Näin sen julkkiksen... ehkä

Peter Franzen ja oliko se nyt Laura Birn? public Cornerin terassilla muutama päivä sitten. Tony Halmeen olin näkevinäni Eilen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MTV3 chatin Miika meripäivillä, ainakin ihan samannäköinen heppu käveli vastaan. Ja sitten samoilla nurkilla pyöräili vastaan legioonalainen Peters eli Kyösti Pietiläinen.

Laura Birniä ja muitakin Karjalan kunnailla sarjan naytteliöitä nähty Cornerin terassilla useasti tässä viime aikoina!

Ruben Stiller ostoksilla Imatran Liidelissä :D Näytti ainaski iha siltä, oli joku verkkapuku pääl, sehä oli siin elixiirissäki, liekö ollut sieltä saatu.

Susanna Pöykiöta ja Marko Savolaista tulee nähtyä usein. Maken näin joku aika sitten ilman paitaa, Susannalla on aina ollut vaatteet päällä.

Jorma Ollila, Hki-Vantaa, saapuvat lennot, tuloaula 2.

Eilen näin Jone Nikulan Teerenpelin terassilla. Olis melkein pitänyt käydä vähän laulamassa :D Ilmeisen lahajakasta porukkaa ollut tampereen Idolsin koelauluissa kun tarttee terassilla käydä pää nollaamassa..

Seppo Räty käyny allekirjoittaneen duunipaikalla syömässä pari kertaa tässä viikonloppuna

Antti Tuisku bongattu maanantai-iltana Kaivarissa Carouselissa. Näpersi läppäriään, eli kirjoitti todennäköisesti seuraavaa hittibiisiään. Mä uskon vahvasti toimineeni inspiraation lähteenä.

Antti Tuisku bongattu maanantai-iltana Kaivarissa Carouselissa. Näpersi läppäriään, eli kirjoitti todennäköisesti seuraavaa hittibiisiään. Mä uskon vahvasti toimineeni inspiraation lähteenä.

otan osaa :( kyllä se elämä siitä vielä iloks muuttuu :whip:

Painin euroopan mestari Jarkko Ala-huikku kävi reenaamassa samalla salilla. Tai ainakin minuutti sitten haastateltiin tulosruudussa kyseistä painijaa, niin kovin samalta näytti + salilla reenas wrestling-finland- jotain paita päällä.

Viime kuussa tuli nähtyä aika monessakin paikassa julkkiksia. Kuortaneen Eliittikisoissa Ilkka Kanerva istui mun edessä, Seinäjoella kadulla tuli Juha Mieto vastaan, Rockperryssä seisoin Markku Uusipaavalniemen vieressä Bodomin keikan ja en oo ihan varma näinkö Mikko Hirvosen Viitasaaren S-marketin pihassa pari päivää ennen Neste-rallin alkua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom