Näin sen julkkiksen... ehkä

:wanha: mutta silti:
Hitsi, viime kesän näin salkkareitten Julian Porissa, torin reunalla ärrällä. Otin oikee kuvan kännykällä ;)
Tais olla RMJ:n aikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin Meah:n tänään Oopperas :rock: Olit kyl mieletön ilmestys. :wtf:

Laura Birn @ regatta, 10000000000kertaa hotimpi 4real life. aika pieni ja söötti pakkaus, Jos mies regatassa joka hengas birninkaa lukee pakkista niin on pakko onnitella!

Lauantai-iltana bongattu salkkareitten Ossi Porin ABC:lla. Vinolippa syvällä päässä ja treenikassi kädessä käveli vastaan.
Oli muijakaveri ja mun kaverin muijakaveri molemmat iha haltioissaan. Teinit näytti rohkeina mallia ja meni kysymään nimmaria.

Pokeri-Ilari Sahamies vai mikä se nyt onkaan ajeli CL-mersullansa Tuomiokirkon vieressä Helsingissä jonkunlainen suttura kyydissään.

Kapasiteettiyksikön Anders käveli melkein mun päälle eilen Forumissa...ei ollut enää niin hyvännäkönen, mutta ihan jees kumminkin :).

Presidentti bongattu teatterissa eilen :) Kauhea "huomaamaton" kuhina kun porukka supisee ja sipisee.
Mua aina hävettää kanssaihmiset kun joku julkkis pyörii jossain niin se supina ja kyttääminen on jotain niin säälittävää.

Mua aina hävettää kanssaihmiset kun joku julkkis pyörii jossain niin se supina ja kyttääminen on jotain niin säälittävää.

Joo älä!
Oltiin kerran kantapaikassamme yksillä ja olin ottanut sitten porukkaan kuulumattoman kaverini mukaan. Tuolla pyörii yksi suomalainen näyttelijä, kenen kanssa varsinkin mieheni tykkää heittää läppää. Ei vähän noloa istua siinä vieressä kun mun frendi huutaa että "ONKS TOI SE JA SE MENNÄÄN PYYTÄÄ HEI NIMMARIT!!!!"

Mä olin lähinnä vajoamassa pöydän alle :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom