Näin sen julkkiksen... ehkä

Ari kokkonen... mutta eipä tuo nyt oikein bongaus ole, kun näkee häntä kuopion suunnalla ihan yhtenään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Martina Aitolehti tuli vastaan manskulla tänään päivällä, huh että se oli laihan näkönen.

Heikki Kinnunen käppäili laiturilla Helsingin pursiseuran satamassa eukkonsa kanssa viikonloppuna. Huusin sille 'Konstan Pylkkerö!', vastauksena nosti takinkaulukset pystyyn, sanoi pontevasti "Perkele" ja kiihdytti vähän kävelyvauhtia.

Vaimonsa heilutteli, hymyili kovasti ja naureskeli Heikin reaktiota. :)

Töölössä bongattua:
Vesa Vierikko, sit se yks kotikadun ylipirtee ämmä, Janne Virtanen ja vimosena Pedro Hietanen.

Stubi Helsinki city maratonilla, Asikainen katsomassa juoksua ja se joku julkkiskokki juoksemassa (kepitin sen hah hah).

Martina Aitolehti tuli vastaan manskulla tänään päivällä, huh että se oli laihan näkönen.

Tämä samainen henkilö tuli bongattua useaan otteeseen Miljoona-Rockissa. Täytyy sanoa, että livenä vielä vähemmän minkään näkönen kuin telkkarissa tai lehdissä. Olipas tuolla sitten melkein kaikki bb-hemmot muutenkin. Niin ja Kadikin tuli bongattua, se taasen oli paremman näkönen livenä mitä muuten. Itse The Vesa Keskistä ei nähty, mutta sen velipoika siellä vissiin vilahti.

Oli varmaan muitakin julkkiksia, oon huono bongaamaan niitä, kun kiinnostus on aikalailla kymmenen kuitenkin.

Pääsinpä muuten juttelemaan ja kättelemään Jasmin Mäntylää!

Taitaa olla ainoa julkkis kenet oon nähny... Toki oon Myllylän Mikan nähny, sukua kun on, muttei mikään kovin kuuluisa ainakaan enää...

Pääsinpä muuten juttelemaan ja kättelemään Jasmin Mäntylää!

Taitaa olla ainoa julkkis kenet oon nähny... Toki oon Myllylän Mikan nähny, sukua kun on, muttei mikään kovin kuuluisa ainakaan enää...

seiskasta tuttu julkkis

keskiviikkona 4 salkkareiden näyttelijää Amarillossa.
Romeo ja sen veli ?, Jonas? ja se vaalea "tyttö "kentauri tarjoilija"
joo, mä oo ihan vitun hyvn perillä niistä :D
Lisäks plastiikkakirurgi Rolf Nyström? vaimikäseoli.. ja paljon paljno muita...ei jaksa kaikkee luetella :D

edit. ja eilen kättelin JeanS laulajaa AnttiS:ssää:david:

Antero Mertaranta Pulkilan ABC:llä eilen

Näin Snoop Doggy Dogin työkkärin edustalla New Yorkissa viime viikolla. Tai ei se ehkä ollu työkkäri, mutta varmaan joku valtion rakennus kuitenkin. Se mies kuitenkin näytti aika paljon Mr. Doggy Dogilta.

Jarmo Mäkinen bongattu viimeviikon keskiviikkona-torstain välisenä yönä junassa. Muistaakseni riihimäki-rovaniemi välillä. ravintolavaunusta

kirottu maila-katriina tuominen, Aamulehden multikultismin äänitorvi. En ole varma oliko kyseessä sama henkilö, mutta Satakunnankadulla talsiessani vastaan käveli kirkkaan guido-oranssin värinen, mustaan kaapuun ja potta-pipoon pukeutunut tantta joka oli ihan saman näköinen. Olisi pitänyt seurata sitä ja paiskata se koskeen.

Johanna Tukiainen vartti sitten Albertinkadulla. Ilman meikkejä. Sattuu silmiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom