Näin sen julkkiksen... ehkä

Äsken melkein törmäsin ostoskärryilläni Virpi Kuituseen Sellon Prismassa:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vappu Pimiän näin jokunen kuukausi sitten baarissa ja erehdyin työkaverille mainitsemaan asiasta ni koko loppuilta menikin sitte sillä vappua etsiessä :D

Se itkevä BB-homo tuli haastattelemaan jonku blondin kanssa :I. BB-koekuvaukset oli elämäni suurin virhe, voi jumalauta millasta porukkaa siel oli.

BB-homoksi BB-homon paikalle?

Reijo Mäen jokunen viikko takaperin Hansakorttelissa. Oon sen melko useinkin nähnyt eri puolilla Turkua. Helppo tunnistaa 3/4 pitkästä mustasta nahkarotsista ja bootseista.

Jee, minä näen niin harvoin täällä takapajulassa (Pori) julkkiksia mutta tänään kävi hauskasti. Oltiin matkalla kaupungille ja auton radiossa soi Kotiteollisuus. Sitten... yhtäkkiä katoin että mitä ihmeen rokkihemmoja tuolla kävelee ja ei hitsi...Siinä meni Hynynen & kotiteollisuuden pojat rivissä kohti promenadikeskusta! :hyper:

Niin siisti yhteensattuma! Oiskohan pitänyt avata auton ikkuna että ne kuulee mitä juuri kuuntelen :D.

Jee, minä näen niin harvoin täällä takapajulassa (Pori) julkkiksia mutta tänään kävi hauskasti. Oltiin matkalla kaupungille ja auton radiossa soi Kotiteollisuus. Sitten... yhtäkkiä katoin että mitä ihmeen rokkihemmoja tuolla kävelee ja ei hitsi...Siinä meni Hynynen & kotiteollisuuden pojat rivissä kohti promenadikeskusta! :hyper:

Niin siisti yhteensattuma! Oiskohan pitänyt avata auton ikkuna että ne kuulee mitä juuri kuuntelen :D.

Pojilla tänään Kinossa keikka, kannattaa mennä kahtelemaan :thumbs:

Reijo Mäen jokunen viikko takaperin Hansakorttelissa. Oon sen melko useinkin nähnyt eri puolilla Turkua. Helppo tunnistaa 3/4 pitkästä mustasta nahkarotsista ja bootseista.
Tänään jälleen. Samat kamppeet sen lisäksi, että oli käynyt Akateemisessa hakemassa vissiinki jonkun vihkon tai jotain...?

Tänään jälleen. Samat kamppeet sen lisäksi, että oli käynyt Akateemisessa hakemassa vissiinki jonkun vihkon tai jotain...?

Mäkeä itsekin olen siellä muutamaan otteeseen nähnyt. Samoin Ilkka Kanervaa, joka katselee aika häikäilemättömästi naisten perään.

Meidän tanssireeneis kävi kuulemma joku salkkarinäyttelijä! En kyllä tunnistanu, ku en mokomaa hömppäsarjaa seuraa =(
Nuori kaveri, mun käsityksen mukaan tummatukkanen.

Meidän tanssireeneis kävi kuulemma joku salkkarinäyttelijä! En kyllä tunnistanu, ku en mokomaa hömppäsarjaa seuraa =(
Nuori kaveri, mun käsityksen mukaan tummatukkanen.

ai ismo vai? vai toinen noista muista nulikoista? tosin pihlajakadulta kukaan ei harrasta tanssia.

528662.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom