Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pentti Matikaisen kanssa tuli tarinoitua hetki, joku aika sitten, kun kävi meidän firmalla asikkaana.
Sami Kapanen vähän aikaa sitten Kuopiossa.

Tanja salkkareista bulevardilla tänään, ihan se siltä näytti..!

Pode käveli vastaan mun kotikadulla. Meni vireenin vauhtia ohi niin en ehtiny sanoa mitään kehittävää. Jotain saatanan väriä sillä oli naamassa ja voi jumalauta että oli laiha :eek:

Mäkin oon nähny ton Tanjan mut vaan roballa. Isokokoinen ja näyttävä nainen, ei uskois et on yli 50...

Ooh, näin Marko Savolaisen lähivalintatallissa. OMG OMG!!!!11!!! Jäi kuva ottamatta seiskaan. Marko käy siis kaupassa kuten me muutkin. On se vaan. Ja kysyjille: Marko on ihan niissä massoissa kuin se itse haluaa.

Tänään nähty Paavo Lipponen ja Olli Saarela, jälkimmäisen julkkis-statuksen "tarpeellisuudesta" en ois niinkään varma ;) Eivät olleet samassa paikassa.

Wallu Valpio, Ari Koivunen ja Vanhasen Masa samana päivänä. Ensin mainitut Forumissa ja Masa löyty kauppakeskus Sellosta. OMG

Poikamies Antti rautatientorilla kun oltiin menossa junalla turkusee pakkisristeilylle. Sillä oli sen blondikin messissä.

BB-Antti Kulosaaren sillalla Opel Signumillaan. Takakontin Opel-merkin tilalle vaihdettu Playboy-teksti logoineen.

Niina Herala - aamulla hieman 7.00 jälkeen Katajannokalla, juoksi samaan ratikkaan.

Farboooooooooooooooooooooooood - vähän yli 17.00 jälleen kerran Katajannokalla, ratikassa. Jäi pois jonkun tyttösen kanssa Hotelli Katajannokan kohdalla (ent. vankila).

Mun perjantai on siis pelastettu! :rolleyes:

Tänään bongattuja:
Mauri Pekkarinen
Anita Koponen (Oli Innossa suunnittelijana hetken)
Kirsti Paakkanen
Tarja Cronberg

Marco "halipusi" Bjurström eilen Oulun Pannussa.

:offtopic: Eilen olin jälleen lähes varma, että Spede Pasanen vesijuoksi mun kanssa samassa altaassa. Mutta voi olla, että se vaan näytti siltä...

Tuija Brax ja myöhemmin Late Karhuvaara lentokentällä, Braxilla tutusti naamalla se itkevän koiranpennun -ilme.

Tässä äskettäin bongattuja:
Egotripin Knipi kaupassa, oiskohan ollut Stockalla
Ismo Alanko Prismassa haahuilemassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom