Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paula Koivuniemi bongattu omassa talonyhtiössä, moikkasin vielä kun luulin et se oli naapuri, ennenkuin katsoin toisen kerran :D taitaa sen veli asua yläkerrassa.

ps. se moikkas takas :love:

intissä kun oli vielä ja meil oli joku sotaveteraanien rahankeräys nii kaverin ovella avasi tää timo jurkka (Salatut elämät sarjasta tuttu lasse sievinen) eikä kuulemma antanu ees massia prkl :D

Kapasiteettiyksikön Anders :kuola: jossain stockan kulmilla ja käännähti ohi mentyään viel kattoon jotain (toivottavasti mua :D).
Kwan oli kerran samalla lennolla...todella tympeän oloinen akka se Mariko :jahas:

intissä kun oli vielä ja meil oli joku sotaveteraanien rahankeräys nii kaverin ovella avasi tää timo jurkka (Salatut elämät sarjasta tuttu lasse sievinen) eikä kuulemma antanu ees massia prkl :D

Aika, kumma juttu... Lasse on kuitenkin itse insinööri-majuri ja entinen rauhanturvaaja.

Hjallis Harkimo töissä jokunen aika sitten ja tänään käppäili BB-Cheryl vastaan Eerikinkadulla, ruudullinen takki ja valkosankaiset arskat päällä. (Kello oli jo melkis kuusi illalla ja arska ei enää paistanut :D .)

Kari Hietalahti oli hississä samaan aikaan tossa kerran jonku paikan avajaisten aikaan.
Kaameassa kankkusessa diagnosoin kaverin olevan kun kädessä kiilsi kotipizzan lätty, naama paistoi helakan punaisena ja hikikarpalot virtasivat ohimoa pitkin.

Viikonloppuna tuli nähtyä baarissa Viivi Avellan sekä äsken "unelmien" poikamies Antti sekä Pikku G.

Julkkiksesta tulee ehkä enemmän mieleen semmonen turhempi henkilö, mut täs tapauksessa ei oo missään nimessä kyse turhasta tapauksesta :rock:
Näinpäs tänään aamulla itse herra Janne Käyhtyä tuolla Avia Collagen tiloissa, kun olin siellä odottelemassa soveltuvuuskokeiden alkamista.Meinas aamukahvit mennä väärään kurkkuun, on se vaan niin hot:worship:

Täälläkään päin ei julkkuja hirveesti juokse, mut Sami Hintsanen (Tartu mikkiin!- mies) tilas kerrosaterian kahdela maidolla vieressäni Huittisten Heses. Se oli liikkeel jonku rokkibändin kans (heitä en tunnistanu, jotai aloittelevia) ja kova krapula näytti miehel olevan:D

Törmäsin(kirjaimellisesti) äsken norjalaiseen hiihtäjättäreen Therese Johaugiin lahtelaisessa ostoskeskuksessa. Aika soivan näkönen peli oli. Pirun pienikokoinen.:kuola:
Therese_Johaug_553245p.jpg

Näin viime yönä Outi Alasen Turussa. Ei sillä ilmeisesti oikeasti olekaan sellainen kimeä puheääni, vaikka sellaisella kaikki roolinsa onkin vetänyt.:(

Eilen Aleksanterinkadulla tuli vastaan Jykä Kasvi ja se miespuolinen taloustoimittaja jolla se jarhead tukka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom