Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruslan parin vuoden takaisesta Idolsista hoilasi joku aika sitten Pieksämäen rautatieaseman tunnelissa.. Tuskin oisin tunnistanut, mutta alkoi jodlaamaan. Samalla reissulla intercityssä oli myös Tommi Evilä rokkivaatteissa...

Viime vkl. Hyvinkäällä BB-Alex muijansa kanssa. Naistenvaate kauppaan menivät..

Viime vkl. On the Rocksin edessä olevan snagarin luona Jone Nikula ja Ellen. Jonen kanssa vaihdoin muutaman sanan ja nappasin kuvankin heistä "salaa":evil:
Tosin Ellen huomasin ja sanoi - Luuletsä, et mä en huomannut mitä sä teit ? :D
Vastasin vain, et - Mitä mä tein ? ja tungin kameran taskuun. Se siitä..

M.A. Numminen ja Pedro Hietanen Oulun lentoasemalla tuossa about kuukausi sitten. Enpä vaan muistanut, että tämmöinen ketju oli olemassa.

Onhan noita joitakin julkkiksia tullut nähtyä, mm. laivalla törmäsin Dannyyn, kun olin tax freessä ostelemassa makeisia. Poimin siinä muina miehinä Tobleroneja käsiini, kunnes tajusin katsoa oikealle, siinähän se Danny oikealla puolella bostaili kokonaisuudessaan. Kävipä muuten eräs naishenkilö ottamassa nimikirjoituksen rintavarustukseensa. :)

Tänään törmättiin salkkareitten Ossiin kaveriporukan kans... Äijä on selvästi dietil, sen verran laihas kunnos.

Toisessa ketjussa jo höpisinkin, mutta taisin nähdä Lewis Hamiltonin shoppailemassa. Oli viereisellä kassalla. En tohtinut kuvaa ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom