläin Tuomo Ruutu.com -paita päällään. Jälkimmäinenhän ei meinaa Ruutun itse olleen siinä, mutta takaraivo oli saman tapainen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom