Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lasse "haluatko miljonääriksi" lehtinen kirjamessuilla

lasse "haluatko miljonääriksi" lehtinen kirjamessuilla

Helsingin? Vaihteleeko kirjamessutarjonta eri kaupungeissa kovinkin paljon? Lasse haahuili nimittäin myös Turun kirjamessuilla muutama viikko sitten. Tai sitten Lasse on vain liian kiinnostunut kirjoista.... Tai haluaa tulla nähdyksi...

juu helsingissä..sillä oli joku seminaari siellä. on kai väsännyt jonkun uuden kirjan ja oli siitä lätisemässä siellä.

Varmasti tänkin foorumin suosikki, eli BB-Hena oli viikonloppuna eräässä mansen ravintelissa kinaamassa kovaan ääneen tarjoilijan kanssa ruoan laadusta. Silminnäkijähavaintojen perusteella tais olla ukko pienissä... :D

Ari HEAVY METAL HC Koivunen istu meidän lähikuppilassa kiskomassa jotain ranskiksia ja pihviä kun kävelin sisään. Ai niin no heitti se keikankin siellä.

Toinen juttu: Soitin tänään miehelle nimeltä Kai Lehtinen. En sitte tiiä oliko se se Raidi, ku ei edes vastannu.

Olen myös nähny esim. Mikestä unia.

Eli kaikenkaikkiaan voisin sanoa kuuluvani seurapiireihin. (No oon oikeasti nähny Remu Aaltosen ja kerran Salkkareitten Riku -vainaan tuolla kylänraitilla K-marketin jonossa että repikääpä siitä)

Juhani "Tami" Tamminen Vaasas Radisson SAS Royalissa muutama viikko takaperin. Mätti ruokaa naamaan viereisessä pöydässä tympääntynyt ilme naamallaan.

Unohtui viime viikolta...Rafael Nadal ostamassa jäätelöä :hyvä:. Oudon pitkä jantteri, oli melkein mun mittanen. Aina luullut että se on joku 175 cm :D.

pikkukakkosen musikantin Siinan talin golfkentän parkkiksella, kai menos sibeliusakatemiaan.. Jes, seuraan pikkukakkosta ;)

En oo varma oonko postannu tänne tämän jo, Mut olen ollut Jasmin mäntylälle kuskina. :)
Lisätietoja hamuavat saa hamuta, kerron jos on tarpeen. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom