Mä olen nähnyt esim. Martti Syrjän, Sami Sarjulan, samasta sarjasta sen Rikun, Vallu Valpion, Tapani Kansan (kysy tietä), Harkimon, Sirkesalon, Bonnie Taylorin, Dennis Rodman, Tony Kakko Sonata Arcticasta ... nää tuli ekana mieleen ... Syrjän näin eilen työpaikallani ja Vallu Valpio tuli tänään Jyskylässä vastaan liikennevaloissa.
Tietty entisessä työpaikassa näin aika monta esiintyjää ku siel oli näitä tapahtumia joka vuosi useita ja ns. julkkiksia riitti. On tullu myytyä juotavaa Loirille, Laura Voutilaiselle, XL5:n Micalle (aika lyhyt parivaljakko Sami Saaren kanssa) jne. Monena vuonna tuli myös Teemu Selänne bongattua ... mutta enpäs kerro sen enempää hänestä ;)
Lentokenttä on hyvä paikka bongata urheilijoita: jääkiekkojoukkue tai mäkijoukkue on tullu nähtyä. Paitti et Kuusamossa näin nää entiset mäkihuiput: Andreas Goldberger, Dieter Thoma, Jens Weissflog, Toni Niemisen useemmin ... baarissa siis maailmancubin aikaan. Yhtä aikaa salilla oli kerran Felix Gottwald ja muut itävallan yhdistetyn äijät + pari hiihtäjää. Mannisen oon nähnyt sit työpaikallani.
Ei mitään huippujulkkiksia oo tullu bongattua ... ehkä joskus viel Brad Pitt ... heh