Näin sen julkkiksen... ehkä

Kiira Korpi ehkä bongattu IdeaParkista noin viikko sitten.. Kovasti oli ainakin saman näköinen, mutta paljon pienempi/lyhyempi kuin luulin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keväisellä ibizan-matkalla samassa koneessa hesingistä tukholmaan vieressä istui Anthraxista ja S.O.D:sta tuttu SCOTT IAN! Pakko oli änkee miehen kanssa yhteiskuvaan.

^^ käy myös usein liikkamyllyssä treenamassa.
Samoin BB-Mika Linnamäki vai mikä onkaan sukunimi.

Kike Elomaa on jo kaks kertaa hakenut mun duunipaikalta pitsaa ja juttelin siinä odotellessa sen kanssa jotain, tosi mukava nainen :)

Tarjoilin ehkä Mikko Koivulle, en ole ihan varma. Isompi miesporukka ja iloisessa hiprakassa, pyytelivät mm. mukaansa Helsinkiin jne. Loppulasku oli ISO.

Stam1nan Pexi oli kisiksellä ku viimeksi kävin.

Kyllösen Joni aka Joni.k eli pakkiksen mode taisi kävellä Kotkan keskuspuistossa meripäivien aikaan!

Kike Elomaa on jo kaks kertaa hakenut mun duunipaikalta pitsaa ja juttelin siinä odotellessa sen kanssa jotain, tosi mukava nainen :)

Nää on aina huippuja! :D

Aina kun joku on nähny jonkun nobody-julkkiksen jossain Mäkkärin kassalla, ja vaihtanu sen kanssa pari sanaa tyyliin "moi", niin heti kerrotaan, että "oli tosi mukavan olonen ihminen". :hyvä:

Joo:n juttuja on kyl hauska lukea :D aina sitä Joomaista vinkumista, oli asia mikä tahansa.

Näin yks päivä Armanin hakemassa subia vallilassa.

Viimeksi oon nähny työpaikalla Dannyn ja Jorma Kääriäisen ... keväällä näin Herra Ylpön ja Timo Rautiaisen ... Jyväskylässä näin pari viikkoo sitten Eija Kantolan ja sitä ennen Kotipellon ... joitakin ees :D

Nää on aina huippuja! :D

Aina kun joku on nähny jonkun nobody-julkkiksen jossain Mäkkärin kassalla, ja vaihtanu sen kanssa pari sanaa tyyliin "moi", niin heti kerrotaan, että "oli tosi mukavan olonen ihminen". :hyvä:

Kyllä me muutakin juteltiin, venas siinä safkaa about vartin eikä mulla ollut mitään tekemistä. Juteltiin sen 50v (? muistaakseni) synttäreistä missä olin tarjoilemassa ja sit mun mammasta joka on Kiken perhetuttuja :D

Kyllä me muutakin juteltiin, venas siinä safkaa about vartin eikä mulla ollut mitään tekemistä. Juteltiin sen 50v (? muistaakseni) synttäreistä missä olin tarjoilemassa ja sit mun mammasta joka on Kiken perhetuttuja :D

Onko se vieläkin fyysisesti hyväkuntoinen?

Elastinen oli eilen flamingossa treenamassa.
Janne Käyhty myös useaan otteeseen ollut vääntämässä rautaa.

Tuossa, ku pari ylempänä sanoin että Jäämiehen näin fiudella, niin nyt se sitten ajo pusikkoon ja näin Tommi Mäkisen KOHTALAISEN HIILESTYNEEN näkösenä :hyvä:

Mike Monroe nähty Turuus keskustas ihan tänää, puhu puhelimee ja vaa kävel.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom