Äsken melkein törmäsin ostoskärryilläni Virpi Kuituseen Sellon Prismassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin Salkkari-Sallan Pajamäessä eilen.
Värähtikö viisari?
Salkkareiden Peppi n. kuukausi sitten Aleksanterinkadulla :haart:
Jee, minä näen niin harvoin täällä takapajulassa (Pori) julkkiksia mutta tänään kävi hauskasti. Oltiin matkalla kaupungille ja auton radiossa soi Kotiteollisuus. Sitten... yhtäkkiä katoin että mitä ihmeen rokkihemmoja tuolla kävelee ja ei hitsi...Siinä meni Hynynen & kotiteollisuuden pojat rivissä kohti promenadikeskusta!
Niin siisti yhteensattuma! Oiskohan pitänyt avata auton ikkuna että ne kuulee mitä juuri kuuntelen :D.
Tänään jälleen. Samat kamppeet sen lisäksi, että oli käynyt Akateemisessa hakemassa vissiinki jonkun vihkon tai jotain...?Reijo Mäen jokunen viikko takaperin Hansakorttelissa. Oon sen melko useinkin nähnyt eri puolilla Turkua. Helppo tunnistaa 3/4 pitkästä mustasta nahkarotsista ja bootseista.
Tänään jälleen. Samat kamppeet sen lisäksi, että oli käynyt Akateemisessa hakemassa vissiinki jonkun vihkon tai jotain...?
Meidän tanssireeneis kävi kuulemma joku salkkarinäyttelijä! En kyllä tunnistanu, ku en mokomaa hömppäsarjaa seuraa =(
Nuori kaveri, mun käsityksen mukaan tummatukkanen.