Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bb-niko(2007) ja bb-sauli @DTM

Oisin ihan puhtaasta mielenkiinnosta utelias tietämään, että onko bb-niko(2007) homoseksuaali, sillä haastattelujen mukaan hänellä oli tyttöystävä, mutta jotenkin tuntuu, että bb-Saulin ja bb-nikon "ystävyys" ei ole vain ystävyyttä. Eikä mul oo mitään homoseksuelleja vastaan, samanlaisia ihmisiä kuin muutkin.

Minusta näytti ihan normaalille ku Onnelas näin. Siellä heilu BB-Nikokin(viime vuoden mallia). Hyvät oli KLF-kemut muuten. :dance:
Jep ite olin samoissa pippaloissa, nikon bongasin mutten ossia :D ja oli hyvät kemut joo mutta toi lupaus "ennakkolipulla jonon ohi" pisti vähän naurattamaan. Jonotettiin 55 min, ei nähty safri duosta vilaustakaan...:david:

Minusta näytti ihan normaalille ku Onnelas näin. Siellä heilu BB-Nikokin(viime vuoden mallia). Hyvät oli KLF-kemut muuten. :dance:
Noh, jalat näytti aika kapeilta niissä sen farkuissa. Mutta joo, voi olla että katoin ihan päin v****a ku nopeasti käveli ohi rautatienasemalla. :)

Näin Idols 2008 finalisti Anna-Kaisa Riitijoen Nokian nesteellä hetki sitten :hyvä:

Kyllä se hieman aiheutti värinää peniksen tyvessä.. :D

Martina Aitolehti tänään Mariankadun itsepalvelusolkussa. ;)

Venasin sohvalla että joku koppi vapautuu, viereen istui joku tosi hyvännäköinen kundi :kuola: Yhtäkkiä yhden kopin ovi aukeaa ja iso rottis tepsuttelee ulos. Näkee mut ja sen kundin, tepsuttelee mun luokse ja vaatii rapsutusta. Siinä hetken rapsuttelin ja Martina tulee ulos kopista. Rottis painuu sen luokse ja tulee takas, mutta nyt sen kundin luokse vaatimaan huomiota. Kundi rapsuttelee ja välillä vilkasee muhun ja mä siihen. Martina kipaisee alakertaan ja tulee takas ylös, valjaat koiralle ja ulos.
Outo juttu tässä oli se, että se lähti ulos siitä kopista ennen kuin aika meni umpeen...

Ois pitänyt jutella sen kundin kanssa enemmän, kun hetki siinä mietittiin et oisko siihen saanut lisäaikaa jatkettua kesken kaiken. Se oli uhraamassa 50 centtiä mun puolesta että voi testata.....damn. :D

Sori lopun tekstin OT. :)

Venetsialaisina tuli kokkolan baarissa bongattua lähes kaikki voimamieskilpaliat jotka oli muka kilpailemassa kokkolassa, 5-6 kanssa taisin paiskata kättä:D
Kauheita kaappeja nuo, 3 kertaa leveämpiä ku normi suomalainen.

Tänään törmättiin salkkareitten Ossiin kaveriporukan kans... Äijä on selvästi dietil, sen verran laihas kunnos.

Ite bongasin tän kaverin joku vajaa vuosi sitte paikallisessa kuppilassa ja vaihdettiin pari sanaaki. Suht asialliselta kaverilta vaikutti. Ja eihän tuo tosiaan mikään jööti ole, mutta tanssijahan se vaan onkin :thumbs:

Työn puolesta tulee nyt mieleen seuraavat henkilöt:
Lenni-Kalle Taipaleen on tavannu useamman kerran. Ihan helvetin mukava jätkä!
Ja Hannu Aravirta on asiallinen ja rento jannu, ei mitään elvistelyä...
Pietilän Saken kanssa puhunut muutaman kerran puhelimessa, ihan ok-tyyppi, aika kiireiseltä kuullosti aina...
Jorma Ollilan sihteeri -ei puhuta siitä... vaativaa ja turhantärkeetä...

Tänään salkkareitten Paula Sievinen istui viereisessä pöydässä kun kävin eräässä kahvilassa (ei Kentaurissa). Teki mieli kertoa sille että Lasse tietää et se on raskaana.:D

Jarkko Niemisen päälle meinasin ajaa tänään Lönkan ja Annankadun kulmassa.

Ilmeisesti eilen jonkun nais-puoleisen idols finalistin kanssa tanssin.

Antero Mertaranta oli eilen katsomassa Jukureiden ja KooKoon välistä Mestismatsia Kouvolassa. Kaveri sanoi nähneensä Jere Karalahden samaisessa hallissa, mutta itse en häntä nähnyt.

Ilmeisesti eilen jonkun nais-puoleisen idols finalistin kanssa tanssin.

Ok. Vedittekö hitaita vai nopeita Johannan kanssa?
553014.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom