Näin sen julkkiksen... ehkä

Kaikkia ex- salkkari"tähtiä"

Aleksi ja Ismo

BB Kaarlo ja Timo ja Hena...

Tampereen lähistöllä ostarissa...
Eri päivinä tosin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään näin Ria Katajan Kemijärven keskustassa lastenvaunuja pukkaamassa ja eilen jouduin melkein keskelle Taivaan tulien kuvauksia. Wautsi.

Näin saman henkilön, eri paikassa tosin...

Menevä mies :D

Ja Salkkarien Amin näin myös joku aika sitten.

Holopaisen Tuomas kävi eilen ostaan mansikoita ja tänään käveli mansikanmyyntikojun ohi moikaten ilosesti

XL5 bändin Mica ajo fillarilla mun takapihan ohi

Eilen ja tänään tuli vastaan Reijo Mäki, hetken kävi mieles kehuu kirjoi tai jotain, mut aattelinpa ettei viittii häiritä. Joskus baaris sit vois mennä juttele jos tulee vastaan

Täällä Karstulassa on nyt pyöriny noita salkkaritähtiä oikein urakalla, tekevät täällä kesäteatteria, ja asuvat näin ollen kesän täällä. Eli salkkareiden ossi, ami, sauli, riku, kasper, ja annika ovat näkyneet jokapäivä.

Jelena Isinbajeva(:kuola:) kaksi kertaa Lahdessa toissapäivänä seurahuoneella safkaamassa ja eilen istu mustan Audi Q7:n kyydissä seipäät katolla.

Herra Presidentti, Mauno Koivistoa päin lähes kävelin viime sunnuntai-aamuna krapulassa Paimion abc:lla, tuli hetkellinen epätodellisuus tunne.

Marje siitä nelosen huippumalli-sarjasta oli viime viikolla pariin kertaan mun kanssa samaan aikaan kaupassa. Puhu isoon ääneen puhelimeen samalla kun joku toinen muija hipelöi ja kiehnas sitä. Lehtihyllyn luona mesos miksei hänestä ole kuvaa lööpeissä vaan jostain nobodysta. Lopuksi vielä lisäs et "toivottavasti joku ottais must kuvan ja lähettäis seiskaan".
Pikkasen noussut kusi päähän muijalla :urjo:

salkkareiden joonatan(töyhtönyyppä) oli serenassa mustan-aukon (black hole nykyjään) jonossa, kun sitä siinä tuijotteli kun toisessa jonossa oli niin sainpa vihaisen ilmeen <3, sillä oli muuten jonkinnäkönen naikkonen siinä... voisin sanoa ettei pärjää oonalle:)

Mä olen nähnyt esim. Martti Syrjän, Sami Sarjulan, samasta sarjasta sen Rikun, Vallu Valpion, Tapani Kansan (kysy tietä), Harkimon, Sirkesalon, Bonnie Taylorin, Dennis Rodman, Tony Kakko Sonata Arcticasta ... nää tuli ekana mieleen ... Syrjän näin eilen työpaikallani ja Vallu Valpio tuli tänään Jyskylässä vastaan liikennevaloissa.

Tietty entisessä työpaikassa näin aika monta esiintyjää ku siel oli näitä tapahtumia joka vuosi useita ja ns. julkkiksia riitti. On tullu myytyä juotavaa Loirille, Laura Voutilaiselle, XL5:n Micalle (aika lyhyt parivaljakko Sami Saaren kanssa) jne. Monena vuonna tuli myös Teemu Selänne bongattua ... mutta enpäs kerro sen enempää hänestä ;)

Lentokenttä on hyvä paikka bongata urheilijoita: jääkiekkojoukkue tai mäkijoukkue on tullu nähtyä. Paitti et Kuusamossa näin nää entiset mäkihuiput: Andreas Goldberger, Dieter Thoma, Jens Weissflog, Toni Niemisen useemmin ... baarissa siis maailmancubin aikaan. Yhtä aikaa salilla oli kerran Felix Gottwald ja muut itävallan yhdistetyn äijät + pari hiihtäjää. Mannisen oon nähnyt sit työpaikallani.

Ei mitään huippujulkkiksia oo tullu bongattua ... ehkä joskus viel Brad Pitt ... heh

Viikonloppuna turussa Mad Caddies bändin pari tyyppiä ja Reijo Mäki hirveessä kännissä

Olen käsittänyt, että Mäki on vapaa-ajalla aika kova poika ottamaan viinaa. Mutta pirun hyviä kirjoja se tekee.:worship:

Ja itsehän olen nähnyt ainakin:

- Jukka Puotilan pari vuotta sitten eräässä koripalloturnauksessa ilmeisesti poikansa kanssa.
- Eppu Normaalin jätkät vuosi sitten huoltoasemalla. Miljoonarockiin oltiin kaikki menossa.:)
- Wallu Valpion perheineen Jyväskylän torilla muutama vuosi sitten.
- Matin ja Tepon huoltoasemalla.:jahas:
- Tony Halmeen joskus pikkupoikana jossain tapahtumassa. Hain nimmarin.:)
- Lola Odusogan Veljekset Keskisellä.
- Elisabeth Rehnin seurueineen Pietarin-risteilyllä.

Eipä nyt äkkiseltään muita tule mieleen.

Minäkin olen nähnyt Mäen umpitunnelissa suorastaan tappelemassa Vesku Loirin kanssa Turun Apteekissa.:D Vaikutti siltä ettei ollut ensimmäinen kerta kun herrat ottaa yhteen.. "Sää aina..!" Eikä myöskään ensimmäinen kerta kun näen Mäen kännissä. Paha änkytysongelma ainakin humalassa, ei meinannut keskustelusta tulla mitään kun jotain tuli juttelemaan.:D

- Tony Halmeen joskus pikkupoikana jossain tapahtumassa. Hain nimmarin.:)
.

pistetään paremmaks, halme on ollut isukilla kun olen itse ollut kyläilemässä ( oli ennen yhtiä iskän parhaista kavereista, politiikkauranjälkeen ei oo pahemmin ollut yhteydessä)
ja Outi alanen on iskän ex-avovaimo.
:offtopic:Ja isukki itse esiintynyt karaoke-karina hesarin kuukausiliitteessä
:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom