Näin sen julkkiksen... ehkä

Tuli mieleen vuodelta 2003 tai 2004 tapaus, kun Jussi Ahde oli mein kanssa landella samoilla jatkoilla. Se oli täällä paikallisen kaveri kans dokaamassa ja tää frendi päätti näyttää vähän miten maalla otetaan olutta aamuun asti. Hyvin se Jussille maistui ja pääsipä aamuyöstä täräyttelemään harjoituslaukauksia kaverin haulikollakin. Juttu levis tästä aika nopeesti ja parin päivän päästä joku never heard-tyyppi soitti ja kyseli illan tapahtumista, tietysti vinkkipalkkioeurojen kuvat silmissä. Sanoin, että nyt oot kyllä erehtynyt, en mä tunne ketään Jussia..
http://www.youtube.com/watch?v=rOBJcO6x3tM onko toi video teidän jatkoilta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoitko mitä osti? Vois olla aika järkyttävää, jos muijalla olis korissa pari mikropizzaa ja karhunpoikanen. Mä en enää ikinä kattois sen ohjelmaa, sillä olisin suuresti järkyttynyt.

Haha, olis tosiaan pitäny kattoo. Olin vaa niin kiireessä nii en tullu ajatelleeks.

Mä näin viime perjantaina Tommy Tabermanin Hämeenlinnan rautatieasemalla. Astui samaan Tampere - Helsinki junaan ja meni Business-luokkaa:D

Reijo Mäki kohdattu tänään iltapäivällä Myllysillan alla (Turussa).

Eilen oli tämä mies töölöntorin alepassa, osti pilttiä ja raejuustoo. :)
hunks2.jpg

Viime vuonna olin pari kertaa syömässä Kampin keskuksen eri ravintoloissa. Ekalla kerralla viereisessä pöydässä söi Peter Fryckman jonkun itseään 20-vuotta nuoremman vosun kanssa ja toisella kertaa oli Tommy Tabermann illallistamassa...

Sami Sarjula oli JyväsCrusingissa esittelemässä autoaan.

Näytti pienemmältä kuin telkkarissa.

Ja seuraavana päivä Heavyssä esittelemässä vaatteita. Samat huomiot, telkkari suurentaa. Mukava heppu, telkkari vääristää hyvin tota puolta roolihahmosta johtuen.

Piti itsekin tonne Cruisingiin tulla, ei vaan ehtinyt.

Istuin tässä pari viikkoa sitten ic-junassa ja Tampereelta kyytiin könysivät Simo Frangen, Rosa Meriläinen ja heidän kiljuva muksunsa. Pelkästään Frangenin naama tuppaa jo naurattamaan, mutta siinä vaiheessa kun Rosa Meriläinen veti kikattavan lapsensa päähän vaipan (kuivan?) ja muksu yritti karata pitkin junan käytävää, toivoin että minulla olisi ollut kamerakännykkä valmiina.

Kuva jossa vaippapäinen Frans juoksee äitiään karkuun ja taustalla Simo Frangen mölyää kädet ojossa, olisi ollut kuumaa kamaa Seiskan sivuille. :D

Buffalon luottopakki Toni Lydman:worship: bongattu keskiviikkona Espoon Sellossa

Luulin nähneeni Seppo Hovin taustapeilissa toissa viikolla. (ei takapenkillä)

Sami Sarjula oli JyväsCrusingissa esittelemässä autoaan.

Näytti pienemmältä kuin telkkarissa.

Mitäs autoa se esitteli? Viime keväänä se tuunasi tuonmallista Celicaa silloisen duunipaikan naapurifirmassa ja pääsin seuraamaan projektia varsin läheltä. Samiinkin tutustuin ja ihan mukavalta kaverilta tosiaan vaikutti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom