Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Radio Rockin Korporaation Jussi Heikelä bongattu _Vantaalla_ sijaitsevasta Kodin1 Anttilasta. Kiistattomana pokerimestarina ja rahamiehenä tunnettu Heikelä todennäköisesti osti jotakin todella kallista.

eva wahlström oli ostamassa parkkitikettiä topeliuksen kadulla eilen, oli maha kasvanu jo aika paljon.

Tää vois mennä siihen ketä julkkiksia salillasi, mutta menköön nyt tähän

eli Stefan Wallin näkyy aina silloin tällöin. Treenaa ahkerasti ainakin rintaa, hauiksia ja olkapäitä. Jostain luin että sanoo nostavansa penkistä 120 kiloa, mikä voi pitääkin paikkansa kun sarjapainot on noissa liikkeissä hieman suuremmat kuin itselläni ja mulla 120 kg ei nouse...

jalkaliikkeissä herran sarjapainot onkin sitten noin puolet omistani :rock:

Pakko hehkuttaa, kun ei muualta (lue kavereilta) oossomia tippunu. Olin lomailemassa kotipuolessa Oulussa ja siinä sitten kävin verestelemässä muistoja PT Gymillä (vanha kantapaikka). Kuinkas ollakkaan satuin samaan aikaan mestoille toisen Tampereen karkulaisen (?), eli Pajulahden Minnan kanssa. Vähän aikaa löi ajatus sutia, kun naama oli tuttu mutta paikka oli niin erikoinen.

On se vaan iihq <3

Mahottoman riski tyttö.

:)

Pikkuriikkistä julkkista Mariel Mettälää tervehdin ja avasin oven(rapunoven:D), kun tuli postia jakamaan. Oisin mennyt samaan hissiin, mutta avopuoliso otti suunnan portaisiin, joten nöyränä poikana seurasin perässä.:itku: No sanoi se lohdutukseksi, että voin aina katsella tuosta ikkunasta kun tuo postin.:lol2:

Pakko hehkuttaa, kun ei muualta (lue kavereilta) oossomia tippunu. Olin lomailemassa kotipuolessa Oulussa ja siinä sitten kävin verestelemässä muistoja PT Gymillä (vanha kantapaikka). Kuinkas ollakkaan satuin samaan aikaan mestoille toisen Tampereen karkulaisen (?), eli Pajulahden Minnan kanssa. Vähän aikaa löi ajatus sutia, kun naama oli tuttu mutta paikka oli niin erikoinen.

On se vaan iihq <3

Mahottoman riski tyttö.

:)

Mä luulin nähneeni kyseisen naisen Helsingin Onnelassa töissä. Ei kuitenkaan ollut sama neito, vaikka pirun samannäköinen kylläkin.

Olin eilen Jumbon Prismassa kassakoulutuksessa ja Hunks-Mauno A.K.A. AP Isola tuli kuudenneksi asiakkaakseni. En ees eka tajunnu et se oli se, mut sit ajokortista näki että oli. Nyt kaikki Jumbon prismaan ostostelemaan ku oon kassalla.

paavo lipponen on tullut bongattua mäkkäristä puku päällä :D pari kuukautta sitten läheisellä grillillä nykäsen matti ja työkaverit sumpilla tuli nähtyä.

Edittiä: muutaman kerran nähny asikaisen amin säkkiä hakkaamassa. Vuosia takaperin joukkueen kanssa oltiin jokereiden matsia kattomassa ni pääsin kättelemään juhani tammista ja raimo summasta,summanen pyyhe päällä ku käteltii :david: ennen matsia ilmeisesti suihkuun menossa.(oli vielä tuolloin jokereiden valkku).

ps.oon ollu mukana kasaamassa asikaiselle nyrkkeilykehää :dance2:

Viimeksi muokattu:
vuonna 97 james hetfied oli yksin kattomassa oulunkylän-kiekon treenejä helsinkin jäähallin harjoittelu hallissa alakerrassa.metallicalla oli illalla keikka yläkerrassa.teki mieli mennä jutteleen mut ei viittiny mennä häiritsemään.
olen kumminki jo yli 20v fanittanu äijää ihan kympillä:rock::rock:

Spede tuli monesti bongattua (joskus 10v sitten, RIP) Orimattilan kantrifestareilla. Samoin Riitta Väisänen on tullut monesti kaupassa vastaan.

Cheekin kanssa olin vuoden verran samalla luokalla. On muuten tosi ylimielinen jannu.

Juha Veijonen ja Kanaali-Koskinen istu samassa pöydässä bissellä eikä kumpikaan tienny kuka toinen on. :) Hyvin riitti juttua keskenään.

Susanna Sievinen tuli tänään mun jälkeen parturi-kampaamoon, juuri kun olin itse lähtöä tekemässä...

Ehkä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom